AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Del Skrevet 22. august 2021 Jeg ser innimellom bruder som har flott brudekjole med bare skuldre og bar brystkasse, men så har de tydelig skille etter bikinioverdel eller singlet og det er ikke noe fint. Hvorfor soler man seg i singlet eller bikinioverdel med stropper, når man vet man skal stå brud? Anonymkode: 29e78...b20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Del Skrevet 22. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg ser innimellom bruder som har flott brudekjole med bare skuldre og bar brystkasse, men så har de tydelig skille etter bikinioverdel eller singlet og det er ikke noe fint. Hvorfor soler man seg i singlet eller bikinioverdel med stropper, når man vet man skal stå brud? Anonymkode: 29e78...b20 Veldig mange soler seg ikke, men er ute deler av dagen om sommeren allikevel. Jeg soler meg ikke og bruker solkrem når jeg skal ut i solen. Allikevel har jeg et visst skille der sola har gjort huden brun. Dette er ikke noe jeg tenker over, og hadde jeg hatt en kjole med bare skuldre hadde jeg ikke tenkt over det noe særlig. Anonymkode: 71092...d13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Del Skrevet 22. august 2021 Ts her. Sikkert mange som ikke tenker over det, men hvis jeg skulle hatt brudekjole der halve overkroppen skulle være bar, så hadde jeg vært bevisst på å ikke ha skille, for det er ikke noe pent. Anonymkode: 29e78...b20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Del Skrevet 22. august 2021 Hvordan tenker du at en brud skal kle seg om sommeren? Langermet eller toppløs? Anonymkode: c7869...842 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Del Skrevet 22. august 2021 Jeg tror svaret er at mange ikke bryr seg så mye om dette som det du gjør, TS. Anonymkode: d8de6...38c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Del Skrevet 22. august 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Ts her. Sikkert mange som ikke tenker over det, men hvis jeg skulle hatt brudekjole der halve overkroppen skulle være bar, så hadde jeg vært bevisst på å ikke ha skille, for det er ikke noe pent. Anonymkode: 29e78...b20 Fint for deg at du bryr deg om slikt, men det gjør ikke alle andre. Anonymkode: a48f4...136 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #7 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tror svaret er at mange ikke bryr seg så mye om dette som det du gjør, TS. Anonymkode: d8de6...38c Tror jeg og, men enig med TS i at det ser stygt ut. Anonymkode: 2b97f...c0f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #8 Del Skrevet 23. august 2021 Kanskje de betaler fotografen ekstra for å redigere det vekk Anonymkode: b20a1...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #9 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kanskje de betaler fotografen ekstra for å redigere det vekk Anonymkode: b20a1...6bf Godt poeng Jeg bryr meg ikke om skille heller, ikke noe stor sak ts. Anonymkode: 6fcee...a0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #10 Del Skrevet 23. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Tror jeg og, men enig med TS i at det ser stygt ut. Anonymkode: 2b97f...c0f Enig 😅 Anonymkode: 99d01...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #11 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg har av og til tenkt på det samme som TS. Skarpe skiller er ikke noe fint. Så mange (uviktige) detaljer mange bruder ellers henger seg opp i, er det rart at de ikke tenker over akkurat dette. Det er som regel ikke singlet-skillene som er mest framtredende, men bikinistroppeskillet, altså et skille etter en tynnere snor/stropp som går bak nakken. I de tydeligste tilfellene har jeg alltid lurt på hvorfor bruden ikke har solet seg i en stroppeløs bikinitopp de siste par ukene før bryllupet. Anonymkode: 7e659...333 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #12 Del Skrevet 23. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har av og til tenkt på det samme som TS. Skarpe skiller er ikke noe fint. Så mange (uviktige) detaljer mange bruder ellers henger seg opp i, er det rart at de ikke tenker over akkurat dette. Det er som regel ikke singlet-skillene som er mest framtredende, men bikinistroppeskillet, altså et skille etter en tynnere snor/stropp som går bak nakken. I de tydeligste tilfellene har jeg alltid lurt på hvorfor bruden ikke har solet seg i en stroppeløs bikinitopp de siste par ukene før bryllupet. Anonymkode: 7e659...333 For min del holder det med en dag så er skillet der resten av året. Jeg ville heller aldri badet på stranden toppløs, så får alltid bikini skill Anonymkode: 2c0c0...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå