AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #1 Del Skrevet 22. august 2021 Noen med erfaringer? Fikk du noen negative tester før du fikk positiv? Anonymkode: 5417c...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #2 Del Skrevet 22. august 2021 Ventet til 9dp5dt, da klarte jeg ikke vente lenger. Fikk klar positiv. 2 dager senere tok jeg digital som viste 2-3 uker. Tenkte 9 dager etter 5-dagers er samme som 14dp (FET), så det skulle gi ganske riktig resultat. Men om du har tatt trigger så ville jeg vært forsiktig da det kan gi falsk positiv. Anonymkode: 28431...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #3 Del Skrevet 22. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Ventet til 9dp5dt, da klarte jeg ikke vente lenger. Fikk klar positiv. 2 dager senere tok jeg digital som viste 2-3 uker. Tenkte 9 dager etter 5-dagers er samme som 14dp (FET), så det skulle gi ganske riktig resultat. Men om du har tatt trigger så ville jeg vært forsiktig da det kan gi falsk positiv. Anonymkode: 28431...676 Jeg er spent på om jeg testet for tidlig. Testet negativt 9 dager etter innsett av et to dagers embryo. Dvs 11 dager. Anonymkode: 5417c...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er spent på om jeg testet for tidlig. Testet negativt 9 dager etter innsett av et to dagers embryo. Dvs 11 dager. Anonymkode: 5417c...5ce Ja, da ville jeg ventet et par dager til og testet igjen. Lykke til Anonymkode: 28431...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 22. august 2021 #5 Del Skrevet 22. august 2021 Testet med digital 13dpo begge gangene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #6 Del Skrevet 22. august 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, da ville jeg ventet et par dager til og testet igjen. Lykke til Anonymkode: 28431...676 Så det er fortsatt håp selv om det var 9 dager etter? Ja da tester jeg når det er gått 14 dager. Har fortsatt ikke fått forventet mens. Anonymkode: 5417c...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #7 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så det er fortsatt håp selv om det var 9 dager etter? Ja da tester jeg når det er gått 14 dager. Har fortsatt ikke fått forventet mens. Anonymkode: 5417c...5ce Kan jeg spørre hvilket merke du testet med? Vil anbefale First Response da de kan vise positiv opptil 6 dager før forventet mens. Men ja, det er fortsatt håp! Og spørs veldig hvilken test du brukte. Anonymkode: 28431...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #8 Del Skrevet 22. august 2021 59 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hvilket merke du testet med? Vil anbefale First Response da de kan vise positiv opptil 6 dager før forventet mens. Men ja, det er fortsatt håp! Og spørs veldig hvilken test du brukte. Anonymkode: 28431...676 https://www.billige-tester.no/graviditetstest/graviditetstest-stav/babyplan-graviditetstest-stav/ Brukte denne Anonymkode: 5417c...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #9 Del Skrevet 22. august 2021 Fikk en veldig sterk test 9 dager etter innsett av 2 dagers. Men vi tar jo opp hcg ulikt, så fortsatt håp! Ps! Visst du går på lutinus forsinker den også mensen for mange.. Anonymkode: 05033...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #10 Del Skrevet 23. august 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Fikk en veldig sterk test 9 dager etter innsett av 2 dagers. Men vi tar jo opp hcg ulikt, så fortsatt håp! Ps! Visst du går på lutinus forsinker den også mensen for mange.. Anonymkode: 05033...b21 Jeg skulle aldri ha testet så tidlig for nå føler jeg at jeg stapper i meg masse medisiner uten å være gravid. Er lei nå. I dag er det 12 dager etter innsett. Har bare lyst å slutte på medisinene . , og gi opp dette forsøket siden testen var negativ etter 9 dager.. men klinikken ba meg teste etter 14 dager.. Anonymkode: 5417c...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #11 Del Skrevet 23. august 2021 Testet svakt positivt 9dpo (5-dagers). Men var svak, nesten utydelig strek. Negativt 10dpo, så positivt igjen 11 og 12dpo, osv. er nå i 3. Trimester. Anonymkode: ce05e...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #12 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skulle aldri ha testet så tidlig for nå føler jeg at jeg stapper i meg masse medisiner uten å være gravid. Er lei nå. I dag er det 12 dager etter innsett. Har bare lyst å slutte på medisinene . , og gi opp dette forsøket siden testen var negativ etter 9 dager.. men klinikken ba meg teste etter 14 dager.. Anonymkode: 5417c...5ce Det er så tøft Sender deg en klem. Teknisk sett burde du få positiv idag om du er gravid da det er det samme so 14dpo. Har du tatt noen flere tester? Anonymkode: 28431...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #13 Del Skrevet 23. august 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Det er så tøft Sender deg en klem. Teknisk sett burde du få positiv idag om du er gravid da det er det samme so 14dpo. Har du tatt noen flere tester? Anonymkode: 28431...676 Ja det er veldig tøft etter å ha brukt hele ferien min på prosjektet for så å få negativ test. Begynner å miste håp om at vi noensinne skal få et barn sammen. Ønsker kun et eneste barn sammen. Og alt er helt bra med oss begge så hvorfor skal vi ikke lykkes? Jeg skal ta en test nå i dag. 12 dager etter innsett. Kjøpte en clearbluetest og ikke en billig test denne gang. Håper men har på følelsen at svaret blir ikke gravid Anonymkode: 5417c...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #14 Del Skrevet 23. august 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: Det er så tøft Sender deg en klem. Teknisk sett burde du få positiv idag om du er gravid da det er det samme so 14dpo. Har du tatt noen flere tester? Anonymkode: 28431...676 Testen i dag: 11 dager innsett var negativ. Takker så mye for forståelsen om at dette er tøft ❤. Sånn er livet. Vi kan ikke alltid velge om vi skal ha barn eller ikke. For livet har ingen garantier. ❤ Desverre. Anonymkode: 5417c...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 23. august 2021 #15 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Testen i dag: 11 dager innsett var negativ. Takker så mye for forståelsen om at dette er tøft ❤. Sånn er livet. Vi kan ikke alltid velge om vi skal ha barn eller ikke. For livet har ingen garantier. ❤ Desverre. Anonymkode: 5417c...5ce Huff, jeg er så lei meg for deg- det er beintøft for man legger så mye tid og energi i hvert forsøk og det er så urettferdig når det ikke går. Hvor mange forsøk har du gått igjennom? Ta vare på deg selv ❤️ De fleste lykkes det for tilslutt ❤️ Endret 23. august 2021 av Breakeven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #16 Del Skrevet 23. august 2021 6 hours ago, Breakeven said: Huff, jeg er så lei meg for deg- det er beintøft for man legger så mye tid og energi i hvert forsøk og det er så urettferdig når det ikke går. Hvor mange forsøk har du gått igjennom? Ta vare på deg selv ❤️ De fleste lykkes det for tilslutt ❤️ Takk for omtanken ❤. Det varmer så mye. Ja det er veldig vondt når det ikke går. Man blir både sint, full av spørsmål fortvilelse, og lei seg. Dette er første forsøket. Og jeg trodde dette skulle være enkelt. Hadde så store forventninger. Kjente at jeg ble både sint på legen som utførte dette uten å si det til han altså. Inni meg. Men han har vel gjort det riktig og gjort sitt beste. Men jeg ble frustrert over at jeg aldri fikk se embryoet plassert i livmoren på ultralyd. Fikk kun se det på video før transfer. Jeg har også kjent på et sinne når jeg leser om andre som kjenner symptomer på graviditet og skriver at de var sikker på at de lykkes og at de lykkes på første ivf. Men så summer jeg meg og tenker at jeg må unne andre dette og at det er en trøst med at folk forstår hvor vondt det må kjennes å ikke lykkes. Og det er andre i samme båt som også sliter med det samme / eller har slitt. Takker så mye for støtte dere. Man ofrer så mye tid for prosjektet. Men livet må gå videre og vi får leve slik livet er og håpe på at vi kanskje får ønsket oppfyllt tilslutt 🥰❤ Anonymkode: 5417c...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå