Gå til innhold

Fortelle dama at han er utro?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Loff77 skrev (2 minutter siden):

Har aldri sakt det, men om han er utro eller ikke har jo hun i utgangspunktet ingen ting med. De begge fikk seg et ligg som de jo var ute etter. Hvis dette var så viktig for henne burde hun jo spurt eller sjekket først?

Har vi kjørt så av veien som mennesker at det ikke er naturlig at den som flørter med deg og går til sengs med deg, faktisk er ledig på markedet? 

Anonymkode: 2aaa5...336

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Men anonymt så slipp du at du blir synderen.

Anonymkode: 1e690...2f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg lå med en mann i går. Fikk i ettertid vite av kompisene hans at han har dame med barn hjemme (de er her på ferie)

Kjenner at jeg har litt lyst til å si ifra til dama hans. Har innmari dårlig samvittighet. Jeg vil ikke si noe for min del (for meg var det kun et ligg), men for at hun skal vite hvem hun har vært sammen med i 10!! år. 

ville dere ha visst, eller ikke? 

Anonymkode: 363cd...dd8

Bare husk at det er han som er i et forhold, han løy til deg også. Enig med Scoops, det er ikke din sak.

• Liker 2
Skrevet

Hadde holdt kjeft.

Det er ikke ditt ansvar og passe på hvem han går og knuller på.

For all del så kan det godt være at mannen og damen har et åpent forhold foruten om at kompisene dine og du vet det.

Anbefaller bare å holde kjeft å gå videre med livet, du har ingenting å ha dårlig samvitighet for, dette viste du ikke noe om. Dermed så kan du bare si at det er en one night stand med menn som er gift som går på single damer.

Du burde tenke litt på konsekvensene her også:

Mannen kan plage deg for resten av livet etterpå, stalke deg, irritere deg, ringe deg.. Eller værre en det er.. La det ligge å gå videre.

Anonymkode: baaab...d1f

• Liker 5
Skrevet

Kjenner jeg blir kvalm av alle kommentarene om at ts ikke skal si noe eller (blande seg). Jeg var den andre damen, jeg ble ikke fortalt og alle andre visste. Jeg følte meg DUM og lurt. Når jeg fant ut var det selvfølgelig over) men da var jo flere år gått….

Anonymkode: 1ebfa...16b

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjenner jeg blir kvalm av alle kommentarene om at ts ikke skal si noe eller (blande seg). Jeg var den andre damen, jeg ble ikke fortalt og alle andre visste. Jeg følte meg DUM og lurt. Når jeg fant ut var det selvfølgelig over) men da var jo flere år gått….

Anonymkode: 1ebfa...16b

Hvorfor skal ts blande seg???

Hva mannen gjør er helt opp til han.

Damen som er ilag med mannen vet sikkert om dette på lange tider.

Anonymkode: baaab...d1f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har vi kjørt så av veien som mennesker at det ikke er naturlig at den som flørter med deg og går til sengs med deg, faktisk er ledig på markedet? 

Tror du alle som har sex er ledige altså?

Hva om han har konas velsignelse? 
skal det være lovregulert?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Het uenig. Det som er råttent gjort er å være utro. TS har faktisk blitt lurt hun også, hvorfor skulle hun måtte holde dette inni seg hvis hun ikke har lyst til det? 

Anonymkode: b08a4...9a5

Så hun sa ifra på forhånd at det var uaktuelt hvis han var i et forhold? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Altså, hvordan denne kvinnen reagerer er det jo ingen som kan spå, det kan splitte en familie, hun kan kaste han ut eller kvinnen kan bli sur på ts og stole på mannen når han sier at hun er en stalker som ikke lar han være. Men uansett vet du jo at du har gjort ditt, er ikke det det beste? Er det ts sitt "problem" hva konsekvensene av dette blir for han? Det er jo han som ødelegger familien med handlingene sine. 

Jeg hadde sagt ifra anonymt og lagt det bak meg. Så har i hvert fall du gjort ditt. Velger hun å bli sur på deg så er det hennes valg.

Jeg ville ikke turt om jeg var ts. Man vet aldri hva ei "sur" dame, evt.denne mannen, kan finne på. Har hørt om en historie hvor kona oppsøkte "the other woman" både hjemme og på jobb 🙄🤢

Anonymkode: 52c55...dc3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvom du har opplevd betyr ikke det at de fleste damer er sånn. Jeg takket pent for at hun sa ifra, og selvom vi har barn ble det brudd. Glad jeg fikk valget og slapp unna! Og så om hun tror på han? Man bør vel ta den sjansen. Blir så irritert at folk bare kan gå rundt og pule alt på to ben mens dame og barn er hjemme, så slipper de unna og kan fortsette svike dama hjemme fordi ingen gidder å være medmenneskelig å si ifra. Kvalmt! Stakkars damer. 

Anonymkode: 5dcd7...6b3

Helt enig, og samme her. Jeg var så glad for at hun sa i fra til meg, hva de hadde gjort og hvordan han hadde løyet til henne også. Hun virker som ei bra dame. Vi kjefta ham opp begge to på samme dag, og han mistet oss begge. Jeg flytta ut og har ikke sett meg tilbake.

Utro rasshøl vil alltid være utro rasshøl. Alle kvinner (og menn) har rett til å vite hva slags partner de egentlig velger å dele livet med.

Anonymkode: 5cc61...cda

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor lå du med han? Vil bare vite hva man må gjøre for å ha sex med en kvinne. Ikke ta det vondt ment. 

Anonymkode: 3bd08...c50

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan du ikke be kompisene hans snakke med henne, kanskje? Hva tenker de om situasjonen. Evt be de spre det til sine kjærester, hennes venninner, så kommer det fram uten at du har sagt det🤣

Anonymkode: 952b2...333

Hørtes lurest ut. Spørs om kompiser pleier å si i fra da??

Skrevet

Jeg ville visst det tror jeg, men hadde uansett aldri sagt noe. Har opplevd ca 5 ganger at mannen hadde kone eller kjæreste, og alle gangene holdt jeg det for meg selv selv om det ikke var hyggelig å finne ut av. Var selv utro mot en kjæreste for veldig lenge siden, han drev med psykisk mishandling og utroskapen gjorde at jeg holdt ut tiden frem til brudd. Samvittigheten har likevel spist meg opp i ettertid, har grått av anger i årevis. Han får nok straffen sin han også, skyldfølelse og dårlig samvittighet spiser deg opp fra innsiden.

Anonymkode: dfafa...967

Skrevet

Skjønner ikke denne trangen til å blande seg inn i andre menneskers liv. Og her er det dessuten snakk om vilt fremmede mennesker! Glem det, og gå videre med livet ditt ts. 

• Liker 4
Skrevet
Loff77 skrev (3 timer siden):

Du legger fortsatt ansvar på kvinnen her, selv om du tydeligvis ikke forstår det selv. Har du tungt for det? Det er mannen som er i et forhold, det er hans ansvar å enten holde seg trofast, eller opplyse om at han er i et forhold. Altså, hva pokker er så vanskelig å forstå med det?

Anonymkode: 54e66...ace

• Liker 3
Skrevet
Loff77 skrev (3 timer siden):

Det vet jeg ikke, antakeligvis ikke? Men jeg tenker egentlig at det er en selvfølge å anta at den andre personen ikke er utro. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er vel bare å gi faen i og ikke si noe til noen som helst. Være den som vet, men som ikke sier. Det er det vel svært mange av for øvrig?

(Det er vel bare å forvente i forhold at man ligger rundt og gir blanke faen i partneren. Man trenger heller ikke gifte fordi det betyr jo at man skal holde seg til én.)

Anonymkode: 52938...d2a

Skrevet
Bente1234 skrev (3 timer siden):

Hørtes lurest ut. Spørs om kompiser pleier å si i fra da??

Fysj for noen konspirasjonsplaner! Ingen kompiser kommer til å si noe, det slår bare tilbake på ts, så dypt synker ikke vi gutta. 

Anonymkode: fa090...85b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Het uenig. Det som er råttent gjort er å være utro. TS har faktisk blitt lurt hun også, hvorfor skulle hun måtte holde dette inni seg hvis hun ikke har lyst til det? 

Huff, så kvalmende. Det er alt for mange som går rundt og bryr seg alt for mye om andre. Hvis du er redd for å ligge med en som er utro så slutt å ha ons!!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Medmenneskelig? Det fremstilles her som bare menn er utro, faktum er at 45% kvinner er utro.

Folk må slutte å blande seg inn i andres anliggender, bokstavelig talt. Du er pill råtten hvis du sitter igjen med en god følelse etter å ha fortalt kona hva du og mannen hennes har drevet med.

Det er hersketeknikk og lite medmenneskelig å kalle folk "pill råtne" fordi de har en annen mening og oppfatning  enn deg. 

Ts, jeg hadde blitt sjeleglad og for evig takknemlig dersom du hadde fortalt meg sannheten. 

Anonymkode: 35c48...efc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...