Loff77 Skrevet 22. august 2021 #21 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg lå med en mann i går. Fikk i ettertid vite av kompisene hans at han har dame med barn hjemme (de er her på ferie) Kjenner at jeg har litt lyst til å si ifra til dama hans. Har innmari dårlig samvittighet. Jeg vil ikke si noe for min del (for meg var det kun et ligg), men for at hun skal vite hvem hun har vært sammen med i 10!! år. ville dere ha visst, eller ikke? Anonymkode: 363cd...dd8 Skjønner virkelig ikke hvorfor du skal blande deg med hans liv? Han har da ikke opplysningsplikt ovenfor deg? Du fikk deg et ligg som du ville hva er problemet her? 4
Loff77 Skrevet 22. august 2021 #22 Skrevet 22. august 2021 visp skrev (22 minutter siden): Han har jo også satt deg i en drittsituasjon. Det er ikke bare familien han har gjort dette mot (det er helt sikkert ikke første gang). Jeg tror jeg hadde gitt han en overhaling. Han burde ha spilt med åpne kort med deg! Han har ikke satt henne i noen situasjon, hun fikk seg et ligg som hun ville og det var det 1
GrønnNellik68 Skrevet 22. august 2021 #23 Skrevet 22. august 2021 (endret) Han er den som har gjort noe feil. Jeg hadde ikke sagt noe når det er barn i bilde. Jeg tror slike blir avslørt før eller senere og kanskje lever de i åpent forhold. Hadde holdt meg langt unna. Endret 22. august 2021 av Bente1234 2
visp Skrevet 22. august 2021 #24 Skrevet 22. august 2021 Loff77 skrev (Akkurat nå): Han har ikke satt henne i noen situasjon, hun fikk seg et ligg som hun ville og det var det Man forventer ikke at det er en mann som er opptatt. Man får holde sin sti ren. 6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #25 Skrevet 22. august 2021 Vet ikke. JEG ville ønsket å vite, men når det gjelder å fortelle andre...Min erfaring sier at dama blir sur på DEG, og mannen blir sur på DEG også. Kvinner sier ofte at de ønsker å vite, men når du forteller dem, vet du aldri hva slags reaksjon du får. Anonymkode: 52c55...dc3 4
Loff77 Skrevet 22. august 2021 #26 Skrevet 22. august 2021 visp skrev (1 minutt siden): Man forventer ikke at det er en mann som er opptatt. Man får holde sin sti ren. Hva man forventer spiller jo ingen rolle, pult er pult. Hvorfor sjekket hun ikke opp dette først hvis det er så viktig?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #27 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legg et anonymt brev i postkassa med hennes navn. Gjerne med en detalj fra kroppen hans som gjør at hun ikke tror du lyver. jeg har gjort det før👍 Anonymkode: 3a30c...088 Mannen skjønner jo med en gang hvem som har fortalt det Anonymkode: 52c55...dc3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #28 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg aner virkelig ikke. Etter opplysningene fra kompisene så klarte jeg å finne han på Facebook (jeg hadde kun fornavnet), og derifra fant jeg ut hvem damen er, så jeg kan kontakte henne, om jeg ønsker. dilemmaet mitt er: 1. Jeg ønsker ikke å være en homewrecker. Jeg tenker at om jeg ikke sier noe, så kan de leve videre med livet sitt, som om ingenting har skjedd. «Det man ikke vet har man ikke vondt av» tankegang. 2. Dette er noe han (muligens) gjør på hver ferie uten henne, og hun lever med en mann som svikter henne og ødelegger dermed livet sitt ved å leve på en løgn. 3. De har et åpent forhold. Men fornuften i meg sier at om det hadde vært et åpent forhold, så hadde han vel sagt dette? Han sa aldri at han IKKE hadde dame, men jeg antok at han ikke hadde det, da vi har flørter, hengt og snakket en god del i to dager. OM han lever i et åpent forhold, så hadde han hatt mange sjanser til å fortelle dette, så sjansen for at det er et åpent forhold er minimal, slik jeg ser det. 4. Damen ønsker virkelig ikke å vite det. Jeg kontakter henne og forteller dette og jeg ødelegger en hel familie. De har to barn sammen på under 10 år. Samvittigheten spiser meg opp innvendig, men jeg har bestemt meg for at OM jeg kontakter henne, så er det IKKE pga meg selv og for at jeg skal lette på min samvittighet. Det skal i såfall være for hennes del, slik at hun selv kan ta et valg, basert på sannheten. Anonymkode: 363cd...dd8 Eller 5. De forblir sammen og kommer til å hate deg, begge to. Han kommer jo sikkert til å si at det "betydde ingenting" og hun tror på han. Anonymkode: 52c55...dc3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #29 Skrevet 22. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen skjønner jo med en gang hvem som har fortalt det Anonymkode: 52c55...dc3 Også? Gjør det noe da? Det er jo for at dama ikke skal vite det. Anonymkode: 006ce...427 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #30 Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Også? Gjør det noe da? Det er jo for at dama ikke skal vite det. Anonymkode: 006ce...427 Gjør det noe?? Selvfølgelig. Du vet jo aldri hvordan han reagerer. Kanskje han er ko-ko? Anonymkode: 52c55...dc3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #31 Skrevet 22. august 2021 Det er mannen som har ansvar ovenfor sin kjæreste og ikke du. Du kjenner ikke deres forhold og hva han eventuelt forteller eller ikke forteller,og hva hun godtar eller ikke godtar. Jeg tipper du også føler deg lurt på en eller annen måte, ettersom du nå vurderer å gi hans kjæreste beskjed. Jeg tror neppe det vil gjøre at du føler deg bedre på noen som helst måte. Har du behov for å ta han så send noe til han. Det kan være skremmende nok så han tenker seg om til en senere anledning. Anonymkode: 72163...a7d 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #32 Skrevet 22. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Gjør det noe?? Selvfølgelig. Du vet jo aldri hvordan han reagerer. Kanskje han er ko-ko? Anonymkode: 52c55...dc3 Men om han er koko så burde hun ikke ha ligget med han. Hva om han angrer og blir fullstendig koko mot ts? Risken har allerede blitt tatt. Er han koko så er hun utsatt uansett. Han vil da holde ts ansvarlig for at forholdet er ødelagt. Anonymkode: 006ce...427
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #33 Skrevet 22. august 2021 Hadde sendt en anonym melding og sagt ifra. Anonymkode: 7f381...935 1
Rosi Skrevet 22. august 2021 #34 Skrevet 22. august 2021 En venninne av meg sin mann var utro, flere ganger. Måten hun fant det ut var at hun fikk en STD… De er forøvrig fortsatt sammen og har fått et barn sammen, og har det bedre nå enn på det tidspunktet. Hun fortjener å vite hva han driver med, for hun lever med risikoen for noe tilsvarende så lenge hun ikke vet. Det er ikke du som er en homewrecker om du sier noe, det er han som ligger rundt. Du kan f.eks sende et anonymt brev til henne hvor du forteller at du vet at mannen har ligget med en annen på ferie, med noen detaljer som gjør at får «bevist» det, du trenger ikke si det var deg, formuler deg f.eks som om du er en venninne av deg, så unngår du kanskje litt drama. Så kan hun selv ta avgjørelse om dette er greit eller ikke for henne. 5
Trolltunge Skrevet 22. august 2021 #35 Skrevet 22. august 2021 Bente1234 skrev (15 minutter siden): Han er den som har gjort noe feil. Jeg hadde ikke sagt noe når det er barn i bilde. Jeg tror slike blir avslørt før eller senere og kanskje lever de i åpent forhold. Hadde holdt meg langt unna. Slikt blir vel avslørt med tiden dersom noen er reale nok til å si fra. Ja jeg ville helt klart vite om det. Det hadde blitt brudd mellom meg og mannen, men livet hadde bare vært vondt og vanskelig en stund, det hadde ikke gått til helvete for alltid. Helt klart å foretrekke foran å bli vedvarende lurt og løyet til. 4
GrønnNellik68 Skrevet 22. august 2021 #36 Skrevet 22. august 2021 Trolltunge skrev (8 minutter siden): Slikt blir vel avslørt med tiden dersom noen er reale nok til å si fra. Ja jeg ville helt klart vite om det. Det hadde blitt brudd mellom meg og mannen, men livet hadde bare vært vondt og vanskelig en stund, det hadde ikke gått til helvete for alltid. Helt klart å foretrekke foran å bli vedvarende lurt og løyet til. Som regel tror slike damer på mannen og ikke hun psykopatdama som sa i fra. Det blir ofte slik. Jeg sa i fra en gang til ei ser gubben prøvde seg på meg en periode. Jeg syns han var fæl og stygg. Hvem ble psykopaten? Jepp.. jeg. Dama trodde på mannen og ikke meg så etter den aldri mer.. stor sjanse for at man ikke blir trodd. 2
Trolltunge Skrevet 22. august 2021 #37 Skrevet 22. august 2021 Bente1234 skrev (1 minutt siden): Som regel tror slike damer på mannen og ikke hun psykopatdama som sa i fra. Det blir ofte slik. Jeg sa i fra en gang til ei ser gubben prøvde seg på meg en periode. Jeg syns han var fæl og stygg. Hvem ble psykopaten? Jepp.. jeg. Dama trodde på mannen og ikke meg så etter den aldri mer.. stor sjanse for at man ikke blir trodd. Min kjære er heldigvis elendig på å lyve. Du prøvde iallefall. At hun valgte å tro på mannen, gjør det egentlig noe? Det er jo neppe slik at du videre har tett relasjon til dem. 1
infectedsopp Skrevet 22. august 2021 #38 Skrevet 22. august 2021 Jeg hadde blitt fly forbanna om mannen lekte familie hjemme og så lå med andre når jeg var vekkreist med barna. Ville helt klart vite om det slik at jeg kan ta et valg ut ifra det. Det er ikke noe gøy å være den som blir løyet til, mens alle andre rundt vet det og tydeligvis synes det er greit. Synes du skal gi beskjed, gjerne anonymt om du vil. Det er ikke DU som er homewrecker, han burde vite bedre enn å ligge rundt når han har dame og barn hjemme. Dette er ikke din feil. Om de har et åpent forhold eller en annen form for avtale, så er jo alt greit? 4
GrønnNellik68 Skrevet 22. august 2021 #39 Skrevet 22. august 2021 Trolltunge skrev (6 minutter siden): Min kjære er heldigvis elendig på å lyve. Du prøvde iallefall. At hun valgte å tro på mannen, gjør det egentlig noe? Det er jo neppe slik at du videre har tett relasjon til dem. Nei selvsagt ikke alt ble blokkert. Ble for kvalmt å se på fb at hun skrøt av kjæresten sin i ett og alt hele tiden på fb
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #40 Skrevet 22. august 2021 Æsj, for noen ekle sladrekjerringer! Hold nå for faen kjeft!! Anonymkode: fa090...85b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå