Gå til innhold

Fortelle dama at han er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lå med en mann i går. Fikk i ettertid vite av kompisene hans at han har dame med barn hjemme (de er her på ferie)

Kjenner at jeg har litt lyst til å si ifra til dama hans. Har innmari dårlig samvittighet. Jeg vil ikke si noe for min del (for meg var det kun et ligg), men for at hun skal vite hvem hun har vært sammen med i 10!! år. 

ville dere ha visst, eller ikke? 

Anonymkode: 363cd...dd8

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha visst. 

• Liker 31
Skrevet

Litt usikker, jeg ville nok visst men samtidig så vet man ikke noe angående deres forhold og bakgrunnen bak så jeg tror jeg ville holdt kjeft

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig! Si ifra. 

Anonymkode: 08de3...6ce

• Liker 19
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Skjønner meg ikke på folk som absolutt må blande seg inn i fremmede menneskers liv på denne måten. 

Anonymkode: 57102...c1a

• Liker 16
Skrevet

Legg et anonymt brev i postkassa med hennes navn. Gjerne med en detalj fra kroppen hans som gjør at hun ikke tror du lyver.

jeg har gjort det før👍

Anonymkode: 3a30c...088

• Liker 12
Skrevet

Du vet ikke hva hun ønsker. Hvis hun syntes det er greit å være sammen med han, selv om han har hatt sex med noen andre, så la hun si det er greit. Dersom de har ett"åpent forhold" og hun ikke ønsker å høre om det, så er det mannen som må si ifra til deg, slik at du ikke "bryr" henne med det etterpå. Du burde si ifra, hun burde få ta valget selv. Tenk om du ikke sier noe, og han holder kjeft, hun finner det ut om 10 år og har vært med denne mannen i 10 år til.

Eller, tenk at hun ikke ønsker å være med en utro mann, og han gjør dette ofte.

Si det til henne, gjør du det anonymt så holder du deg ganske utenfor, mens om du sier det med navnet ditt, så vil hun tro mer på det du sier. Vær helt ærlig, si at det bare var ett one night stand for din del, men du visste ikke at han var sammen med noen, og du ønsket å si det fordi han ikke opplyste om at han var i ett forhold før du lå med han. 

Anonymkode: 006ce...427

• Liker 6
Skrevet

Du kan jo tenke deg om du sier dette, så får du ALDRI ALDRI fred.

og igjen, dem har barn sammen.  Får dama vite det, blir hun sikkert å dra fra han, og da må ungen dra fram å tilbake for å møtes.

Best å holde kjeft, og la henne fine ut av det selv.

• Liker 3
Skrevet

Fortell henne det,..

Anonymkode: 9b590...f52

• Liker 4
Skrevet

Jeg aner virkelig ikke. Etter opplysningene fra kompisene så klarte jeg å finne han på Facebook (jeg hadde kun fornavnet), og derifra fant jeg ut hvem damen er, så jeg kan kontakte henne, om jeg ønsker. 

dilemmaet mitt er: 

1. Jeg ønsker ikke å være en homewrecker. Jeg tenker at om jeg ikke sier noe, så kan de leve videre med livet sitt, som om ingenting har skjedd. «Det man ikke vet har man ikke vondt av» tankegang. 

2. Dette er noe han (muligens) gjør på hver ferie uten henne, og hun lever med en mann som svikter henne og ødelegger dermed livet sitt ved å leve på en løgn. 

3. De har et åpent forhold. 
Men fornuften i meg sier at om det hadde vært et åpent forhold, så hadde han vel sagt dette? 
Han sa aldri at han IKKE hadde dame, men jeg antok at han ikke hadde det, da vi har flørter, hengt og snakket en god del i to dager. OM han lever i et åpent forhold, så hadde han hatt mange sjanser til å fortelle dette, så sjansen for at det er et åpent forhold er minimal, slik jeg ser det. 

4. Damen ønsker virkelig ikke å vite det. Jeg kontakter henne og forteller dette og jeg ødelegger en hel familie. De har to barn sammen på under 10 år. 

Samvittigheten spiser meg opp innvendig, men jeg har bestemt meg for at OM jeg kontakter henne, så er det IKKE pga meg selv og for at jeg skal lette på min samvittighet. Det skal i såfall være for hennes del, slik at hun selv kan ta et valg, basert på sannheten. 

• Liker 3
Skrevet

Vil også legge til at om du gjør det anonymt, så som noen sier ovenfor her, fks si om en tatovering/føflekk han har på kroppen som man normalt ikke ville visst om. For da kan han ikke like lett si det er noen som lyver eller blander han med noen andre.

Forstår godt om du vil være anonym, hun kan kanskje se på deg som grunnen til at alt ble ødelagt (det er hans feil, ikke din, men kan hende hun bruker deg som en måte å få ut frustrasjonen på).

• Liker 4
Skrevet

Han har jo også satt deg i en drittsituasjon. Det er ikke bare familien han har gjort dette mot (det er helt sikkert ikke første gang).

Jeg tror jeg hadde gitt han en overhaling. Han burde ha spilt med åpne kort med deg!

• Liker 3
Skrevet

Kunne du spørre kompisene om han er en notorisk rundbrenner? Hva om du om tjue år får vite at barnet har blitt en narkoman nazihore og det begynte å gå dårlig med henne og moren da foreldrene skilte seg pga deg?

Anonymkode: 9311a...c5f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kunne du spørre kompisene om han er en notorisk rundbrenner? Hva om du om tjue år får vite at barnet har blitt en narkoman nazihore og det begynte å gå dårlig med henne og moren da foreldrene skilte seg pga deg?

Jeg har ikke akkurat et nært forhold til denne gjengen. Om jeg begynner å spørre mange spørsmål, så vil de vel lukte lunta. 

• Liker 2
Skrevet

Husk at mange har et åpent forhold, ikke uvanlig det i dag.  Så behøver ikke å ha vært utro, ikke alle som er A4 mennesker

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså, om døtrene blir narkomane nazihorer pga at foreldrene skilte seg, så tenker jeg at det ligger dypere ting under der. Du drar den litt vel langt nå. 

• Liker 20
Skrevet
Trimmeren skrev (Akkurat nå):

Husk at mange har et åpent forhold, ikke uvanlig det i dag.  Så behøver ikke å ha vært utro, ikke alle som er A4 mennesker

Les svaret mitt lengre opp. Jeg har hatt masse kontakt med han siden fredag. Han kunne lett fortalt dette i flere sammenhenger. 

• Liker 2
Skrevet

Finnes vel ingen fasit. Hvis du lå med ham uten å vite noe om ham (hvis dere hadde ventet så ville du fått visst av kameratene før det skjedde) så kan jo noen si at først så lokket du en opptatt mann og nå vil du ødelegge enda mer ved å sladre.

Skrevet
visp skrev (15 minutter siden):

Han har jo også satt deg i en drittsituasjon. Det er ikke bare familien han har gjort dette mot (det er helt sikkert ikke første gang).

Jeg tror jeg hadde gitt han en overhaling. Han burde ha spilt med åpne kort med deg!

Ja, sant nok.. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Les svaret mitt lengre opp. Jeg har hatt masse kontakt med han siden fredag. Han kunne lett fortalt dette i flere sammenhenger. 

Om han har ett åpent forhold så burde ikke dama ha noe problem med å høre det. Dersom hun har det, så må mannen si ifra før han ligger med noen.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...