Gjest Tristessa Skrevet 6. oktober 2002 #1 Del Skrevet 6. oktober 2002 Lurer på hvor hun har blitt av jeg, har ikke sett henne på lenge her inne... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. oktober 2002 #2 Del Skrevet 6. oktober 2002 Det lurer jeg også på...... Kanskje vi kan prøve å sende henne en pm ? Har du prøvd ? Klem, Kattepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. oktober 2002 #3 Del Skrevet 6. oktober 2002 Nei, men det var en god idè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. oktober 2002 #4 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har også lurt veldig på det, er småbekymra for henne. Ville vært så trist om hun har blitt mer sjuk igjen.... Savner Ice, jeg! Men om vi sender en PM og hun ikke er her får hun ikke sett den likevel, med mindre hun har sånn at hun får varsel på mail. Håper alt er bra med Ice iallfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. oktober 2002 #5 Del Skrevet 6. oktober 2002 Håper jeg og.... Er litt bekymret, ja. Sendte henne en pm, men ikke noe svar ennå. Hun er vel ikke på nettet.... Håper hun har det bra likevel... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. oktober 2002 #6 Del Skrevet 7. oktober 2002 I Lillians tråd om at hun har lyst til å begynne på treningsstudio på Kropp og Helse, så dukker IW opp og sier hun skal trene på Friskis & Svettis i Vika i dag. Så det er nok litt fart i 'a enda. heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. oktober 2002 #7 Del Skrevet 10. oktober 2002 http://kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php...f02636abcf43093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 11. oktober 2002 #8 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei. Så koselig at noen tar seg tid til å savne meg. 8) Her går det bare bra.. Med dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå