Midnattsol Skrevet 28. september 2005 #41 Skrevet 28. september 2005 Opplevelse for ca en halvtime siden: Var på et kjøpesenter og når jeg skulle gå tilbake fra bilen med vogna svinger det inn en bil foran meg og parkerer RETT foran TO skilt hvor det står at her er det ikke lov til å parkere. På det ene skiltet som man i alle fall ikke kan unngå å se står det "PARKERING FORBUDT, BORTTAUING UTEN VARSEL!". Klarte ikke dy meg så når han kom ut av bilen sa jeg at "det der er ingen parkeringsplass, det er ikke lov til å stå der" også pekte jeg på skiltene. hehe Han bare brumma et eller annet, så på skiltene og gikk inn. Han skulle inn der vognene sto han også, men venta litt til jeg var ferdig. Idiot! Og i tillegg var jo dette ganske sent så det var mange ledige plasser nært inngangen.
vixen Skrevet 28. september 2005 #42 Skrevet 28. september 2005 Opplevelse for ca en halvtime siden: Var på et kjøpesenter og når jeg skulle gå tilbake fra bilen med vogna svinger det inn en bil foran meg og parkerer RETT foran TO skilt hvor det står at her er det ikke lov til å parkere. På det ene skiltet som man i alle fall ikke kan unngå å se står det "PARKERING FORBUDT, BORTTAUING UTEN VARSEL!". Klarte ikke dy meg så når han kom ut av bilen sa jeg at "det der er ingen parkeringsplass, det er ikke lov til å stå der" også pekte jeg på skiltene. hehe Han bare brumma et eller annet, så på skiltene og gikk inn. Han skulle inn der vognene sto han også, men venta litt til jeg var ferdig. Idiot! Og i tillegg var jo dette ganske sent så det var mange ledige plasser nært inngangen. ← Nå var jeg sikker på at jeg leste i singeltråden og trodde historien skulle ta for seg møte med en kjekkas på parkeringsplassen.. Skjønte ingenting når det viste seg at ikke var poenget.. HO HO
Midnattsol Skrevet 28. september 2005 #43 Skrevet 28. september 2005 Hadde det bare vært så vel, vixen. Han var ikke akkurat noe glansbilde dessverre.
vixen Skrevet 28. september 2005 #44 Skrevet 28. september 2005 Hadde det bare vært så vel, vixen. Han var ikke akkurat noe glansbilde dessverre. ← Synd da... Får leve på glansbildehistorien i hodet mitt så lenge.
Rio Skrevet 28. september 2005 #45 Skrevet 28. september 2005 Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg over alt.
Gjest Hippopotamus Skrevet 29. september 2005 #46 Skrevet 29. september 2005 Jeg blir ekstremt irritert på mennesker som sparker til eller kjører ned krykkene mine med handlevogn, uten å gidde å snu seg for å se etter om det går bra med meg en gang...
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #47 Skrevet 29. september 2005 Jeg synes det er slitsomt å lese mange av svarene her inne. Vet ikke om det fordi folk ikke leser hva som faktisk er skrevet eller om det er fordi de faktisk ikke forstår hva de leser, men de svarer noen ganger helt borti natta hvertfall Det siste er vel antagelig svaret.
vixen Skrevet 29. september 2005 #48 Skrevet 29. september 2005 Jeg blir ekstremt irritert på mennesker som sparker til eller kjører ned krykkene mine med handlevogn, uten å gidde å snu seg for å se etter om det går bra med meg en gang... ← Å ja! Det er skikkelig irriterende! Folk som presser seg inn eller ut dører og dulter borti en, selv om de ser at du faktisk har krykker og trenger dem for å komme deg noe sted. Lurer på om de tenker "jeg er kjappere og kan bare smette ut foran deg, du kan vente, jeg har det travelt, du bruker langt tid uansett". Har av og til tenkt å sette ut krykka litt mer enn nødvendig for å spenne bein på slike folk...
Frida Frosk Skrevet 5. oktober 2005 #49 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, eller de veiene hvor den ene filen skal stenges, og flere bilister insisterer på å kjøre så langt som mulig forbi køen i den stengte filen før de presser seg inn i den åpne filen. Bilkjøring får fram det verste i folk. ← Ja, det er så irriterende. Forstår de virkelig ikke at de lager mer kø ved å holde på sånn? Og ikke sparer de no på det heller. Og om det er kø, og så kommer det et sånt forbikjøringsfelt, så er det da ingen vits i å kjøre forbi!!! Men det verste er de som kjører av ved en avkjøring på motorveien, og kjører på igjen i akselerasjonsfeltet lengre fram. Hehe, kjenner at det knyter seg i magen bare av å tenke på dem.
Gjest Lilleulv Skrevet 5. oktober 2005 #50 Skrevet 5. oktober 2005 Hadde det bare vært så vel, vixen. Han var ikke akkurat noe glansbilde dessverre. ← HAHAHA, og jeg trodde jeg var i "er kjæresten din pen"-tåden
Gjest Lilleulv Skrevet 5. oktober 2005 #51 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg kjørte til Kristiansand i helgen, og da opplevde jeg selvfølgelig et par irriterende bilister. Det mest irriterende er folk som ligger i 5 km/t under fartsgrensa for så å speede på som et helvete med en gang det blir 2 felt jeg lå bak en som kjørte så ustabilt i farta, bare venta på en mulighet til å kjøre forbi, og så ble det endelig 2 felt da i en stund, og jeg hadde seriøst 110 og lå på siden av han, klarte såvidt å kjøre forbi (mazdaen min drar ikke så bra i oppoverbakker ) og så var det slutt på 2 felt, og jeg klarte såvidt å hive meg inn foran han. Jævla idiot!!! hva er det med folk som gjør sånn, og hva tenker de når det ligger en bil på siden av dem og det er slutt på 2 felt? MURR
Calla Skrevet 6. oktober 2005 #52 Skrevet 6. oktober 2005 For en genial og superirriterende tråd! Deilig å se at det ikke bare er jeg som kan sprekke over frekke korttenkte folk.. Hva med syklister i veien? Blir så forbanna når de sykler midt i veien slik at man ikke får kjørt forbi. Og når de dukker opp i lyskryss og rundkjøringer som om sykkel=bil så lenge man har trange sykkelbukser og fanzy hjelm.... Er det så farlig om de hopper opp på fortauet en liten stund? Særlig når fortauet er tomt og veien absolutt ikke er det... Jobber deltid på bensinstasjon og er jo borte i en del frekke folk..som f.eks sure menn som ikke klarer å vente til den lille gamle damen foran i køen har lukket vesken sin..de hopper heller frem og nærmest dytter personen vekk... kunne fortsatt i evigheter med det her merker jeg.......
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #53 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg irriterer meg også over det som dere sier. Jeg har begynt å lure på om jeg er den eneste i denne byen som er hødlig og dannet og som sier unnskyld hvis jeg dulter borti noen og prøver å være minst mulig i veien for andre...lurer på om jeg bør slutte med det...hm
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #54 Skrevet 8. oktober 2005 Enig, syklister i veien når det finnes fortau er superirriterende! Hvorfor må de absolutt sykle i veien når det er ett flott fortau å sykle på????
Gjest cecilia Skrevet 8. oktober 2005 #55 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg irriterer meg grønn over enkelte folk som skal reise med bussen, da særlig på morgenen når mange har det travelt. De som ALDRIIIII klarer å lete frem busspengene, og står der i en halvtime for å finne akkurat. Åsså en annen ting: Jeg irriterer meg VELDIG, VELDIG, VEEEEEELDIG over folk som sitter på ytterste sete på bussen, når bussen er så og si full. Dette gjelder gjerne eldre folk.
Calla Skrevet 10. oktober 2005 #56 Skrevet 10. oktober 2005 Irriterer meg over folk som kjefter på bensinstasjon-ansatte når bensinen er dyr..... Akkurat som vi kan gjøre noe med det!!!! .......for ikke å snakke om pripne damer som nekter å fylle bensin selv på den flotte bilen sin.......(og hvorfor må de alltid komme å forlange at jeg går ut og fyller for de akkurat når det er metervis med kø i butikken.......???)
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2005 #57 Skrevet 13. oktober 2005 Irriterer meg over folk som kjefter på bensinstasjon-ansatte når bensinen er dyr..... Akkurat som vi kan gjøre noe med det!!!! .......for ikke å snakke om pripne damer som nekter å fylle bensin selv på den flotte bilen sin.......(og hvorfor må de alltid komme å forlange at jeg går ut og fyller for de akkurat når det er metervis med kø i butikken.......???) ← Søte Cons - disse damene er ikke pripne, de har bare aldri fylt bensin før og vet ikke hvordan det fungerer. Og det tør de ikke si.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #58 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg innfører snart skuddpremie på syklister. Riktignok har de ikke akkurat glimrende forhold her i byen (Oslo) med tanke på sykkelfelt etc., men jeg er lei av at de sykler på rødt når de leker bil og således sneier nesa på de som skal krysse veien på grønn mann, lei av å bli dultet borti av sykkelstyrer fordi de på død og liv SKAL forbi uten å gå av, uansett hvor trangt eller mye folk det er (iflg. veitrafikkloven plikter de dessuten å trille i slike tilfeller). Skjønner at det er kjipt å ha dem sammen med bilene også (den gamle spøken om å "ta dem med døra" begynner å bli mer forståelig), men veien er i det minste breiere enn fortauet, og de har nå engang lov til å sykle der så sant det ikke er motorvei...
tobo Skrevet 13. oktober 2005 #59 Skrevet 13. oktober 2005 Lurer på om jeg har sagt det før. Men gjør ikke noe å gjenta det: Folk som bremser i akselerasjonsfeltet før motorvei. GRRRR.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #60 Skrevet 13. oktober 2005 Folk som kjører i sniglefart etter veien for så å sette opp farten når du prøver å kjøre forbi dem. Folk som parkerer på handicap plasser. Skulle til byen sammen med mitt søskenbarn som er rammet av MS(og dermed kan benytte slike plasser lovlig). I det vi kommer inn og skal til og parkere kommer det en kar i feit merche og brøyter seg inn på handicap plassen rett foran nesen på søskenbarnet mitt. Folk som på død og liv må parkere rett foran døra på butikker, kontorer og lign. Hadde det vært mulig så tror jeg enkelte hadde kjørt inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå