Gå til innhold

Synnøve ost smaker jo ingenting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utrolig kjip ost, og jeg er ikke kresen på ost. Kan fint spise Prima ost fra Rema. Den smaker i det minste noe sammenlignet med Synnøve sin 😐 Flere som er enig?

Anonymkode: a17b1...d6e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synnøve Gårdsost er lett den beste osten!

Anonymkode: 16ec2...c05

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Utrolig kjip ost, og jeg er ikke kresen på ost. Kan fint spise Prima ost fra Rema. Den smaker i det minste noe sammenlignet med Synnøve sin 😐 Flere som er enig?

Er du en sånn som mener agurk ikke smaker noe også? Og som ikke kjenner forskjell på lettbrus og sukkerbrus? 

Anonymkode: e9342...082

Skrevet

Hvilken av Synnøve Findens oster mener du?
Vanlig gulost? 
Denne er veldig mild, ja. Synnøve Finden rangerer den selv som 2 på en smaksskala fra 1 til 5.

Synnøve har vel 15-20 forskjellige typer oster i sortimenter, så det er nok mulig for deg å finne en med mer smak.

Anonymkode: 9fa32...782

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Den er rimelig daff ja. Ikke det man velger om man er vant til at oster skal bite litt fra seg. 

Gjest minikrølla
Skrevet

Syntes Synøve sin ost smaker litt surt og ostepop aktig i forhold til Norvegia som smaker «lite» men rikelig for meg😆

Skrevet

Smaker mer enn Norvegia i det minste!

Anonymkode: 07711...3b9

Skrevet

Jeg kjøpte en lett eller ekstra lett gulost fra Synnøve, den smakte virkelig null og niks! 

Muligens et snev av noe, som ikke var veldig osteaktig. Men lite. Som å slikke på den kondensen som kommer på plastposen som osten er i.

Anonymkode: 2b8e0...c36

• Liker 2
Skrevet

En del folk i denne tråden har visst veldig svake smaksløker. Er litt misunnelig kjenner jeg.

Anonymkode: e9342...082

Skrevet

Synes den smaker greit som hverdagsost. Kjøper den ikke med en forventning om et rikt smaksbilde akkurat. Rema sin ost klarer jeg meg fint uten.

Skrevet

Synnøve sin gouda ost er god :) 

Anonymkode: a7848...a8e

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig i at den er svært mild, og det passer perfekt for meg (og sikkert de mange andre) som har veldig sensitiv mage 🙂

Anonymkode: 1eea2...2fa

• 7 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 15.08):

Enig! Fått veldig sansen for den😃👍

AnonymBruker
Skrevet

En ekte ost skal ha karakter med tydelig smak og lukt. Dra fingeren din gjennom hele rumpesprekken og lukt på den etterpå. Omtrent slik skal en skikkelig ost lukte. 

Anonymkode: 2584b...ac6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 15.08):

Jeg klarer faktisk bare ikke å spise den opp. Fikk sånn ekstrem smak av fjøs i munnen 😅 

Anonymkode: 4179a...30b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg klarer faktisk bare ikke å spise den opp. Fikk sånn ekstrem smak av fjøs i munnen 😅 

Anonymkode: 4179a...30b

Då får du gi den til meg!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.8.2021 den 17.13):

Synnøve sin gouda ost er god :) 

Anonymkode: a7848...a8e

Enig.

Den «vanlige» til synnøve er veldig kjip i smak, men goudaen er grei/god hverdagsost. 
Jeg liker egentlig mye smak i ostene og liker egentlig best jarlsberg/østavind av «vanlige» guloster, men kjøper synnøve gouda til vanlig pga pris. Men da goudaen og ikke den «vanlige».

AnonymBruker
Skrevet

Den smaker brunost😔

Anonymkode: d54c5...ad6

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Smaker veldig lite.

Anonymkode: d7c24...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...