Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, ForumMaria said:

Jeg er blant de som kommenterer Tonjes klær. Det er konteksten som gjør at jeg reagerer. På et bondeprogram  fra 1921 har man ikke på blondekjole, magetopp, stringbikini, korte korte trange dongerishortser. Man ser an hva man er med på og kler seg deretter. Hun kan ikke ha på seg en t skjorte uten at den er kort og trang . Hun går med ullgenser og ullsokker oppi de militærskoene, og med kort shorts. Det er vel noe som heter alt til sin tid, og dette passer seg ikke i dette programmet. Det finnes masse andre program hvor hun kunne meldt seg på. Det irriterer meg at de lar henne holde på slik! Er sikker på at Heidi Young har likeså fin kropp, men hun har ikke det ekstreme behovet for å vise seg frem.

Ja, jeg forstår hvorfor du kommenterer klærne. Det er akkurat dette med at man forventer at hun går i klær som passer til at hun jobber på gården og anno 1921. Men istedet følger hun den moderne tid, og er ikke kledd med praktiske klær for å jobbe på gård. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (1 time siden):

Rob er morsom og virker ganske direkte. Han virker til å våge å si ting som det er. Jeg synes det var utrolig mye show og gøy med Rob på gården. Denne låten er morsom 😅

https://www.tv2.no/v/1702701/

Det er forståelig siden Kåre er din favoritt at du ikke liker sabotasjen som Tonje gjorde. 😊 Synes Kåre virker som en veldig bra personlighet. 

Mange kommenterer mye om Tonjes klær ( hun går vel kledd slik mange gjør i hennes alder, men mulig de mener at det passer ikke inn i 1921 tallet på en gård) ,men leser faktisk på kommentarer på nyhetssider på facebook så mye stygge kommentarer om Gunnar. Noe som jeg synes ikke er fair. De som deltar er også mennesker. 

Jeg har faktisk aldri sett noen som har dratt en bukse slik oppi evigheten i virkeligheten, og jeg bor i en mellomstor norsk by.   Hun skal selvfølgelig kle seg akkurat slik hun vil selv om hun bor på en gård, men hun ser for det meste vulgær ut. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Peonjenta said:

Jeg har faktisk aldri sett noen som har dratt en bukse slik oppi evigheten i virkeligheten, og jeg bor i en mellomstor norsk by.   Hun skal selvfølgelig kle seg akkurat slik hun vil selv om hun bor på en gård, men hun ser for det meste vulgær ut. 

Enig i at hun må få kle seg slik hun ønsker. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kaiisa said:

Helt enig! Det er ikke greit å snakke så stygt om dem som noen gjør. Jeg har også sett utrolig mye stygt om Gunnar. Én ting er å kritisere oppførsel, som i dårlige/ekle valg som å spytte i kaker eller å sabotere ukesoppdrag, men å hetse snakkemåte, klesstil og være usaklig og stygg? Det er ikke ok, de er som du sier mennesker.

Ja dette med Gunnar er grusomt.😥.  Du har fått med deg det samme. Leste at folk hetset snakkemåten/ stemmen hans, og at han ikke var så kjekk osv. Jeg er derimot helt uenig med de.

Gunnar er en veldig pen ung mann💖. Er noe fullstendig galt med dem som kommenterer 🙄.

Endret av Eloise12345
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bra Torpet-finale, likte konkurransen. Hvor de måtte ha utholdenhet og. Fine de poengbrikkene eller hva man kaller det, de har sånne veldig fine i tvekampene når det er kunnskap. Håper det blir en kunnskapstvekamp snart så vi får sett hvordan de gjør det i år. Stor sjanse for at det blir det i kveld, hvis Simon velger Daniel eller Thorvald.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper Gunnar taper i kveld. Har sett noen intervju med han etter farmen, og syns ikke han virker så trivelig. Litt høy på seg sjøl, kanskje. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (1 minutt siden):

Jeg håper Gunnar taper i kveld. Har sett noen intervju med han etter farmen, og syns ikke han virker så trivelig. Litt høy på seg sjøl, kanskje. 

Kanskje det bare er Herman flesvig som har byttet karakter? 🧐 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Gunnar er morsom, og har ikke inntrykk av at han aktivt går inn for å være slem med noen. Synes han lager god underholdning og vil nok heller ha han lengre på skjermen enn feks Simon som jeg synes bidrar lite rent underholdningsmessig for min del.

Synes også man skal være bevist i hvor stor grad det blir gjort narr av sider med folk som de ikke har konstruert selv, som feks stemmen til Gunnar. Noen har naturlig "rare" stemmer som Linni Meiser og Gunnar, andre har naturlig "rare" ører, neser, øyne eller kroppsfasong og når man bare er sånn fra naturens side så synes jeg personlig det er ufint å latterliggjøre det for alternativet er at folk med "rare" kvaliteter gjør seg til, legger om stemmen bevisst, operer seg osv for å slippe haugevis av kommentarer på det. Og et slikt samfunn er vi dessverre allerede godt på vei mot.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tonje er såååå forelska..🙉 ikke vanskelig å høre at hun var ganske bitter for at Simon ble valgt som førstekjempe..🤣 søtt da! Men det at Simon ikke skal velge Tonje som storbonde om han ryker er puuure bullshit…

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Smurfii skrev (1 minutt siden):

Tonje er såååå forelska..🙉 ikke vanskelig å høre at hun var ganske bitter for at Simon ble valgt som førstekjempe..🤣 søtt da! Men det at Simon ikke skal velge Tonje som storbonde om han ryker er puuure bullshit…

Hun går vel langt nedi kjelleren om Simon ryker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over hvor oppfinnsom deltakerne har vært i år når de prøver å finne på måter å underholde på markedet for å få ting. Istedenfor at det bare er konkurranser på hvert eneste marked 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...