Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Athena79 skrev (36 minutter siden):

Noe jeg har stusset litt på hvorfor er det verre når Tonje saboterer enn når en annen gjør det :klo:

Fordi hun er pen, tror jeg. 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena79 skrev (1 time siden):

Noe jeg har stusset litt på hvorfor er det verre når Tonje saboterer enn når en annen gjør det :klo:

Akkurat det samme har jeg tenkt. Når Rob saboterer er det bare "sjarmerende" og "bra at noen lager litt liv".  Det er ikke likt for alle tydeligvis nei.   :vetikke:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 time siden):

Til nå så er det vel bare Tonje og Simon som har sabotert så grundig at de ikke kommer til å få godkjent oppdraget? Hadde vært like stygt gjort om noen andre hadde brent de underbuksene 

Det var også Tonje som kuttet over tauverket på den røde kors-båren, ingen andre. Men uflaks for Tonje så klarte de å spleise tauet og reparere båren sånn at det ble godkjent, 

Hun misset sin mulighet til å få kniv, dermed ødelegger hun for andre sånn at de ikke skal få kniv. Lusent gjort. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (3 minutter siden):

Akkurat det samme har jeg tenkt. Når Rob saboterer er det bare "sjarmerende" og "bra at noen lager litt liv".  Det er ikke likt for alle tydeligvis nei.   :vetikke:

Det stemmer ikke helt. Har du i det hele tatt lest hva som har blitt skrevet om Rob her? Eller rakk du ikke å lese det verste før det ble moderert for hets? Rob har virkelig fått høre det her på forumet. 

For å snu på det; hvorfor skal ikke Tonje få kritikk når hun ødelegger et ukesoppdrag mens andre får i det glatte lag for å stjele egg, sukker og tisser i vannmugga? Er det for at Tonje er ung, pen og «uskyldig» og dermed skal man ikke kritisere eller skrive hva man mener om uredelig oppførsel? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (13 timer siden):

Jeg tror at Simon velger Gunnar eller Daniel.

Forstår egentlig ikke hvorfor Simon ikke har blitt valgt til førstekjempe før. 🙉 Han var og er vel en av de farligste konkurrentene der inne etter min mening. Tror han er den mest fysisk sterke på gården. 

Ja veldig enig i at Simon burde bli valgt før han er nok veldig sterk. Jeg tror det blir Daniel, føler liksom at Gunnar er trygg,men vet ikke hvorfor, bare magefølelsen, men føler liksom simon kan overraske og brått velge thorvald også, selvom jeg innerst inne ikke tro det :) Men tror ikke Simon hadde hatt sjans mot Thorvald uansett. Men for kåre sin del er det nok Simon og Thorvald som er de sterkeste motstandene, selvom Daniel virker veldig smart, så vet jeg ikke hvor sterk han er, han er jo ganske tynn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (30 minutter siden):

Til nå så er det vel bare Tonje og Simon som har sabotert så grundig at de ikke kommer til å få godkjent oppdraget? Hadde vært like stygt gjort om noen andre hadde brent de underbuksene 

Det var også Tonje som kuttet over tauverket på den røde kors-båren, ingen andre. Men uflaks for Tonje så klarte de å spleise tauet og reparere båren sånn at det ble godkjent, 

Hun misset sin mulighet til å få kniv, dermed ødelegger hun for andre sånn at de ikke skal få kniv. Lusent gjort. 

Det er vel den andre kniven de frykter. Det var derfor hun forsøkte å sabotere for Grete også.

Uansett så synes jeg det er kjipt gjort ovenfor Kåre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skram7 skrev (8 timer siden):

Fy fader så fæle mange her er. Tenk å skrive så mye stygt om hvordan noen kler seg. Hvorfor blir dere så himla provosert av hvilke klær Tonje bruker? Det er da helt normale klær som brukes på en helt normal måte. Har dere aldri sett unge mennesker før???

Sabotasje må da være innafor. Tipper Kåre får mange stemmer i en eventuell finale, tror ikke dere? 

Er folk sinte pågrunn av klærne hennes :klo: Who cares?

Athena79 skrev (2 timer siden):

Som jeg skrev i et tidligere innlegg så er det måten det ble gjort på, de ventet til Kåre hadde brukt flere timer på å vaske de for så å brenne alt. Jeg hadde blitt provosert uansett hvem som hadde gjort det, de kunne brent de før noen rakk å vaske dem i det minste

bullehurk skrev (1 time siden):

Rob har fått mer enn nok av hets her i tråden så han har ikke sluppet unna

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

ob har fått mer enn nok av hets her i tråden så han har ikke sluppet unna

Det har han, men Tone har fått mer. Vi har alle våre favoritter, men Rob er tydeligvis "helten" her for veldig mange.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (1 minutt siden):

Det har han, men Tone har fått mer. Vi har alle våre favoritter, men Rob er tydeligvis "helten" her for veldig mange.

Rob var forørvrig ikke en favoritt hos meg, bare syntes han var morsom. Kåre er favoritten min og det er derfor jeg reagerer sånn på sabotasjen, jeg synes Kåre fortjener bedre. Hadde Rob gjort dette istedenfor Tonje hadde jeg blitt provosert på han også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Rob var forørvrig ikke en favoritt hos meg, bare syntes han var morsom. Kåre er favoritten min og det er derfor jeg reagerer sånn på sabotasjen, jeg synes Kåre fortjener bedre. Hadde Rob gjort dette istedenfor Tonje hadde jeg blitt provosert på han også

Vil ikke si noe om Rob privat, men en blir jo litt påvirket av det man hører. Jeg "kjenner noen som kjenner noen" for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (21 timer siden):

Ikke fan av oss med andre ord? :P

Vi bygdiser er egentlig bare misunnelige på dere fine byfolk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skram7 skrev (12 timer siden):

Fy fader så fæle mange her er. Tenk å skrive så mye stygt om hvordan noen kler seg. Hvorfor blir dere så himla provosert av hvilke klær Tonje bruker? Det er da helt normale klær som brukes på en helt normal måte. Har dere aldri sett unge mennesker før???

Sabotasje må da være innafor. Tipper Kåre får mange stemmer i en eventuell finale, tror ikke dere? 

Hva mener du med å få mange stemmer i en finale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, Skram7 said:

Jeg har ingenting imot Tonje. Men jeg er bare lei av at hun aldri blir valgt til kamp. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 hours ago, Cid said:

Rob er morsom og virker ganske direkte. Han virker til å våge å si ting som det er. Jeg synes det var utrolig mye show og gøy med Rob på gården. Denne låten er morsom 😅

https://www.tv2.no/v/1702701/

Det er forståelig siden Kåre er din favoritt at du ikke liker sabotasjen som Tonje gjorde. 😊 Synes Kåre virker som en veldig bra personlighet. 

Mange kommenterer mye om Tonjes klær ( hun går vel kledd slik mange gjør i hennes alder, men mulig de mener at det passer ikke inn i 1921 tallet på en gård) ,men leser faktisk på kommentarer på nyhetssider på facebook så mye stygge kommentarer om Gunnar. Noe som jeg synes ikke er fair. De som deltar er også mennesker. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (53 minutter siden):

Rob er morsom og virker ganske direkte. Han virker til å våge å si ting som det er. Jeg synes det var utrolig mye show og gøy med Rob på gården. Denne låten er morsom 😅

Det er forståelig siden Kåre er din favoritt at du ikke liker sabotasjen som Tonje gjorde. 😊 Synes Kåre virker som en veldig bra personlighet. 

Mange kommenterer mye om Tonjes klær ( hun går vel kledd slik mange gjør i hennes alder, men mulig de mener at det passer ikke inn i 1921 tallet på en gård) ,men leser faktisk på kommentarer på nyhetssider på facebook så mye stygge kommentarer om Gunnar. Noe som jeg synes ikke er fair. De som deltar er også mennesker. 

Jeg er blant de som kommenterer Tonjes klær. Det er konteksten som gjør at jeg reagerer. På et bondeprogram  fra 1921 har man ikke på blondekjole, magetopp, stringbikini, korte korte trange dongerishortser. Man ser an hva man er med på og kler seg deretter. Hun kan ikke ha på seg en t skjorte uten at den er kort og trang . Hun går med ullgenser og ullsokker oppi de militærskoene, og med kort shorts. Det er vel noe som heter alt til sin tid, og dette passer seg ikke i dette programmet. Det finnes masse andre program hvor hun kunne meldt seg på. Det irriterer meg at de lar henne holde på slik! Er sikker på at Heidi Young har likeså fin kropp, men hun har ikke det ekstreme behovet for å vise seg frem.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 time siden):

Helt enig! Det er ikke greit å snakke så stygt om dem som noen gjør. Jeg har også sett utrolig mye stygt om Gunnar. Én ting er å kritisere oppførsel, som i dårlige/ekle valg som å spytte i kaker eller å sabotere ukesoppdrag, men å hetse snakkemåte, klesstil og være usaklig og stygg? Det er ikke ok, de er som du sier mennesker.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (8 minutter siden):

Jeg er blant de som kommenterer Tonjes klær. Det er konteksten som gjør at jeg reagerer. På et bondeprogram  fra 1921 har man ikke på blondekjole, magetopp, stringbikini, korte korte trange dongerishortser. Man ser an hva man er med på og kler seg deretter. Hun kan ikke ha på seg en t skjorte uten at den er kort og trang . Hun går med ullgenser og ullsokker oppi de militærskoene, og med kort shorts. Det er vel noe som heter alt til sin tid, og dette passer seg ikke i dette programmet. Det finnes masse andre program hvor hun kunne meldt seg på. Det irriterer meg at de lar henne holde på slik! Er sikker på at Heidi Young har likeså fin kropp, men hun har ikke det ekstreme behovet for å vise seg frem.

For Robs klesstil var jo veldig 1921. 🙄

Gjør det noe for deg at hun vil vise seg fram? Forstår ikke hvorfor det skal være så galt eller nødvendig å kommentere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...