bullehurk Skrevet 19. november 2021 #1801 Del Skrevet 19. november 2021 Carmen67 skrev (På 18.11.2021 den 18.59): Men Daniel fremstår som en utrolig hyggelig kar….til Ålesunder å være😉 Enig ! Skal mye til før jeg heier på en Ålesunder, men nå gjør jeg det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. november 2021 #1802 Del Skrevet 19. november 2021 cas12 skrev (22 minutter siden): Hvem tror dere Simon velger på søndagen da? jeg tror det står mellom Daniel og Thorvald,men magefølelsen sier Daniel, tror Gunnar er trygg,men håper Simon velger Gunnar, så er jeg veldig spent på det siste storbonde valget, eller er det 2 igjen ? er vel bare kommende uke som er som vanlig før finalen I følge TV2s TV-guide er storbondevalget på tirsdag 23. november det siste før finaleuken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. november 2021 #1803 Del Skrevet 19. november 2021 bullehurk skrev (1 minutt siden): Enig ! Skal mye til før jeg heier på en Ålesunder, men nå gjør jeg det. Ikke fan av oss med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. november 2021 #1804 Del Skrevet 19. november 2021 Athena79 skrev (39 minutter siden): Farmen-Kåres store hemmelighet – som han ikke turte å avsløre: «Dette må jeg aldri si…» https://no.newsner.com/kjendis/farmen-kares-store-hemmelighet-som-han-ikke-turte-a-avslore-dette-ma-jeg-aldri-si/?fbclid=IwAR1ICHk05F6jmAZe2eBSCmBGgAoYGJ_f9MAaPTOPuwjS0deeWYT6SKWHz6o Noe så uskyldig 😄 Kanskje Kåre får en invitasjon til å være med i 'Skal vi danse'. 🕺 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 19. november 2021 #1805 Del Skrevet 19. november 2021 Cid skrev (1 minutt siden): Ikke fan av oss med andre ord? Ikke noe blodfan direkte nei .... hehe 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. november 2021 #1806 Del Skrevet 19. november 2021 bullehurk skrev (Akkurat nå): Ikke noe blodfan direkte nei .... hehe 😜 Håper ikke mange tenker slik for da tør ikke jeg reise utenfor Ålesund lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 19. november 2021 #1807 Del Skrevet 19. november 2021 jaeols skrev (26 minutter siden): Han velger nok Daniel. Daniel taper mot Simon. Ja magefølelsen sier det,men litt av magefølelsen sier litt thorvald også. Men håper Daniel ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 19. november 2021 #1808 Del Skrevet 19. november 2021 NordicViking skrev (19 minutter siden): I følge TV2s TV-guide er storbondevalget på tirsdag 23. november det siste før finaleuken. Ja var det jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 19. november 2021 #1809 Del Skrevet 19. november 2021 Kaur skrev (23 timer siden): Flere som ble litt overrasket over at Gunnar sa han hadde prøvd seg på Tonje om det ikke var for Simen? Trodde han var smartere enn det liksom. Hun har jo ikke så mye annet enn blondt fint hår og spille ekstremt på utseendet, poserer hele tiden, syns nesten alt hun sier og gjør virker så kalkulert nettopp for å forføre og spille på utseendet. Blir litt for dumt å se hun med minishortsen så langt opp i rumpesprekken og samtidig klage på at det er kaldt osv.. Helt åpenbart hva intensjonen hennes er og jeg trodde Gunnar var en oppegående type som ikke lot seg distrahere av noe så useriøst. Er bare koselig med folk som faller for hverandre pga godt vennskap og god kjemi etter å ha hengt sammen over tid, men hun og Gunnar har jo ikke tilbringet tid sammen så det er Huldra oppførselen hennes han lokkes av og det syns jeg var overraskende fra han! Ikke overraskende i det hele tatt, Gunnar virker å ha maks to fungerende hjerneceller, hvordan noen kan anse han som oppegående er helt ubegripelig. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. november 2021 #1810 Del Skrevet 19. november 2021 Cid skrev (På 18.11.2021 den 19.56): Er mer måten det ble gjort på, rett etter at Kåre hadde slitt i timevis med å vaske underbuksene så brant de dem. Da kunne de heller brent dem med en gang, håper dette blir oppdaget Folk er sinte her fordi Rob har stjålet mat, noe flere også har gjort, flere har sabotert. Det er sånn det er på farmen, alltid vært og kommer alltid til å bli. Var like ille for alle andre som har stått på med å lage ting, før det deretter ble ødelagt, brent, kasta, gjemt osv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. november 2021 #1811 Del Skrevet 19. november 2021 jaeols skrev (6 timer siden): Han var en jævla gris. Ufin mannssjåvinist. Brautende ekkel amerikaner. Rapportert for hets 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. november 2021 #1812 Del Skrevet 19. november 2021 jaeols skrev (5 timer siden): Jeg ble bare så irritert på den personen.. Han stjal fra fellesskapet. Og jukset. Beklager sterkt språkbruk. Det gjør flere hvert år. Det er et spill. Ro deg ned. Eventuelt skru av tvn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. november 2021 #1813 Del Skrevet 19. november 2021 Maydis8 skrev (2 minutter siden): Folk er sinte her fordi Rob har stjålet mat, noe flere også har gjort, flere har sabotert. Det er sånn det er på farmen, alltid vært og kommer alltid til å bli. Var like ille for alle andre som har stått på med å lage ting, før det deretter ble ødelagt, brent, kasta, gjemt osv. Håper det blir oppdaget da, lurer på hvordan Kåre reagerer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. november 2021 #1814 Del Skrevet 19. november 2021 Galen King skrev (4 timer siden): Hadde vært morsomt om han først kom på vanlig Torpet, så Farmen Kjendis, så Torpet Kjendis! Han skulle isåfall vært i introen og stått ved skiltet og sagt "How you doin'?" Han er nok med på torpet neste år. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. november 2021 #1815 Del Skrevet 19. november 2021 Peonjenta skrev (11 timer siden): Tonje er brunette, det ser man på vipper og bryn. Ikke rart hun har ettervekst når hun da bleker det platinablondt. Ikke rart man får ettervekst når man er på farmen så lenge. Hvorfor bryr du deg om håret hennes? Alle deltakerne sitt hår ser dårlig stelt ut når de har vært der inne så lenge, uten tilgang på skikkelig dusj, shampoo etc. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 19. november 2021 #1816 Del Skrevet 19. november 2021 (endret) 2 hours ago, cas12 said: Hvem tror dere Simon velger på søndagen da? jeg tror det står mellom Daniel og Thorvald,men magefølelsen sier Daniel, tror Gunnar er trygg,men håper Simon velger Gunnar, så er jeg veldig spent på det siste storbonde valget, eller er det 2 igjen ? er vel bare kommende uke som er som vanlig før finalen Jeg tror at Simon velger Gunnar eller Daniel. Forstår egentlig ikke hvorfor Simon ikke har blitt valgt til førstekjempe før. 🙉 Han var og er vel en av de farligste konkurrentene der inne etter min mening. Tror han er den mest fysisk sterke på gården. Endret 19. november 2021 av Eloise12345 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skram7 Skrevet 20. november 2021 #1817 Del Skrevet 20. november 2021 Fy fader så fæle mange her er. Tenk å skrive så mye stygt om hvordan noen kler seg. Hvorfor blir dere så himla provosert av hvilke klær Tonje bruker? Det er da helt normale klær som brukes på en helt normal måte. Har dere aldri sett unge mennesker før??? Sabotasje må da være innafor. Tipper Kåre får mange stemmer i en eventuell finale, tror ikke dere? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. november 2021 #1818 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Skram7 skrev (7 timer siden): Fy fader så fæle mange her er. Tenk å skrive så mye stygt om hvordan noen kler seg. Hvorfor blir dere så himla provosert av hvilke klær Tonje bruker? Det er da helt normale klær som brukes på en helt normal måte. Har dere aldri sett unge mennesker før??? Sabotasje må da være innafor. Tipper Kåre får mange stemmer i en eventuell finale, tror ikke dere? Jeg har ingenting i mot Tonje, bortsett fra at jeg syntes det var rævva dårlig gjort å brenne de underbuksene. Synes egentlig heller ikke hun fortjener en finaleplass da hun ikke har utrettet noe særlig. Ukesoppdraget da hun var storbonde klarte hun ikke å dra i havn, og hun har heller ikke vært i kamp og kjempet seg inn igjen sånn som Heidi den eldre og Heidi den yngre Hun har egentlig hatt en 8-ukers kjæresteferie sammen med Simon. Unge mennesker har jeg absolutt sett før da jeg har døtre på samme alder, og det er faktisk ikke normalt eller vanlig å gå ut i en kortkort minishorts, boblejakke og klage over hvor kaldt det er. De unge menneskene jeg kjenner, døtrene mine inkludert, tar på seg klær etter vær og anledning. Kusinene mine har vokst opp på gård, aldri i livet om de har gjort fjøsarbeid eller gårdsarbeid i kortkort hvit blondetopp og miniskjørt 😆 Så nei, Tonje bruker ikke normale klær i en normal setting. Ser du noen andre av kvinnene på samme alder der inne på Farmen som kler seg sånn som Tonje? Hjemme hos seg selv, hos venner og i sosiale lag er sikkert klærne hennes vanlig. Men ikke inne på Farmen. At folk kommenterer at hun bleker håret og har ettervekst synes jeg er unødvendig. Utrolig mange bleker eller striper håret sitt, og etter 8 uker får man ettervekst. Hår vokser. Flere har jo prøvd å klippe hårene under armene med saks der inne, og i starten så var det fokus på å få kjøpt barberhøvel på markedet. Det var det de fleste som ønsket, ikke bare Tonje. Men at hun har normale klær i en normal setting er jeg ikke enig i. Endret 20. november 2021 av skruf 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 20. november 2021 Forfatter #1819 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Gunnar i et intervju på God Kveld Norge: https://www.tv2.no/underholdning/14370967/ Et rart intervju. Måten han sitter på, måten han snakker på, måten han beveger seg på og hvordan han tøffer seg til for anledningen... "Assa, ass, lissom, ikke sant, bryr meg ikke...". Det er så sykt overdrevent og tillaget. Og blant annet var han skuffet over at det ikke var flere single damer på gården, akkurat som om at det skulle vært en selvfølge for han og at han hadde en god sjanse. Jaja. Håper Simon velger han som andrekjempe denne uken, og at Simon vinner. Endret 20. november 2021 av Ctrl 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. november 2021 #1820 Del Skrevet 20. november 2021 Noe jeg har stusset litt på hvorfor er det verre når Tonje saboterer enn når en annen gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå