Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Galen King skrev (9 minutter siden):

Er ganske komisk med tanke på alle kravene militæret har kommet med, synes det er litt på sin plass når de sender skitne klær gang på gang til de på Farmen, at de da har fått nok og brenner klærne i protest! Blir artig å se mentors reaksjon. Men hvordan skal det gå med soldatene uten underbukser? 😄 

De kan få sykurs av Heidi og lage sine egne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (22 timer siden):

Han gjorde det da ja og det var nasty, det sa jeg den gang også

Han var en jævla gris. Ufin mannssjåvinist. Brautende ekkel amerikaner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (7 minutter siden):

Han var en jævla gris. Ufin mannssjåvinist. Brautende ekkel amerikaner. 

Kanskje du skal roe ned litt nå? Greit å ikke like folk, men det går an å uttale seg på en ålreit måte fordet.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (13 minutter siden):

Kanskje du skal roe ned litt nå? Greit å ikke like folk, men det går an å uttale seg på en ålreit måte fordet.

Jeg ble bare så irritert på den personen.. Han stjal fra fellesskapet. Og jukset. Beklager sterkt språkbruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (1 minutt siden):

Jeg ble bare så irritert på den personen.. Han stjal fra fellesskapet. Og jukset. Beklager sterkt språkbruk. 

Virker som det alltid er en person som stjeler egg hver sesong, nesten som om det er rigget slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Virker som det alltid er en person som stjeler egg hver sesong, nesten som om det er rigget slik

Mulig jeg har skrevet lignende tidligere, men pytt pytt:

Jeg tenkte allerede fra dag én at Rob var rigget. Noe sier meg at han ble headhuntet for sesongen i år, og fikk en deal ettersom han hadde mye personlig vinning gjennom kjendisstatus og reklame for sin TikTok-kanal. En deal som innebar å være kontroversiell og skape bless og oppstandelse. De tre første ukene var Farmen også The Rob-Show, til min store frustrasjon. Det tok mange uker før vi ble kjent med flere av de andre deltakerne. At han ikke ble straffet med tanke på jukset styrker denne konspirasjonsteorien min. Samt at Rob hadde en oppsiktsvekkende utvikling fra å gå hardt ut som en kontroversiell, sprø og lat rebell til å bli mer folkelig, hyggelig og arbeidssom. Vanskelig å forstå at det er samme mann. Så noe sier meg at Rob versjon 1 var TV2-Rob, mens Rob versjon 2 var mer Rob.

Jeg blir ikke forbauset om vi får se Rob på Farmen Kjendis eller Torpet Kjendis ved en senere anledning.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (4 minutter siden):

Kjetil var favoritten min den sesongen, skrev det bare litt feil.

Jeg likte han til å begynne med men ikke etter at han begynte å oppføre seg bitter, når han fant ut at de var lesbiske og at de ikke hadde fortalt han det så virket han bitter på de resten av sesongen. Mon tro om de har skværet opp i ettertid da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (23 minutter siden):

Mulig jeg har skrevet lignende tidligere, men pytt pytt:

Jeg tenkte allerede fra dag én at Rob var rigget. Noe sier meg at han ble headhuntet for sesongen i år, og fikk en deal ettersom han hadde mye personlig vinning gjennom kjendisstatus og reklame for sin TikTok-kanal. En deal som innebar å være kontroversiell og skape bless og oppstandelse. De tre første ukene var Farmen også The Rob-Show, til min store frustrasjon. Det tok mange uker før vi ble kjent med flere av de andre deltakerne. At han ikke ble straffet med tanke på jukset styrker denne konspirasjonsteorien min. Samt at Rob hadde en oppsiktsvekkende utvikling fra å gå hardt ut som en kontroversiell, sprø og lat rebell til å bli mer folkelig, hyggelig og arbeidssom. Vanskelig å forstå at det er samme mann. Så noe sier meg at Rob versjon 1 var TV2-Rob, mens Rob versjon 2 var mer Rob.

Jeg blir ikke forbauset om vi får se Rob på Farmen Kjendis eller Torpet Kjendis ved en senere anledning.

Høres ikke helt urealistisk ut dette, jeg liker Rob 2 mye mer enn Rob 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (3 timer siden):

Er ganske komisk med tanke på alle kravene militæret har kommet med, synes det er litt på sin plass når de sender skitne klær gang på gang til de på Farmen, at de da har fått nok og brenner klærne i protest! Blir artig å se mentors reaksjon. Men hvordan skal det gå med soldatene uten underbukser? 😄 

Jeg undres på hvordan de skitner til trusene. Om de drar dem gjennom myr og jord, veit jeg av erfaring fra en gang jeg gikk i en myr at alle klær måtte kastes etterpå. Det var umulig å få dem rene. Skrubbet så knokene ble såre først. Kåre og alle tidligere trusevaskere har min største sympati. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (44 minutter siden):

Hadde vært morsomt om han først kom på vanlig Torpet, så Farmen Kjendis, så Torpet Kjendis! Han skulle isåfall vært i introen og stått ved skiltet og sagt "How you doin'?"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (4 timer siden):

:hoho: ja! Teit å få det ukesoppdraget tre ganger. Men burde jo brent dem før Kåre vasket dem da, da hadde de sikkert brent ekstra godt og :hoho: Blir moro å se mentors reaksjon, ja og ikke minst se om Kåre er i stand til å bli sint :fnise: De stakkars soldatene må nok gå truseløse nå :P 

Cid skrev (4 timer siden):

De kan få sykurs av Heidi og lage sine egne :ler:

Lurt! Neste ukesoppdrag, mama G må lære 50 håpløse soldater å sy :ler:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Slemt gjort å brenne underbuksene Kåre hadde jobbet så hardt med å vaske, syns jeg. Men må innrømme at jeg lo litt også, for det var veldig komisk også. Sitte der rundt bålet og brenne truser og kysse, liksom :hoho: Uansett hvem Simon velger til 2.kjempe håper jeg faktisk 2.kjempen ryker, for ryker Simon blir Tonje garantert storbonde siste uken og det fortjener hun ikke. Hadde vært deilig om hun røk rett før finaleuken, men det blir nok guttekamp igjen, dessverre. 

Jeg drømmer om Tonje som storbonde. Kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Og vi må huske på at det er produksjonen som styrer alt som skjer. Det er nok ikke egne innfall. Alt er bestemt på forhånd. Men det vet vel folk. Det har alltid vært slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Athena79 skrev (6 minutter siden):

Farmen-Kåres store hemmelighet – som han ikke turte å avsløre: «Dette må jeg aldri si…»

https://no.newsner.com/kjendis/farmen-kares-store-hemmelighet-som-han-ikke-turte-a-avslore-dette-ma-jeg-aldri-si/?fbclid=IwAR1ICHk05F6jmAZe2eBSCmBGgAoYGJ_f9MAaPTOPuwjS0deeWYT6SKWHz6o

Noe så uskyldig 😄

Han er god til å danse robot dans 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere Simon velger på søndagen da? jeg tror det står mellom Daniel og Thorvald,men magefølelsen sier Daniel, tror Gunnar er trygg,men håper Simon velger Gunnar, så er jeg veldig spent på det siste storbonde valget, eller er det 2 igjen ? er vel bare kommende uke som er som vanlig før finalen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (På 18.11.2021 den 19.43):

Skjønner ikke at sabotering av ukesoppdrag og stjeling av mat er så sjokkerende😂 Har blitt gjort i årevis på farmen. Det er et spill😂

Men det er bare idioter som saboterer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cas12 skrev (13 minutter siden):

Hvem tror dere Simon velger på søndagen da? jeg tror det står mellom Daniel og Thorvald,men magefølelsen sier Daniel, tror Gunnar er trygg,men håper Simon velger Gunnar, så er jeg veldig spent på det siste storbonde valget, eller er det 2 igjen ? er vel bare kommende uke som er som vanlig før finalen :)

Han velger nok Daniel. Daniel taper mot Simon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...