Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Cid said:

En av de beste i min mening 😄 Farmen hadde vært så kjedelig uten folk som han som lager drama

🤣🤣🤣🤣 hahaha enig. Rob må være et funn for tv-industrien. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viki6 skrev (29 minutter siden):

Så i et klipp fra TV2 at Kåre skal velge en førstekjempe som ikke har vært i kamp før 😉. Han sier at alle bør ha få prøvd en tvekamp. 

Hadde vært fint om du brukte spoilertag på dette innlegget, nå vet vi jo hvem som blir førstekjempe 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ValarMorghulis said:

Hadde vært fint om du brukte spoilertag på dette innlegget, nå vet vi jo hvem som blir førstekjempe 🙄

Simen kanskje 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Thorvald og Kåre kommer til finalen. Begge har jobbet knallhardt. Kåre trenger kanskje hytte og bil mer en Thorvald men begge er vel fortjente vinnere synes jeg. Kåre trenger kanskje den boosten, for en flink og fin kar ♥️

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ValarMorghulis skrev (29 minutter siden):

Nå er det ikke alt de sier i de små filmsnuttene det blir noe av da 🙂. Og om Daniel vinner Torpet-konkurransen, så er det jo to der som ikke har vært i kamp. Så slik jeg ser det røpet jeg ingenting. Hvem vet om det Kåre sa til Gunnar bare var taktikk 😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (19 minutter siden):

Nå er det ikke alt de sier i de små filmsnuttene det blir noe av da 🙂. Og om Daniel vinner Torpet-konkurransen, så er det jo to der som ikke har vært i kamp. Så slik jeg ser det røpet jeg ingenting. Hvem vet om det Kåre sa til Gunnar bare var taktikk 😉

Tonje har vel heller ikke vært i kamp? Eller husker jeg feil? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

------- skrev (30 minutter siden):

Tonje har vel heller ikke vært i kamp? Eller husker jeg feil? 

Tonje, Simon, Thorvald og Daniel har ikke vært i kamp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Kåre vil velge Simon som førstekjempe, og at Simon da enten velger Thorvald , som da velger kunnskap, eller en av nykommerne. 

Det skal vel være en konkurranse mellom Torpetdeltakerne også, eller er alle blitt fullverdige medlemmer nå? 

Husker ikke hvordan det var i fjor...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 time siden):

Jeg synes at Rob var en morsom kar på gården. Er ikke enig med han i storbondevalget da men men... 

Rob fikk belyst et viktig emne. På slutten så sa Rob at han hadde sovet i 7 til 8 år. Han våget å være åpen om depresjon. Modig og bra. 

Det er rart....han er liksom den siste typen mann man forventer skulle ha store psykiske problemer....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (17 minutter siden):

Det er rart....han er liksom den siste typen mann man forventer skulle ha store psykiske problemer....

Hvorfor er han den siste typen mann man forventer har psykiske problemer? 🤔

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er han den siste typen mann man forventer har psykiske problemer? 🤔

Han er alltid livsglad, spøkefull, og virker full av selvtillit.  Men jeg skjønner jo at det ofte kan være et spill for galleriet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Peonjenta said:

Vi har nok alle en måte å "rømme" fra tunge tanker på. Det var derfor han begynte med TikTok videoer og så neste ble farmen. 

Alle mennesker har en "bagasje". Noen har en litt tyngre enn andre. 

Her forteller han litt om tragediene: 

https://www.klikk.no/underholdning/tiktok-stjernen-norwayrob-sa-vennen-bli-skutt-og-drept-7091626

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 time siden):

det har tatt på å  miste tre brødre, alle narkorelatert. Det utløste en langvarig depresjon. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Peonjenta skrev (1 time siden):

Hvorfor det? Det er jo en kjent sak at folk dekker over sånne problemer med humor eller morsomheter. Det er veldig bra at han belyser det! Hans måte å takle det på er å være "mye" og være morsom. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok ikke det siste vi ser fra Rob, han er stor på tiktok og blir vel å se på skal vi danse, kompani lauritzen med mer fremover. Når de inviterer influencere fra blogg/instagram og youtube til å være med på slike ting, så hvorfor ikke folk fra tiktok? Det kommer nok. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 timer siden):

Den robot dansen til Kåre syntes jeg var imponerende

Han har jammen mange artige sider ved seg. Enig i at han var god her! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (12 timer siden):

Jeg synes at Rob var en morsom kar på gården. Er ikke enig med han i storbondevalget da men men... 

Rob fikk belyst et viktig emne. På slutten så sa Rob at han hadde sovet i 7 til 8 år. Han våget å være åpen om depresjon. Modig og bra. 

Men han var slesk og stjal fra fellesskapet, en ussel person. Bra han gikk ut. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...