Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Peggy-Lovise skrev (4 minutter siden):

Sånn var det i fjor også. Inger Cecilie røk ut samtidig som Torpetdeltakerne kom inn på gården. 

Det var en person jeg virkelig ikke ønsket skulle få sjansen til å komme tilbake

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Det var en person jeg virkelig ikke ønsket skulle få sjansen til å komme tilbake

Det er en annen sak 😅

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Peggy-Lovise said:

Det er en annen sak 😅

😅 haha . Ja når det er noen man ikke ønsker å ha tilbake så er det en grei sak. 😅🤣. Verre i årets farmen når det er årsaken til at man ser farmen som må gå. 😅

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Skrevet
Peggy-Lovise skrev (13 minutter siden):

Det er en annen sak 😅

Der hadde jeg flaks da :P

Skrevet

Rob skulle vinne Farmen, men det gikk galt. Vet ikke om jeg vil se mer på serien.

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 hours ago, LiseTV said:

Rob skulle vinne Farmen, men det gikk galt. Vet ikke om jeg vil se mer på serien.

Enig  :)❤. Jeg sliter med å følge med videre også. Frykter at jeg kommer til å miste konsentrasjon uten Rob. Men skal forsøke. Det ble et stort digert  tomrom og savn nå når hans tid er over på gården ❤

Rob var selveste hovedpersonen etter min mening. 🥲

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Skrevet

Hvem tror dere Rob velger som storbonde? 

Skrevet (endret)
9 hours ago, Irja said:

Hvem tror dere Rob velger som storbonde? 

Mener at Thorvald, eller Gunnar bør få bli storbonde.  Jeg vet hvem som blir det, men skal ikke avsløre noe  :) . Har sett dagens pogram. 

Endret av Eloise12345
Skrevet

I dag blir Farmen sendt tidligere, kl 19.00

• Liker 3
Skrevet
elien skrev (54 minutter siden):

I dag blir Farmen sendt tidligere, kl 19.00

Takk for at du sier i fra :takke: Jeg glemmer alltid å sjekke tv-programmet og følger ikke med på når, hvor og hva det er av fotball. Har sumo også, men liker best å se det på lineær TV, mye for å kunne kommentere her inne samtidig. 

• Liker 2
Skrevet
Eloise12345 skrev (20 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke lot Rob få kjempe seg tilbake på lik linje som med de andre deltakerne 😣. Han hadde jo vært på gården så lenge.

@Danielgodo er en mann som våger å være seg selv. En bra person å se opp til. 🙂👍

Takk for det! Skammer meg bare veldig for kveldens episode på farmen. Jeg var mega-mega-mega stressa, kjente ikke noen der, og ble innlemma i alliansen. Så håper folk her inne kan tilgi meg for alt jeg sier og gjør! 

• Liker 10
Skrevet

Det var bra de klarte ukesoppdraget. Potetåkeren så mye finere ut, og de fikk bygget det treskuret eller hva det var ferdig. Er som regel krise hvis ikke de får til det, mentor legger mye vekt på bygg. Tenkte meg at Gunnar ville velge Rob når det stod at valget ville være overraskende. Ble øksekast igjen, femte gang. Ny rekord i den grenen kanskje. Ble bra kamp, men trist at Rob måtte gå. Synes han var artig! Han virket innstilt på flere seiere. Ikke godt å si hvem som blir storbonde.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Danielgodo skrev (1 time siden):

Takk for det! Skammer meg bare veldig for kveldens episode på farmen. Jeg var mega-mega-mega stressa, kjente ikke noen der, og ble innlemma i alliansen. Så håper folk her inne kan tilgi meg for alt jeg sier og gjør! 

Jeg har sett dagens episode allerede og kan love deg at du har ingenting å skamme deg over og ingenting å be om tilgivelse for. 😊

Endret av Ctrl
  • Liker 8
Skrevet

Ja, er litt rart at Rob bare måtte dra hjem før Torpet var avgjort. Før så fikk alle som tapte på Farmen dra til Torpet helt til det stengte etter finalen. Det var også sånn på Farmen Kjendis.

Skrevet

Du er veldig positiv og hyggelig :) Kanskje du ender opp som fast inventar i farmen tråder fremover 😄 Det har jammen med vært bedr stemning i denne tråden nå enn i tidligere tråder

Skrevet

Skjønner at du var stressa! Er tøft å komme fra Torpet som en "ren" Torpet-utfordrer. Men synes det er fint at en av de opprinnelige fra Torpet er i finalen!

• Liker 2
Skrevet

Men Daniel!! Så lettlurt du er!! 🤦‍♀️🙎‍♀️ Guri, var lett å få med deg på laget sånn uten videre. Hva får du igjen for dette da? 

Haaaater den alliansen til Heidiene og nykomlingen Gunnar-ass… 

• Liker 12
Skrevet

Dårlig gjort av Rob å ikke holde avtalen med Gunnar men hva kan man forvente? Dårlig hukommelse har han i hvert fall 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...