Turkis Sau Skrevet 12. november 2021 #1461 Skrevet 12. november 2021 Cid skrev (1 time siden): Har tenkt litt det siste hvor morsomt det hadde vært om Finn Olav fra 2014 sesongen og Rob blir med i neste torpet med tanke på at de er hverandres rake motsetning 😅 Hvem den tredje skulle vært kommer jeg ikke på Tredjemann kan være Frank Aniksdal
cas12 Skrevet 12. november 2021 #1462 Skrevet 12. november 2021 hvem tror dere Gunnar velger da ? Jeg tror ikke han er tøff nok til og velge verken simon eller Thorvald, selvom det hadde vert en større fordel or han enn at han velger Kåre eller Rob, men siden Kåre er storbonde er han trygg, så tror han tar Rob faktisk, og Simon storbonde neste uke hvis begge ryker tenker jeg 1
Gjest Cid Skrevet 12. november 2021 #1463 Skrevet 12. november 2021 Turkis Sau skrev (1 time siden): Tredjemann kan være Frank Aniksdal Har vært med allerede Så foresten at han og eunike har giftet seg, bra for dem https://www.tv2.no/a/14036002/
Peggy-Lovise Skrevet 12. november 2021 #1464 Skrevet 12. november 2021 Cid skrev (3 timer siden): Har tenkt litt det siste hvor morsomt det hadde vært om Finn Olav fra 2014 sesongen og Rob blir med i neste torpet med tanke på at de er hverandres rake motsetning 😅 Hvem den tredje skulle vært kommer jeg ikke på Helgi fra 2004 😂😂 1
Gjest Cid Skrevet 12. november 2021 #1465 Skrevet 12. november 2021 Peggy-Lovise skrev (50 minutter siden): Helgi fra 2004 😂😂 Tenker det er greit å ha minst en dame med
Ruspus Skrevet 12. november 2021 #1466 Skrevet 12. november 2021 Eloise12345 skrev (På 10.11.2021 den 23.28): Jeg tror også at det er størst sjanse for at Gunnar velger Thorvald. Men det er en liten sjanse for at Gunnar ikke orker noe kunnskapskonkurranse, og dermed velger overraskende en av de to andre. Nei, tror han tar Rob. Han har bedre sjanse å vinne mot han. 3
Janzypants Skrevet 12. november 2021 #1467 Skrevet 12. november 2021 Danielgodo skrev (På 11.11.2021 den 0.03): Daniel fra Torpet her! Så gøy å følge med på diskusjonen, og jeg klarer ikke holde meg unna å skrive noe Grunnen til at det alltid er rotete på Torpet er fordi vi slutter å rydde én dag før farmendeltakerne kommer til torpet, dette for å skape et usikkermoment for dem. De er jo tross alt på Torpet bare i 2 netter, og vi vil ikke at de ska ha en luksusopplevelse hvor de er 100% klare for kamp. Selvfølgelig var vi alltid hyggelige med farmendeltakerne, men vi måtte stikkke noen kjepper i hjulene. Vi blir klippet som en ungdomsgjeng som ikke kan å rydde eller vaske opp, som er litt irriterende. Jeg melket kua to ganger dagen (noe som ikke er tatt med i det hele tatt de siste 4 ukene), vi badet både oss selv og hesten stadig, stelte med hønene, gikk tur med hesten hver dag slik han skulle få seg grønt beite og holdt det generelt ryddig inne hos oss. Det er jo selvfølgelig litt artig at vi blir fremstilt som noen rotehoder, men dette gjaldt bare onsdag til fredag mens vi hadde besøk fra Farmen Fyr løs med spørsmål om dere lurer på noe! Bare gøy for meg å svare Hei, Daniel! 😊 Veldig gøy at du stakk innom her (jeg føler på meg at du faktisk ER Daniel, så satser på dét 😅) Kan jeg stille et spørsmål angående produksjonen? Da du ankom torpet, så merket du fort at det ikke var vann i nærheten (altså sånn pumpevann. Er det brønn, kanskje? 🤔) HVOR henta dere vann? Da kyrne forsvant fra gården og Nils gikk ut for å lete; fikk dere noe melk fra produksjonen så lenge? Evnt hva spiste dere? Og hvor lenge var kyrne borte før de kom tilbake? Angående tvekampene! Det er alltid lys når det er tvekamp, men alltid mørkt når den utslåtte deltakeren kommer til Torpet. Lå Torpet langt unna Farmen-gården? Hva gjør deltakeren i tiden mellom tvekampen og til hen ankommer Torpet? Får dere spørsmål når dere sitter og snakker med kamera? Når pleide dere å ha disse "ener-intervjuene", eller hva det kalles? Er jeg helt på viddene om jeg tror det heter sync?? Og siste spørsmål! Hvor lenge er én uke inne på Farmen og når skjer de ulike "seremoniene"? Hadde vært kult hvis du kunne svare på disse spørsmålene 😄 Og det som er fremhevet er altså spørsmålene 😅 3
Carmen67 Skrevet 12. november 2021 #1468 Skrevet 12. november 2021 Et enkelt google søk viser avstanden mellom farmen og torpet.
Eloise12345 Skrevet 12. november 2021 #1469 Skrevet 12. november 2021 (endret) 6 hours ago, cas12 said: hvem tror dere Gunnar velger da ? Jeg tror ikke han er tøff nok til og velge verken simon eller Thorvald, selvom det hadde vert en større fordel or han enn at han velger Kåre eller Rob, men siden Kåre er storbonde er han trygg, så tror han tar Rob faktisk, og Simon storbonde neste uke hvis begge ryker tenker jeg Jeg tror ikke at Gunnar velger Thorvald. Tror det blir Rob fordi han har kanskje best sjanse å vinne mot han. Rob har bevist at han er en sterk og flink mann, men Thorvald og Simen virker på meg som farligere konkurrenter som andrekjemper. Blir spennende å se på søndag. 7 hours ago, Cid said: Har tenkt litt det siste hvor morsomt det hadde vært om Finn Olav fra 2014 sesongen og Rob blir med i neste torpet med tanke på at de er hverandres rake motsetning 😅 Hvem den tredje skulle vært kommer jeg ikke på Haha artig med rake motsetninger 😅. Jeg blir faktisk sulten av å se på Torpet , for det ser ut til at de har bedre mat der enn på farmen .😅 Men leser at Daniel skriver at det er lite mat på Torpet. Endret 12. november 2021 av Eloise12345
Janzypants Skrevet 12. november 2021 #1470 Skrevet 12. november 2021 Danielgodo skrev (11 timer siden): Her kan dere se alle arbeidsoppgavene vi kunne lage på Torpet, og også hvilke vi gjorde IMG_1572.HEIC 1 MB · 62 Nedlastninger Oi, så kult! Har du flere bilder? 😄 Og ett spørsmål til 😅 Hvor mange kamerafolk var tilstede og når "tok de kvelden" og når kom de tilbake på morgenen? 3
Janzypants Skrevet 12. november 2021 #1471 Skrevet 12. november 2021 Carmen67 skrev (4 minutter siden): Et enkelt google søk viser avstanden mellom farmen og torpet. Please enlighten me, hvis du gidder 😛 Jeg forsøkte å google, men jeg fant ikke.. 2
Eloise12345 Skrevet 12. november 2021 #1472 Skrevet 12. november 2021 (endret) 4 minutter siden, Janzypants said: Please enlighten me, hvis du gidder 😛 Jeg forsøkte å google, men jeg fant ikke.. Nyskjerrig på hvor lang avstanden er mellom Farmen og Torpet også . Tror det skal ligge litt ifra hverandre. Tror at farmen ligger et godt stykke lengre sør enn Torpet. Ca 46 km unna.. Mener å ha lest det en plass. Men jeg kan ta feil 😅 Endret 12. november 2021 av Eloise12345
Janzypants Skrevet 12. november 2021 #1473 Skrevet 12. november 2021 Eloise12345 skrev (8 minutter siden): Nyskjerrig på hvor lang avstanden er mellom Farmen og Torpet også . Tror det skal ligge litt ifra hverandre. Tror at farmen ligger et godt stykke lengre sør enn Torpet. Ca 46 km unna.. Mener å ha lest det en plass. Men jeg kan ta feil 😅 Ja, jeg tenkte på det i forbindelse med juksingen i fjor, faktisk! Da en del deltakere hadde rodd over til andre siden og festa med vilt fremmede. Da lurte jeg på hvorfor de ikke kom over Torpet (kan jo ha dratt en helt "feil" vei også). Og så tenkte jeg på det ifbm at Nils vandret ute i 14 timer; hvorfor kom han ikke over Farmen-gården? 1
Eloise12345 Skrevet 12. november 2021 #1474 Skrevet 12. november 2021 (endret) 13 minutter siden, Janzypants said: Ja, jeg tenkte på det i forbindelse med juksingen i fjor, faktisk! Da en del deltakere hadde rodd over til andre siden og festa med vilt fremmede. Da lurte jeg på hvorfor de ikke kom over Torpet (kan jo ha dratt en helt "feil" vei også). Og så tenkte jeg på det ifbm at Nils vandret ute i 14 timer; hvorfor kom han ikke over Farmen-gården? Haha mye som skjer. Rodd og festet med villt fremmede?. Dette er den første sesongen som jeg ser. Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. 😅 Glemmer ikke vandringen til Nils. Men synes det har vært veldig fin stemning på Torpet på sendingene. På farmen har det vært litt mer intriger og drama. I det deltakerne taper på farmen, så ser det ut som at de går til fots gjennom skogen til Torpet. Men sannheten er nok at de blir kjørt med bil dit? Vet ikke om jeg har lest det tidligere i tråden eller via andre kanaler på Internett. Men leste et eller annet sted at det er et godt stykke fra farmen til Torpet. Endret 12. november 2021 av Eloise12345
Janzypants Skrevet 12. november 2021 #1475 Skrevet 12. november 2021 Eloise12345 skrev (2 minutter siden): Haha mye som skjer. Rodd og festet med villt fremmede?. Dette er den første sesongen som jeg ser. Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. Glemmer ikke vandringen til Nils. Når deltakerne taper på farmen, så ser det ut som at de går til fots gjennom skogen til Torpet. Men sannheten er nok at de blir kjørt med bil dit? Vet ikke om jeg har lest det tidligere i tråden eller via andre kanaler på Internett. Men leste et eller annet sted at det er et godt stykke fra farmen til Torpet. Ja, og det ble (for første gang?) endelig en straff for juksingen (eneste grunnen til at de var såpass strenge, var pga corona og at deltakerne hadde satt hele produksjonen i fare ved å gjøre det de gjorde). Straffen var at én av de "skyldige" deltakerne måtte pakke sekken og forlate gården. Nils (fra årets Torpet) tok en for laget og valgte å være den som måtte reise hjem.. Det sto en del om det i media, faktisk! Ja, og det er derfor jeg lurer på hvor langt det er fra hverandre 😛
------- Skrevet 12. november 2021 #1476 Skrevet 12. november 2021 Janzypants skrev (1 minutt siden): Ja, og det ble (for første gang?) endelig en straff for juksingen (eneste grunnen til at de var såpass strenge, var pga corona og at deltakerne hadde satt hele produksjonen i fare ved å gjøre det de gjorde). Straffen var at én av de "skyldige" deltakerne måtte pakke sekken og forlate gården. Nils (fra årets Torpet) tok en for laget og valgte å være den som måtte reise hjem.. Det sto en del om det i media, faktisk! Ja, og det er derfor jeg lurer på hvor langt det er fra hverandre 😛 Øyangen ligger et par mil sør for Stensjøen. 1
Eloise12345 Skrevet 12. november 2021 #1477 Skrevet 12. november 2021 (endret) 11 minutter siden, Janzypants said: Ja, og det ble (for første gang?) endelig en straff for juksingen (eneste grunnen til at de var såpass strenge, var pga corona og at deltakerne hadde satt hele produksjonen i fare ved å gjøre det de gjorde). Straffen var at én av de "skyldige" deltakerne måtte pakke sekken og forlate gården. Nils (fra årets Torpet) tok en for laget og valgte å være den som måtte reise hjem.. Det sto en del om det i media, faktisk! Ja, og det er derfor jeg lurer på hvor langt det er fra hverandre 😛 Leser at en skriver Øyangen. Torpet ligger mulig på Øyangen.. Tror det ligger nær Hønefoss, mens farmen ligger nok ved Mjøsa tror jeg, et stykke nord for Gardemoen.. Da er det litt avstand. De må nok kjøre mellom gårdene. Endret 12. november 2021 av Eloise12345
Janzypants Skrevet 12. november 2021 #1478 Skrevet 12. november 2021 Eloise12345 skrev (3 minutter siden): Leser at en skriver øyangen. Torpet ligger på øyangen.. Tror det ligger nær Hønefoss, mens farmen ligger ved Mjøsa, et stykke nord for Gardemoen.. Jeg googlet veibeskrivelse fra steinsjøen - Øyangen og det sto da at det var 38,5 km. Nå plotta jeg ikke inn eksakt adresse da, men vil jo tro at det stemmer sånn ca. Da tenker jeg nok at deltakerne blir kjørt i bil, og så sluppet av kanskje 1 km unna. Jeg lurer dog fremdeles på hva de gjør i mellomtiden, da det alltid er mørkt innen de ankommer Torpet! 1
Gjest Cid Skrevet 12. november 2021 #1479 Skrevet 12. november 2021 Janzypants skrev (10 minutter siden): Ja, og det ble (for første gang?) endelig en straff for juksingen (eneste grunnen til at de var såpass strenge, var pga corona og at deltakerne hadde satt hele produksjonen i fare ved å gjøre det de gjorde). Straffen var at én av de "skyldige" deltakerne måtte pakke sekken og forlate gården. Nils (fra årets Torpet) tok en for laget og valgte å være den som måtte reise hjem.. Det sto en del om det i media, faktisk! Ja, og det er derfor jeg lurer på hvor langt det er fra hverandre 😛 Ble straff i 2004 sesongen med hvor de som jukset måtte i konkurranse, jeg tror det var da live nelvik forlot farmen
Janzypants Skrevet 12. november 2021 #1480 Skrevet 12. november 2021 Cid skrev (1 minutt siden): Ble straff i 2004 sesongen med hvor de som jukset måtte i konkurranse, jeg tror det var da live nelvik forlot farmen Ah, okei! Det er så lenge siden at jeg ikke husker det! 😅 Men jeg lurer på hvorfor i all verden de stoppet med det! Det er jo klart at deltakerne lett kan falle for fristelsen, spesielt hvis de vet at det IKKE blir noen konsekvens annet enn litt kjefting.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå