Eloise12345 Skrevet 10. november 2021 #1401 Skrevet 10. november 2021 (endret) 3 minutter siden, Carmen67 said: Gunnar altså…tror han har endel kunnskap innabords. Lett å undervurdere ham. Så er jeg så kynisk at jeg tror Strix velger spørsmålene i kunnskap avhengig av hvem som står i duell. Jeg tror de styrer skuta akkurat dit de vil ha den…. Det er godt mulig. Etter hva jeg har fått med meg så er jo Gunnar en person som er oppvokst på en gård. Kan være at Gunnar har endel kunnskap. Og det kan komme han tilgode. Mens Thorvald virker som et geni innen kunnskap. Men vi får se Endret 10. november 2021 av Eloise12345 3
Fireflies Skrevet 10. november 2021 #1402 Skrevet 10. november 2021 Eloise12345 skrev (23 minutter siden): Jeg håper at Simen blir valgt. Han har ikke vært i en eneste kamp ennå. Jeg ville tro at Gunnar har sjans mot Simen i en fysisk konkurranse. Men utifra dagens farmen-sending virket det som om Gunnar tror at Simen blir for sterk fysisk. Men jeg tror at Gunnar velger enten Thorvald, eller Rob. Ja, rett og rimelig hadde vært om Simen også kom i en kamp, men har veldig sterk, så tviler på at Gunnar vil risikere det. Jeg trodde alliansen de hadde var på å ikke velge hverandre til førstekjempe, men i dag sa Rob han var trygg, mens Gunnar nevnte han som en han poteniselt kan velge. Lo litt av "krigingen" over gårdsboken. Åpenbart at begge vil ha tilgang til den helst hele tiden. 1
17.11 Skrevet 10. november 2021 #1403 Skrevet 10. november 2021 Er der bare meg som ikke oppfatter Thorvald som et supergeni? Han er definitivt både intelligent, oppegående og empatisk, jobber og står på, men jeg syns ikke nødvendigvis han har brilijert der inne. 7
Danielgodo Skrevet 10. november 2021 #1404 Skrevet 10. november 2021 Daniel fra Torpet her! Så gøy å følge med på diskusjonen, og jeg klarer ikke holde meg unna å skrive noe Grunnen til at det alltid er rotete på Torpet er fordi vi slutter å rydde én dag før farmendeltakerne kommer til torpet, dette for å skape et usikkermoment for dem. De er jo tross alt på Torpet bare i 2 netter, og vi vil ikke at de ska ha en luksusopplevelse hvor de er 100% klare for kamp. Selvfølgelig var vi alltid hyggelige med farmendeltakerne, men vi måtte stikkke noen kjepper i hjulene. Vi blir klippet som en ungdomsgjeng som ikke kan å rydde eller vaske opp, som er litt irriterende. Jeg melket kua to ganger dagen (noe som ikke er tatt med i det hele tatt de siste 4 ukene), vi badet både oss selv og hesten stadig, stelte med hønene, gikk tur med hesten hver dag slik han skulle få seg grønt beite og holdt det generelt ryddig inne hos oss. Det er jo selvfølgelig litt artig at vi blir fremstilt som noen rotehoder, men dette gjaldt bare onsdag til fredag mens vi hadde besøk fra Farmen Fyr løs med spørsmål om dere lurer på noe! Bare gøy for meg å svare 28
Justlooking Skrevet 10. november 2021 #1405 Skrevet 10. november 2021 Danielgodo skrev (10 minutter siden): Daniel fra Torpet her! Så gøy å følge med på diskusjonen, og jeg klarer ikke holde meg unna å skrive noe Grunnen til at det alltid er rotete på Torpet er fordi vi slutter å rydde én dag før farmendeltakerne kommer til torpet, dette for å skape et usikkermoment for dem. De er jo tross alt på Torpet bare i 2 netter, og vi vil ikke at de ska ha en luksusopplevelse hvor de er 100% klare for kamp. Selvfølgelig var vi alltid hyggelige med farmendeltakerne, men vi måtte stikkke noen kjepper i hjulene. Vi blir klippet som en ungdomsgjeng som ikke kan å rydde eller vaske opp, som er litt irriterende. Jeg melket kua to ganger dagen (noe som ikke er tatt med i det hele tatt de siste 4 ukene), vi badet både oss selv og hesten stadig, stelte med hønene, gikk tur med hesten hver dag slik han skulle få seg grønt beite og holdt det generelt ryddig inne hos oss. Det er jo selvfølgelig litt artig at vi blir fremstilt som noen rotehoder, men dette gjaldt bare onsdag til fredag mens vi hadde besøk fra Farmen Fyr løs med spørsmål om dere lurer på noe! Bare gøy for meg å svare Artig å høre flere detaljer. Regner med du kommer i kamp mot Grethe? Det er en veldig trivelig gjeng på torpet i år, det skal dere ha 😊 Håper også som i fjor at alle tre deltagerne komme inn på farmen før konkurransen. 3
Cookiesandcream Skrevet 10. november 2021 #1406 Skrevet 10. november 2021 Danielgodo skrev (16 minutter siden): Daniel fra Torpet her! Så gøy å følge med på diskusjonen, og jeg klarer ikke holde meg unna å skrive noe Grunnen til at det alltid er rotete på Torpet er fordi vi slutter å rydde én dag før farmendeltakerne kommer til torpet, dette for å skape et usikkermoment for dem. De er jo tross alt på Torpet bare i 2 netter, og vi vil ikke at de ska ha en luksusopplevelse hvor de er 100% klare for kamp. Selvfølgelig var vi alltid hyggelige med farmendeltakerne, men vi måtte stikkke noen kjepper i hjulene. Vi blir klippet som en ungdomsgjeng som ikke kan å rydde eller vaske opp, som er litt irriterende. Jeg melket kua to ganger dagen (noe som ikke er tatt med i det hele tatt de siste 4 ukene), vi badet både oss selv og hesten stadig, stelte med hønene, gikk tur med hesten hver dag slik han skulle få seg grønt beite og holdt det generelt ryddig inne hos oss. Det er jo selvfølgelig litt artig at vi blir fremstilt som noen rotehoder, men dette gjaldt bare onsdag til fredag mens vi hadde besøk fra Farmen Fyr løs med spørsmål om dere lurer på noe! Bare gøy for meg å svare Så gøy å høre mer! Og så må jeg bare si at du virker som en utrolig fin fyr! ☺️ 4
Danielgodo Skrevet 10. november 2021 #1407 Skrevet 10. november 2021 (endret) Justlooking skrev (29 minutter siden): Artig å høre flere detaljer. Regner med du kommer i kamp mot Grethe? Det er en veldig trivelig gjeng på torpet i år, det skal dere ha 😊 Håper også som i fjor at alle tre deltagerne komme inn på farmen før konkurransen. Ja, det er min kamp Jeg skulle egentlig møte Sulekha og Anette, men den ene trakk seg og den andre gikk i bakken, så ble ikke akkurat kamp der, så litt tilfeldig at jeg ikke var i kamp før Dessuten så ble det jo bare én kamp for hver av oss, Amalie mot Herman, Muhammed mot Dineke og jeg mot Grethe. Opplegget er det samme. Torpet-deltakerne kommer inn på Farmen under tvekampen uke 8 (som er på en onsdag), og Torpet-finalen er på en søndag, dagen før førstekjempevalget Nå snakker jeg en Farmen-uke forresten, og ikke en vanlig uke. En farmenuke er fra torsdag til torsdag, hvor man får oppdrag på torsdager, 1.kjempevalg mandager, 2.kjempevalg tirsdager og marked & tvekamp onsdager Endret 10. november 2021 av Danielgodo 9
Danielgodo Skrevet 10. november 2021 #1408 Skrevet 10. november 2021 Cookiesandcream skrev (26 minutter siden): Så gøy å høre mer! Og så må jeg bare si at du virker som en utrolig fin fyr! ☺️ Så utrolig koselig å høre! Setter jeg veldig pris på! ❤️ 7
Tulla25j Skrevet 10. november 2021 #1409 Skrevet 10. november 2021 Danielgodo skrev (5 minutter siden): a, det er min kamp Jeg skulle egentlig møte Sulekha og Anette, men den ene trakk seg og den andre gikk i bakken, så ble ikke akkurat kamp der, så litt tilfeldig at jeg ikke var i kamp før Dessuten så ble det jo bare én kamp for hver av oss, Amalie mot Herman, Muhammed mot Dineke og jeg mot Grethe. Opplegget er det samme. Torpet-deltakerne kommer inn på Farmen under tvekampen uke 8 (som er på en onsdag), og Torpet-finalen er på en søndag, dagen før førstekjempevalget Nå snakker jeg en Farmen-uke forresten, og ikke en vanlig uke. En farmenuke er fra torsdag til torsdag, hvor man får oppdrag på torsdager, 1.kjempevalg mandager, 2.kjempevalg tirsdager og marked & tvekamp onsdager Så da får de som går videre fra Torpet noen dager på farmen gården slik som i fjor? Så gøy at du stakk innom her. Synes det har vært morsomt å følge med dere på Torpet 6
Danielgodo Skrevet 10. november 2021 #1410 Skrevet 10. november 2021 Tulla25j skrev (Akkurat nå): Så da får de som går videre fra Torpet noen dager på farmen gården slik som i fjor? Så gøy at du stakk innom her. Synes det har vært morsomt å følge med dere på Torpet Det stemmer Torpet-deltakerne blir på Farmen i 5 dager, Onsdag til Søndag Det betyr at nå på søndag kveld kommer Torpetgjengen inn på farmen, og torpetfinalen blir på onsdagsepisoden rett før kjempevalget 7
Tulla25j Skrevet 11. november 2021 #1411 Skrevet 11. november 2021 Danielgodo skrev (9 minutter siden): Det stemmer Torpet-deltakerne blir på Farmen i 5 dager, Onsdag til Søndag Det betyr at nå på søndag kveld kommer Torpetgjengen inn på farmen, og torpetfinalen blir på onsdagsepisoden rett før kjempevalget Så spennende! Lykke til (selv om du vet hvordan det går!) 3
Danielgodo Skrevet 11. november 2021 #1412 Skrevet 11. november 2021 Tulla25j skrev (31 minutter siden): Så spennende! Lykke til (selv om du vet hvordan det går!) Haha, artig! Tusen takk Det føles jo ut som at jeg trenger lykke til! Er dødelig spennende å se på selv om jeg vet hvordan alt går 8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1413 Skrevet 11. november 2021 Athena79 skrev (10 timer siden): Liker han ikke, av samme grunn som Anonym over meg. Farmen er gørr kjedelig uten folk som lager drama Anonymkode: aa387...0e0 1
BraNok Skrevet 11. november 2021 #1414 Skrevet 11. november 2021 Danielgodo skrev (7 timer siden): Daniel fra Torpet her! Så gøy å følge med på diskusjonen, og jeg klarer ikke holde meg unna å skrive noe Grunnen til at det alltid er rotete på Torpet er fordi vi slutter å rydde én dag før farmendeltakerne kommer til torpet, dette for å skape et usikkermoment for dem. De er jo tross alt på Torpet bare i 2 netter, og vi vil ikke at de ska ha en luksusopplevelse hvor de er 100% klare for kamp. Selvfølgelig var vi alltid hyggelige med farmendeltakerne, men vi måtte stikkke noen kjepper i hjulene. Vi blir klippet som en ungdomsgjeng som ikke kan å rydde eller vaske opp, som er litt irriterende. Jeg melket kua to ganger dagen (noe som ikke er tatt med i det hele tatt de siste 4 ukene), vi badet både oss selv og hesten stadig, stelte med hønene, gikk tur med hesten hver dag slik han skulle få seg grønt beite og holdt det generelt ryddig inne hos oss. Det er jo selvfølgelig litt artig at vi blir fremstilt som noen rotehoder, men dette gjaldt bare onsdag til fredag mens vi hadde besøk fra Farmen Fyr løs med spørsmål om dere lurer på noe! Bare gøy for meg å svare Yeah right..... 7
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. november 2021 #1415 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Farmen er gørr kjedelig uten folk som lager drama Anonymkode: aa387...0e0 Går an å lage drama uten å oppføre seg ufyselig.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1416 Skrevet 11. november 2021 Jeg synes Rob er artig! "How you doin'!" Går fint for meg om han vinner haha. Har fått nok av alle de "tradisjonelle" deltakerne og vinnerne! Anonymkode: c1ed2...80b 2
Kaiisa Skrevet 11. november 2021 #1417 Skrevet 11. november 2021 Hæ? Dette må vel være trykkfeil? Grethe er ikke 184 høy???? 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1418 Skrevet 11. november 2021 Athena79 skrev (49 minutter siden): Går an å lage drama uten å oppføre seg ufyselig. Sånn som Grethe er Anonymkode: aa387...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1419 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn som Grethe er Anonymkode: aa387...0e0 Ufyselig altså som du sa Anonymkode: aa387...0e0
Turkis Sau Skrevet 11. november 2021 #1420 Skrevet 11. november 2021 Kaiisa skrev (21 minutter siden): Hæ? Dette må vel være trykkfeil? Grethe er ikke 184 høy???? Hun hadde tøyset med reporteren, men denne tok det bokstavelig. Står litt om det på hennes instagram. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå