Kaiisa Skrevet 10. november 2021 #1341 Skrevet 10. november 2021 Litt teit at det skal fokuseres så veldig på Tonjes kropp kanskje? De har vel ikke filmet andre når de dusjer? Fra tre ulike vinkler? 🤣 Synes jenta er flott jeg! Men er ikke bare hun som legger opp til å få kroppen eksponert på tv. Det gjør produksjonen også. 😅 8
Eloise12345 Skrevet 10. november 2021 #1342 Skrevet 10. november 2021 (endret) 2 hours ago, Frøken88 said: Stemmen til Gunnar irriterer meg noe helt sinnsykt. Det høres ut som han gjør den til noe voldsomt. Håper han blir førstekjempe. Selv om jeg håper Mama G snart må pakke sekken og dra tilbake til Finnmark eller hvor hun kommer fra. Jeg liker Gunnar. Og han er en av dem som jeg håper på i en eventuell finale. Men smak og behag. Vi må alle få mene forskjellig. Så dagens episode men skal ikke avsløre hvem som blir førstekjempe. Endret 10. november 2021 av Eloise12345 3
Kaiisa Skrevet 10. november 2021 #1343 Skrevet 10. november 2021 Eloise12345 skrev (5 minutter siden): Jeg liker Gunnar. Og han er en av dem som jeg håper på i en eventuell finale. Men smak og behag. Vi må alle få mene forskjellig. Så dagens episode men skal ikke avsløre hvem som blir førstekjempe. Jeg liker også Gunnar! Han virker faktisk mye mer intelligent enn hva han kan framstå som når han snakker, synes jeg. Han leser gårdsboka, tar ansvar, jobber på og kan en del virker det som. 12
Eloise12345 Skrevet 10. november 2021 #1344 Skrevet 10. november 2021 (endret) 29 minutter siden, Kaiisa said: Jeg liker også Gunnar! Han virker faktisk mye mer intelligent enn hva han kan framstå som når han snakker, synes jeg. Han leser gårdsboka, tar ansvar, jobber på og kan en del virker det som. Helt enig. Synes at han er en flott, ansvarlig og flink type! . Jeg håper at han kommer til å bli med videre mot finalen. Endret 10. november 2021 av Eloise12345 2
Gjest Frøken88 Skrevet 10. november 2021 #1345 Skrevet 10. november 2021 Eloise12345 skrev (1 time siden): Jeg liker Gunnar. Og han er en av dem som jeg håper på i en eventuell finale. Men smak og behag. Vi må alle få mene forskjellig. Så dagens episode men skal ikke avsløre hvem som blir førstekjempe. Der er jeg uenig, og det har nok delvis noe med at han er utfordrer noe som ikke er hans skyld selvfølgelig, men likevel.
Carmen67 Skrevet 10. november 2021 #1346 Skrevet 10. november 2021 ForumMaria skrev (2 timer siden): Sååå irriterende stemme ass😂 Helt enig!! Og Tonje som fryyyyyser sånn i dagens episode. Men den lille shortsen er på🤷♀️ Arghhhhh!!!!! Kan dere være så snill å droppe denne spoilingen så tidlig på sendedagen? 8
Gjest Blinkie Skrevet 10. november 2021 #1347 Skrevet 10. november 2021 Frøken88 skrev (6 timer siden): Stemmen til Gunnar irriterer meg noe helt sinnsykt. Det høres ut som han gjør den til noe voldsomt. Håper han blir førstekjempe. Selv om jeg håper Mama G snart må pakke sekken og dra tilbake til Finnmark eller hvor hun kommer fra. Enig. Han går meg på nervene 😂
Amanda28 Skrevet 10. november 2021 #1348 Skrevet 10. november 2021 (endret) Kaiisa skrev (5 timer siden): Litt teit at det skal fokuseres så veldig på Tonjes kropp kanskje? De har vel ikke filmet andre når de dusjer? Fra tre ulike vinkler? 🤣 Synes jenta er flott jeg! Men er ikke bare hun som legger opp til å få kroppen eksponert på tv. Det gjør produksjonen også. 😅 Produksjonen gjør jo det fordi de merker at hun viser seg frem med vilje.. Altså den shortsen der.. med lommer festen HØYT bak på shortsen for at rumpa skal se finere ut, og i tillegg drar hun den langt opp "på ryggen". Hun er søt og snill altså, men det der ser bare fordummende ut. Endret 10. november 2021 av Amanda28 13
jukkapalme Skrevet 10. november 2021 #1349 Skrevet 10. november 2021 ForumMaria skrev (6 timer siden): Sååå irriterende stemme ass😂 Helt enig!! Og Tonje som fryyyyyser sånn i dagens episode. Men den lille shortsen er på🤷♀️ Haha, er det sant? Kledde hun ikke på seg en gang? Da er det ihvertfall ikke synd på henne om hun så skulle fryse halvt i hjel. Er vel ute i september der nå og da er det kaldt med shorts selv om september var varm i år. Hun fremstår jo som skikkelig dum og deilig når hun går med så minimale klær, selv når det er kaldt/kjølig. Og jeg er sikker på at hun absolutt ikke er dum. Men alt for å vise seg frem. Hun vet nok selv hvor pen hun er og det spiller hun veldig på. Blir bare dumt. Hun er jo like vakker om hun tar på seg klær hun ikke fryser i og ikke poserer hele tiden. Tror aldri jeg har sett noen annen deltaker posere like mye som henne, snu rumpa til kamera i stringbadetøy osv, men det skal sies at jeg har det med å glemme deltakere fra år til år. 3
Amanda28 Skrevet 10. november 2021 #1350 Skrevet 10. november 2021 29_j skrev (1 minutt siden): Ja, den shortsen er temmelig langt opp i sprekk en og sprekk nr 2. Skjønner ikke at hun klarer å gå sånn, må jo være ekstremt ubehagelig 😆 2
jukkapalme Skrevet 10. november 2021 #1351 Skrevet 10. november 2021 29_j skrev (2 minutter siden): Ja, den shortsen er temmelig langt opp i sprekk en og sprekk nr 2. Det kan ikke være særlig behagelig. 2
Jonette Skrevet 10. november 2021 #1352 Skrevet 10. november 2021 Har hun bleika håret? Ikke at det er så rart, men syns hun hadde en skikkelig ettervekst i går.. 3
sys64738 Skrevet 10. november 2021 #1353 Skrevet 10. november 2021 Tonje er tydligvis ei dame som veldig godt vet at hun er deilig! 😎 1
Snurrepurre Skrevet 10. november 2021 #1354 Skrevet 10. november 2021 Syntes det er litt rart at det er så mye fokus her inne på hvordan denne jenta kler seg. Det er ei ung jente, som vil føle seg fin. Vi som er voksne vet jo også hvordan TV fungerer. Det er jo ikke jenta som viser rumpa til kameraene, det er strix som velger å klippe til de mest «sexy» positurene. Er nok mange andre der inne de kunne fått samme klippene av, men de velger jo selvfølgelig den unge og utrolig vakre frøkna. 😅 Hva gjelder sånne badedrakter som går opp i stumpen så har jo så godt som alle under 25 gått med det i sommer. Jeg vet ikke alltid hvor jeg skal se når folk bøyer seg for å rette strandhåndkleet sitt på stranda 😂 det er ikke noe for meg, og jeg syntes ikke det er spesielt fint på 98% av de som går med det - men, jeg forstår at det er mote og at jentene føler seg fine 🤗. Poenget er - hvorfor ikke bare smile av bekledningen? Hvorfor snakke ned? Spesielt når vi vet at dette ikke er selvvalgt klipping? (antar at hun ikke har bedt om å få sendetid fra dusjen 😆). 13
Momma Skrevet 10. november 2021 #1355 Skrevet 10. november 2021 Jeg synes Tonje er ei nydelig jente, og i tillegg virker hun hyggelig, blid og grei. (Og så synes jeg det er smålig og kjerringaktig av dere som synes at en shorts som etter deres smak er i minste laget, virker fordummende og bidrar til at hun "mister poeng".) 12
Ctrl Skrevet 10. november 2021 Forfatter #1356 Skrevet 10. november 2021 Lurer på om folk har gått inn for å se etter ting ved Tonje for å skape seg noe å reagere mot. Jeg så nettopp dagens episode og la ikke merke til noe som helst galt hverken med klærne, henne eller fokuset fra produksjonen. Men mulig det er jeg som er uoppmerksom... For øvrig går mennene der inne både i bar overkropp hele døgnet og tidvis bukseløse også, men da er det ingen som reagerer. Synes Tonje er en blid, god og sjarmerende jente som ikke trenger å være redd for å vise hud eller nyere mote. 11
ForumMaria Skrevet 10. november 2021 #1357 Skrevet 10. november 2021 jukkapalme skrev (1 time siden): Haha, er det sant? Kledde hun ikke på seg en gang? Da er det ihvertfall ikke synd på henne om hun så skulle fryse halvt i hjel. Er vel ute i september der nå og da er det kaldt med shorts selv om september var varm i år. Hun fremstår jo som skikkelig dum og deilig når hun går med så minimale klær, selv når det er kaldt/kjølig. Og jeg er sikker på at hun absolutt ikke er dum. Men alt for å vise seg frem. Hun vet nok selv hvor pen hun er og det spiller hun veldig på. Blir bare dumt. Hun er jo like vakker om hun tar på seg klær hun ikke fryser i og ikke poserer hele tiden. Tror aldri jeg har sett noen annen deltaker posere like mye som henne, snu rumpa til kamera i stringbadetøy osv, men det skal sies at jeg har det med å glemme deltakere fra år til år. Hun klaget over at det var kaldt ja 😂 Har ikke vært borti noen som er så lettkledd der tror jeg, pluss tidenes trangeste bukser.. De Tufte turbuksene må jo sprekke om hun bøyer seg ned😂 Jeg synes slik er så fordummende! 10
Sen ve ben Skrevet 10. november 2021 #1358 Skrevet 10. november 2021 Snurrepurre skrev (44 minutter siden): Syntes det er litt rart at det er så mye fokus her inne på hvordan denne jenta kler seg. Det er ei ung jente, som vil føle seg fin. Vi som er voksne vet jo også hvordan TV fungerer. Det er jo ikke jenta som viser rumpa til kameraene, det er strix som velger å klippe til de mest «sexy» positurene. Er nok mange andre der inne de kunne fått samme klippene av, men de velger jo selvfølgelig den unge og utrolig vakre frøkna. 😅 Hva gjelder sånne badedrakter som går opp i stumpen så har jo så godt som alle under 25 gått med det i sommer. Jeg vet ikke alltid hvor jeg skal se når folk bøyer seg for å rette strandhåndkleet sitt på stranda 😂 det er ikke noe for meg, og jeg syntes ikke det er spesielt fint på 98% av de som går med det - men, jeg forstår at det er mote og at jentene føler seg fine 🤗. Poenget er - hvorfor ikke bare smile av bekledningen? Hvorfor snakke ned? Spesielt når vi vet at dette ikke er selvvalgt klipping? (antar at hun ikke har bedt om å få sendetid fra dusjen 😆). Det er helt greit at hun er ei vakker jente og alt det der, men den klesmoten hennes er litt...tja...Det er mange jenter og kvinner som vet at de er vakre og har fin kropp men de kler seg pent og elegant, så får der være opp til fantasien. Mens hun Tonje, hun kler seg trashy, sorry meg altså.. Kall meg gammeldags så mye du vil. 13
Djungelvrål Skrevet 10. november 2021 #1359 Skrevet 10. november 2021 Jonette skrev (1 time siden): Har hun bleika håret? Ikke at det er så rart, men syns hun hadde en skikkelig ettervekst i går.. Det er jo tydelig. Er ikke så mange som er så blonde naturlig. 4
Kaur Skrevet 10. november 2021 #1360 Skrevet 10. november 2021 (endret) Gunnar virker som en veldig morsom og grei type, men jeg forstår ikke hvorfor han absolutt må gjøre til stemmen sin sånn? Det er åpenbart for å høres mer tøff ut og få mørkere stemmeleie, men det slår helt motsatt ut. Den egentlige stemmen hans når han snakket rolig med mentor var kjempefin og han har mørkt stemmeleie fra før og trenger ikke gjøre seg til sånn for å få den mørkere! Han har litt teite machokomplekser for han skulle jo absolutt ikke grine på tv når han fikk brev heller.. Det må være slitsom for han og irriterende for de som henger med han, som med Linni Meister som har gjort til stemmen sin i så mange år at det er forsent å begynne å snakke normalt nå 😛 Endret 10. november 2021 av Kaur 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå