Janzypants Skrevet 8. november 2021 #1321 Skrevet 8. november 2021 Ctrl skrev (8 timer siden): Småsei faktisk 😄 Jeg som trodde du var en torsk 😅 Jo, jeg kommer også til å se på Farmen videre. Men det betyr ikke at der ikke er potensiale og at det kunne ha blitt bedre. Vi blir snytt for forbedringer hvert år. Mange gode tips her inne, og programmet er full av potensiale om de bare hadde orket. Mads Hansen sa i filmen jeg publiserte i samme innlegg at "nytt av året: revolverduell". Så om det er noen som har lurt oss så er det han. Det er ikke noe jeg har diktet om. Kjedelig at det ikke ble noe av! Edit: Måtte se klippet på nytt. Og ja, han sier at en ny tvekamp er revovlerduell. Han forklarer også tvekampen. 02:16 inn i klippet: https://www.tv2.no/v/1676321/ Men så snakket han om liv og død etterpå, og ikke noe Torpet som følge av duellen, så mulig det bare var kødd fra Mads. Må jo være det ettersom det ikke ble noe av. Han var liksom så seriøs når han nevnte det at jeg tok det ikke. 😂 Jeg skjønte det med én gang han sa revolverduell med ekte pistoler! Men dét skal han ha; han solgte det forsåvidt godt inn mtp alvorligheten At de skulle gå 10 skritt fra hverandre for deretter å skyte hverandre, og at det dermed faktisk ble en kamp på liv og død, og dermed ikke Torpet 😅 Men takk for kilden din! Jeg har stussa fælt på dette siden første gang jeg leste det! Men poker face, dét har Mads Hansen 🤣 1
Ctrl Skrevet 8. november 2021 Forfatter #1322 Skrevet 8. november 2021 Janzypants skrev (38 minutter siden): 😂 Jeg skjønte det med én gang han sa revolverduell med ekte pistoler! Men dét skal han ha; han solgte det forsåvidt godt inn mtp alvorligheten At de skulle gå 10 skritt fra hverandre for deretter å skyte hverandre, og at det dermed faktisk ble en kamp på liv og død, og dermed ikke Torpet 😅 Men takk for kilden din! Jeg har stussa fælt på dette siden første gang jeg leste det! Men poker face, dét har Mads Hansen 🤣 Jeg som ble så begeistret fordi Farmen eeendelig gjorde en endring ble altså sittende igjen som en forbanna hyse fordi Mads var sleip som en ål. 😂 Jaja! Til mitt forsvar skjønte jeg ikke konteksten og hang meg opp i det troverdige budskapet om revolverduell. Men burde skjønt at det var for god til å være sann! 😜 3
Gjest Cid Skrevet 8. november 2021 #1323 Skrevet 8. november 2021 Skulle likt å se "ikke lov å le" som en ny gren. Dem som ler først taper, hadde vært hysterisk 😅 Eller en stirrekonkurranse, den første som blunker taper
Turkis Sau Skrevet 9. november 2021 #1324 Skrevet 9. november 2021 Cid skrev (2 timer siden): Skulle likt å se "ikke lov å le" som en ny gren. Dem som ler først taper, hadde vært hysterisk 😅 Eller en stirrekonkurranse, den første som blunker taper Det hadde faktisk vært ganske så fantastisk!😂
Gjest Frøken88 Skrevet 9. november 2021 #1325 Skrevet 9. november 2021 Cid skrev (8 timer siden): Skulle likt å se "ikke lov å le" som en ny gren. Dem som ler først taper, hadde vært hysterisk 😅 Eller en stirrekonkurranse, den første som blunker taper Holder med vel med ikke lov å le på hytta? La farmen være farmen 😄
Fireflies Skrevet 9. november 2021 #1326 Skrevet 9. november 2021 Lo av Grethe på Torpet. Flere folk må bruke kjøkkenhagen sin! 5
jukkapalme Skrevet 9. november 2021 #1327 Skrevet 9. november 2021 Så fortjent at Kåre ble storbonde ❤️ 11
Smurfii Skrevet 9. november 2021 #1328 Skrevet 9. november 2021 Så fortjent at Kåre ble storbonde💗👏🏻 Håper virkelig de klarer oppdraget, han fortjener virkelig den kniven🥳 Flinkisen selv🤫😅💗 Gunnar og den lesinga😂 haha..🙉 4
tirben Skrevet 9. november 2021 #1329 Skrevet 9. november 2021 Hysterisk morsomt når Gunnar leste fra gårdsboka !! 🤣🤣 14
Eloise12345 Skrevet 9. november 2021 #1330 Skrevet 9. november 2021 (endret) 23 minutter siden, tirben said: Hysterisk morsomt når Gunnar leste fra gårdsboka !! 🤣🤣 Haha enig 🤣🤣🤣. . Jeg synes Gunnar virker som en trivelig kar. 2 hours ago, Fireflies said: Lo av Grethe på Torpet. Flere folk må bruke kjøkkenhagen sin! Gjorde det samme. 😅 Grethe var artig på Torpet jeg kunne bli frustrert av henne på farmen, men på Torpet er hun bare skjønn synes jeg. 😄 Endret 9. november 2021 av Eloise12345 3
Fireflies Skrevet 9. november 2021 #1331 Skrevet 9. november 2021 Eloise12345 skrev (10 minutter siden): Haha enig 🤣🤣🤣. . Jeg synes Gunnar virker som en trivelig kar. Gjorde det samme. 😅 Grethe var artig på Torpet jeg kunne bli frustrert av henne på farmen, men på Torpet er hun bare skjønn synes jeg. 😄 Frem til siste uken så likte jeg henne på Farmen. Nå er hun enda bedre. Hun er en kvinne med tak i. Synes det er synd at det står mellom henne og Daniel (regner med det ut i fra avtalen de har og hva de viser "frem i tid".) Hun tar bare tak i ting. De andre er jo sjukt late. (Sjarm og hyggelige, men fortsatt late). 8
Blekkulfina Skrevet 9. november 2021 #1332 Skrevet 9. november 2021 Kåre som storbonde og en viss DeLillos sang festet seg i hodet mitt; «Du er så flink, flink, flink, flink….fliiink» Ble i overkant mye skryt der ja😅 7
Eloise12345 Skrevet 9. november 2021 #1333 Skrevet 9. november 2021 (endret) 20 minutter siden, Fireflies said: Frem til siste uken så likte jeg henne på Farmen. Nå er hun enda bedre. Hun er en kvinne med tak i. Synes det er synd at det står mellom henne og Daniel (regner med det ut i fra avtalen de har og hva de viser "frem i tid".) Hun tar bare tak i ting. De andre er jo sjukt late. (Sjarm og hyggelige, men fortsatt late). Enig med deg i at Grete er faktisk en kvinne med tak i. Ser på Torpet at Grete jobber og tar virkelig tak. Imponerte meg faktisk. Hun er ikke en som ikke gjør noe. Hun viser at hun er et arbeidsjern og flink. Hun frustrerte meg på en eller annen måte på farmen. Jeg ønsket henne ut fra farmen. Men etter at hun gikk ut så tenkte jeg at hun egentlig ikke fortjente å ryke for hun er et arbeidsjern av en dame. Hun er både flink og smart. Endret 9. november 2021 av Eloise12345 9
Galen King Skrevet 10. november 2021 #1334 Skrevet 10. november 2021 Mentor i slutten av uke 7 var nokså streng, men var nok fordi potetåkeren var for dårlig ivaretatt. Dessuten merket han nok at storbonden ikke passet godt nok på at oppdragene ble utført godt nok, mentor pleier ofte å legge alt ansvaret på storbonden. Så nytter for eksempel ikke å si at de andre "saboterte" eller ikke jobbet bra nok for å få sympati. Bra øksekastkonkurranse, men blir mye øksekast nå, tredje på rad og fjerde i sesongen. Grete tapte men ligger nok bra an på Torpet. 5
Galen King Skrevet 10. november 2021 #1335 Skrevet 10. november 2021 Skulle være et greit ukesoppdrag denne uken. Hehe, skjønner at folk blir lei av Kåre som bare skryter og gir komplimenter. Synes ofte det er kleint når jeg får mye skryt, hender ofte jeg ikke snakker så mye om ting å skryte av pga. det. Passet bra med et kaldt bad med klær da. Haha var bra når Gunnar leste i gårdsboken. Bra høydepunkt! Var kult av Rob å dele det han hadde fått av Grete. Sikkert god overraskelse for mange, selv om han kanskje angret så er vel det en slags "Road to Respect" 2
Galen King Skrevet 10. november 2021 #1336 Skrevet 10. november 2021 lin skrev (På 8.11.2021 den 12.14): Hadde vært gøy med en ny vri; de tre deltakerne fra Torpet kommer inn, og må ikke bare konkurrere mot hverandre - men alle de andre deltakerne på Farmen (unntatt storbonden). To må ut direkte etter konkurransen, som kommer itillegg til den vanlige kjempe-konkurranse. Da hadde de blott stressa og tatt på senga inne på farmen😊 Det hadde vært en bra vri det. Men de hadde nok trengt et bra grunnlag for det. De på Torpet har tross alt mye de må gi for å fortjene plass på Farmen, spesielt hvis de skal konkurrere mot de som er fullverdige Farmen-deltakere. De har de siste sesongene også hatt en kunnskapskonkurranse rett etter siste tvekamp før finaleuken, hvor den eller de som gjør det dårligst bare må dra hjem, uten å oppleve noe av den skikkelige finaleuken! Jeg synes den konkurransen er altfor dårlig siden den bare har tre hovedspørsmål, så det er for lett for noen å tape pga. en enkelt feil. Men en skikkelig turnering med både Farmen og Torpet deltakere med flere grener hadde vært bra. 1
lin Skrevet 10. november 2021 #1337 Skrevet 10. november 2021 Stakkars Kåre som skal velge førstekjempe. Deg blir nok tungt for han😔 Delte Rob med seg for å smiske? Det ligger vel i kortene nå at det blir en guttekamp denne uka. 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. november 2021 #1338 Skrevet 10. november 2021 Jeg syns Rob virker veldig utspekulert.
Gjest Frøken88 Skrevet 10. november 2021 #1339 Skrevet 10. november 2021 (endret) Stemmen til Gunnar irriterer meg noe helt sinnsykt. Det høres ut som han gjør den til noe voldsomt. Håper han blir førstekjempe. Selv om jeg håper Mama G snart må pakke sekken og dra tilbake til Finnmark eller hvor hun kommer fra. Endret 10. november 2021 av Frøken88
ForumMaria Skrevet 10. november 2021 #1340 Skrevet 10. november 2021 Frøken88 skrev (1 time siden): Stemmen til Gunnar irriterer meg noe helt sinnsykt. Det høres ut som han gjør den til noe voldsomt. Håper han blir førstekjempe. Selv om jeg håper Mama G snart må pakke sekken og dra tilbake til Finnmark eller hvor hun kommer fra. Sååå irriterende stemme ass😂 Helt enig!! Og Tonje som fryyyyyser sånn i dagens episode. Men den lille shortsen er på🤷♀️ 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå