Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Ctrl skrev (56 minutter siden):

"Spoiler" om en samtale som skjer på Tinget, men har null relevanse for hvem som ryker:

Vis skjult innhold

For et gnål det var på Mads på Tinget om dette dilemmaet om at Tonje og Simon måtte velge mellom hverandre eller vinne finalen. Mads har holdt på med dette maset mot de hele sesongen. Mer irriterende enn underholdende.

Enig, blir bare for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flaut å se på Simon og Tonje , oppfører seg som småunger. Men snart er de heldigvis ferdig. Kåre vinnner nok Farmen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 minutt siden):

Enig, blir bare for dumt. 

Det er bare motbydelig å høre på de to. Dette er jo Farmen!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var trist Thorvald røk, han ga Kåre en god kamp. Lurer på om kanskje utfallet ville blitt annerledes mot Daniel? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo en utrolig spennende kamp iallefall, kunne gått begge veier. 

Nå håper jeg Kåre vinner, han fortjener det! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kåre virker litt «vimsete» mtp på spørsmål en ev. finale. Men praktiske oppgaver vil han jo kunne score godt på. Daniel seiler vel opp som en favoritt mtp. det teoretiske, og han har flere mulige veier inn til en semifinale.

Simon har nok gode muligheter til å nå finalen, men å vinne den blir nok verre.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si som Mama G sa til Kåre, at han slo nesten naglene gjennom planken. Og Mads som måtte bort og myse nært for å sjekke om det var godkjent🤣 Naglene var flere mm under flaten på planken. Jeg mener dette var en tydelig seier og ikke marginalt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke trodd det skulle være så jevnt, så syns Thorvald slo godt i fra seg! 

Jeg merket at Thorvald (mulig det bare er klippingen som gjør at det fremstår slik) var ganske stille helt siden han ble valgt som førstekjempe. Nesten litt, tja, det blir feil å si "lei seg", men litt "nede" kanskje? 🤔 Er det flere som la merke til det?  Utifra hva jeg har kunnet lese meg til, så virket det som at han forsto at han var ute allerede da han ble valgt som førstekjempe, så kan godt være derfor? Jeg forstår jo at når du har vært der i 9 uker (og attpåtil sluppet kamp!), så er det surt å ryke rett før finaleuken starter, liksom! Det blir kanskje litt som den "sure fjerdeplassen" man driver og snakker om? 😅 

Jeg er forøvrig glad for at finaleuken ikke startet NÅ, altså at det ikke sluttet som en "cliffhanger" 😂  Det har jo, så vidt jeg kan huske, skjedd hvert år! 😅 Blir spennende å se hvem som vinner til slutt, men jeg håper at enten Kåre, Daniel eller Mama G vinner! Det hadde vært veldig gøy om @Danielgodo vant, da han kom fra "torpet" 😅 Det hadde vært tidenes "revenge" fra 2014-sesongen, hvertfall!😅 💪  I fjor var det første gang en utfordrer vant farmen, så kanskje det i år blir første gang at vinneren av torpet stikker av med hele "premiepotten" 😅 Det hadde vært litt morsomt, egentlig!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jantzypants: Ja jeg syns Thorvald har virket mutt og tenkende de siste dagene, nervøs. Det kom godt frem i "praten" han skulle ha med Daniel. Han ønsket å få vite hvilke grener Daniel var sterkest i og kom til å velge om han ble valgt, rart å tro at Daniel ville røpt det men så nervøs og stutrete Thorvald var i den "samtalen" (som bestod mer av ehhhh, ehmmmm, tja, uhhh enn ord) tror jeg han følte seg ganske redd for å ryke og derfor var desperat etter å prøve å forutse hva en motstander ville valgt. 

Valget hans i dag syns jeg var rart om han oppriktig trodde at han hadde best sjanse til å slå Kåre! Thorvald var verdig i finalen men Kåre (så Heidi young og mama G) fortjener seieren aller mest syns jeg :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper gamle Heidi ryker fort som bare det i løpet av uken, sleip som fy! Heidi Young er er tidenes bedreviter og direkte frekk, kan oppføre seg selv om hun mangler hva da, fire fingre? Daniel er veldig sleip han også. Håper Simon vinner, noe jeg tror det er veldig store sjanser for at han gjør også. ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var så trist Thorvald valgte Kåre, jeg vet ikke ,men føler ikke at Kåre har like god sjans som Thorvald hadde at dessverre,men håper han overrasker ❤️ kjempe trist Thorvald er ute , heiet på han hele tiden

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke på farmen i går. Men skal kanskje se på gårsdagen episoder i dag. Har desverre begynt å miste interessen for programmet.  Blir for mye flørting der inne for meg nå når disse to "turtelduene" er igjen der inne. 

Mine favoritter begynner å gå ut en etter en. Sitter igjen med Tonje og Simon som jeg er så lei av. Tror Simon vinner. Så interessen min er veldig borte. 😅

Leser at Thorvald måtte gå i går. Det var synd. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Justlooking said:

Håper Kåre vinner alt nå, synes det er mest fortent.

Enig. Det er derfor jeg nesten ikke orker å se lenger. Redd for at han ikke vinner.  😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forøvrig ikke Thorvald virket mutt i det hele tatt, bare veldig grublende på hvem han skulle velge. Han tok jo førstekjempevalget veldig bra og ikke rart han funderte mye på valget han måtte ta 😊

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (9 timer siden):

Hadde ikke trodd det skulle være så jevnt, så syns Thorvald slo godt i fra seg! 

Jeg merket at Thorvald (mulig det bare er klippingen som gjør at det fremstår slik) var ganske stille helt siden han ble valgt som førstekjempe. Nesten litt, tja, det blir feil å si "lei seg", men litt "nede" kanskje? 🤔 Er det flere som la merke til det?  Utifra hva jeg har kunnet lese meg til, så virket det som at han forsto at han var ute allerede da han ble valgt som førstekjempe, så kan godt være derfor? Jeg forstår jo at når du har vært der i 9 uker (og attpåtil sluppet kamp!), så er det surt å ryke rett før finaleuken starter, liksom! Det blir kanskje litt som den "sure fjerdeplassen" man driver og snakker om? 😅 

Jeg er forøvrig glad for at finaleuken ikke startet NÅ, altså at det ikke sluttet som en "cliffhanger" 😂  Det har jo, så vidt jeg kan huske, skjedd hvert år! 😅 Blir spennende å se hvem som vinner til slutt, men jeg håper at enten Kåre, Daniel eller Mama G vinner! Det hadde vært veldig gøy om @Danielgodo vant, da han kom fra "torpet" 😅 Det hadde vært tidenes "revenge" fra 2014-sesongen, hvertfall!😅 💪  I fjor var det første gang en utfordrer vant farmen, så kanskje det i år blir første gang at vinneren av torpet stikker av med hele "premiepotten" 😅 Det hadde vært litt morsomt, egentlig!

Det var nok avtalt på forhånd, som mye er i Farmen. Det er nok produksjonen som styrer det meste. Utrolig trist at Thorvald er ute. En flott mann. Håper nå at Kåre vinner., 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...