Gjest Cid Skrevet 28. november 2021 #2201 Skrevet 28. november 2021 Carmen67 skrev (1 minutt siden): Jeg har så stor respekt for alle som har vært alle disse ukene på farmen. Man begynner å se slitasjen på dem nå. Tenk, snart 3! mnd med beinhardt slit og mangel på selvfølgeligheter. Tror ikke datidens 1921 generasjon sleit så mye mentalt. De visste jo ikke om innlagt vann, elektrisk ovn, kjøpesenter, fryser, behagelige klær, oppvaskmaskin, deodoranter og wc. Det er helt utrolig at farmen deltagerne ikke har gått i trynene på hverandre så nært som de har levd oppå hverandre. Jeg hadde mine favoritter frem til nå, men nå mener jeg at alle der inne er verdige til å vinne. ps. Mama G kler undercut sveis. Jeg føler ikke lenger at det hadde vært noe gale om Mama G endte opp med å vinne, hvis ingen av de jeg heier på vinner så har Mama G gjort seg fortjent til en seier Men vil fortsatt ikke at Simon eller Tonje skal vinne, har ikke noe i mot dem som mennesker men vil bare ikke at de vinner
Carmen67 Skrevet 28. november 2021 #2202 Skrevet 28. november 2021 (endret) Cid skrev (18 minutter siden): Jeg føler ikke lenger at det hadde vært noe gale om Mama G endte opp med å vinne, hvis ingen av de jeg heier på vinner så har Mama G gjort seg fortjent til en seier Men vil fortsatt ikke at Simon eller Tonje skal vinne, har ikke noe i mot dem som mennesker men vil bare ikke at de vinner En gjennomgått tvekamp for Tonjes del hadde nok ikke skadet. Men disse to har nok gitt farmen en del seere som de ellers hadde mistet. Det har vært veldig lite fokus på de vanlig gårdsoppgavene som sikkert har krevd mange timer hver dag. Nå har jeg på langt nær fulgt alle farmen sesongene, men mener det var mer fokus på dette før. Der virker det som Tonje har bidratt veldig bra. Neste sesong hadde det vært utrolig gøy om det ble lagt opp til litt snikete romanse med noen single «gamle og grå». Endret 28. november 2021 av Carmen67 3
Gjest Cid Skrevet 28. november 2021 #2203 Skrevet 28. november 2021 Athena79 skrev (5 timer siden): Samme for meg hvilken gren som blir valgt, bare ikke øksekast.. Siden det er siste tvekamp før finaleuken så synes jeg tautrekking hadde vært greit å ha
Kaiisa Skrevet 28. november 2021 #2204 Skrevet 28. november 2021 Uansett hvem Thorvald velger i dag, håper jeg det er han som ryker. Ønsker både Kåre og Daniel i finaleuka. 🤞🏻
Zenhouse Skrevet 28. november 2021 #2205 Skrevet 28. november 2021 Cid skrev (3 timer siden): Jeg føler ikke lenger at det hadde vært noe gale om Mama G endte opp med å vinne, hvis ingen av de jeg heier på vinner så har Mama G gjort seg fortjent til en seier Men vil fortsatt ikke at Simon eller Tonje skal vinne, har ikke noe i mot dem som mennesker men vil bare ikke at de vinner De to har jo vunnet hverandre uansett så 😇 2
Gjest Cid Skrevet 28. november 2021 #2206 Skrevet 28. november 2021 Zenhouse skrev (8 minutter siden): De to har jo vunnet hverandre uansett så 😇 Ja blir vel en farmen baby i fremtiden
jaeols Skrevet 28. november 2021 #2207 Skrevet 28. november 2021 Jeg håper at Kåre eller Thorvald vinner, de har gjort en enorm jobb på gården. Håper ingen av sabotørene vinner. Det bør bli en mann som vinner, det er min mening. Thorvald vinner nok tvekampen. 4
jaeols Skrevet 28. november 2021 #2208 Skrevet 28. november 2021 Zenhouse skrev (1 time siden): De to har jo vunnet hverandre uansett så 😇 Men nå er de to snart ferdig. De ryker på første øvelse. 2
Krutthøna Skrevet 28. november 2021 #2210 Skrevet 28. november 2021 Frk.Show skrev (4 minutter siden): Hvilken dag/dato er finalen? Neste søndag? Begynner ikke finaleuken nå?
jukkapalme Skrevet 28. november 2021 #2212 Skrevet 28. november 2021 Thorvald må vinne. Håper bare ikke det blir øks igjen, da spyr jeg, tror jeg! 1
MsElliot Skrevet 28. november 2021 #2213 Skrevet 28. november 2021 Cid skrev (5 timer siden): Det setter jeg veldig pris på å høre, takk det samme og tusen takk Jeg ble ofte angrepet i tråder med anonymbrukere før når jeg var bruker her så det er kjekt å kunne trygt kommentere her uten å bekymre meg Må også si at det har vært veldig kjekt å være i en farmen tråd igjen, jeg var vekke lenge nok til at siste farmen tråden jeg deltok i var farmen kjendis 2019 og i de årene hvor jeg har sett farmen så har det ikke vært det samme å ikke kunne skrive hva jeg tenker og mener om diverse ting i farmen i en tråd 😅 Nå håper jeg at tv og film blir stengt for det også, jeg tør ikke ofte å poste under Nick der ab er tillatt i frykt for å bli angrepet Unnskyld for langt innlegg og litt avsporing 😅 Følte bare for å si, jeg synes det er mange hyggelige brukere i tråden her, så klart mye mer nå enn før med ab-er Gleder meg til kveldens episode, om det er 3 gode menn risikerer å ryke i så uansett om jeg heier på Kåre og Daniel så liker jeg Thorvald også, hadde de begge røket så hadde jeg heiet på han og Heidi Young Tusen takk Det du sier her er nok noe mange av oss føler på. Dette er ellers en veldig fin tråd Nå blir det spennende. Ikke så lett å vite hvem en skal holde med. 3 flotte menn igjen
Ctrl Skrevet 28. november 2021 Forfatter #2214 Skrevet 28. november 2021 "Spoiler" om en samtale som skjer på Tinget, men har null relevanse for hvem som ryker: Spoiler For et gnål det var på Mads på Tinget om dette dilemmaet om at Tonje og Simon måtte velge mellom hverandre eller vinne finalen. Mads har holdt på med dette maset mot de hele sesongen. Mer irriterende enn underholdende. 22
Smurfii Skrevet 28. november 2021 #2215 Skrevet 28. november 2021 Fy søren, så slapp Daniel unna..😒 faen assa..Håper Kåre vinner og vinner hele faaarmen🌟🥳 6
bullehurk Skrevet 28. november 2021 #2216 Skrevet 28. november 2021 Dette tar nok Kåre lett. Tenke seg Thorvald som har jobbet på et asvokatkontor, og Kåre som har jobbet med gårdsarbeid/fysisk jobbing hele livet Bye bye Tørre-Thorvald
jukkapalme Skrevet 28. november 2021 #2217 Skrevet 28. november 2021 Så synd Thorvald røk Jeg digger Kåre, men liker Thorvald enda bedre ❤️ 16
jukkapalme Skrevet 28. november 2021 #2218 Skrevet 28. november 2021 Ctrl skrev (53 minutter siden): "Spoiler" om en samtale som skjer på Tinget, men har null relevanse for hvem som ryker: Skjul innhold For et gnål det var på Mads på Tinget om dette dilemmaet om at Tonje og Simon måtte velge mellom hverandre eller vinne finalen. Mads har holdt på med dette maset mot de hele sesongen. Mer irriterende enn underholdende. Veldig enig. Dette er farmen, ikke jakten på kjærligheten eller Love Island. Hilsen frøken uromantisk 10
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. november 2021 #2219 Skrevet 28. november 2021 Spennende kamp, og glad Kåre vant.
jaeols Skrevet 28. november 2021 #2220 Skrevet 28. november 2021 tussi680 skrev (1 time siden): Håper Thorvald vinner i kveld. Det gjorde han ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå