Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Innimellom tenker jeg litt på at det burde vært regler på tvekampen.  Typ "siden det ble konkurrert i øksekast forrige uke, kan dere ikke konkurrere i dette denne uka". Vet ikke hvor mange uker pp rad det har vært øksekast og det er begrenset hvor gøy det er... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (12 timer siden):

Jeg synes også at Thorvald er en veldig bra mann der inne. 

Så nettopp Tonje kysse en mann i innslag på God Kveld Norge på instragram. Var ikke Simon. Ble nyskjerrig på hva som var anledningen til det. Ser at NorwayRob og Simon har kommentert under. 

Det var vel Niklas Baarli hun kysset, han er gift og homofil😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Turkis Sau said:

Det var vel Niklas Baarli hun kysset, han er gift og homofil😊

Uansett, regner med at Simon ikke likte det 🤣. Jeg så kun innslaget på instragram. Fikk ikke sett foranledningen til kysset. 

Så bare i kommentarfeltet under at Rob var i full sving med å få Simon til å se det. 😅. Og Simon svarte. 😄

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, klatremusa said:

Tidligere har de begynt finaleuka rett etter kampen på søndag, dette vises på tv neste tirsdag :) det er vel hinderløypa som har vært første konkurranse mener jeg å huske? 

Og da må alle deltakerne ut i konkurranse? Er jammen på tide å få alle ut i konkurranse nå  :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (9 timer siden):

I Farmen Kjendis begynner de med øksekast hvor vinneren går til semifinalen, så er det vannhinderbane og så kunnskap hvor en eller to må dra hjem.

I vanlig Farmen har de de to siste årene hatt bare kunnskapskonkurransen hvor de som taper må dra hjem. Så får resten bli med på alle de andre konkurransene. Ganske urettferdig!

Er det ikke også en matlagings konkuranse? Det har det vært tidligere. Der kommer ikke Tonje langt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (55 minutter siden):

Uansett, regner med at Simon ikke likte det 🤣. Jeg så kun innslaget på instragram. Fikk ikke sett foranledningen til kysset. 

Så bare i kommentarfeltet under at Rob var i full sving med å få Simon til å se det. 😅. Og Simon svarte. 😄

Dukka vise bare hvilken person hun er!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, jaeols said:

Dukka vise bare hvilken person hun er!!

1 hour ago, Eloise12345 said:

Det er jo bare en komisk reenactment av scenen med trusebrenning 😆  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir en fair kamp, og vi slipper å få se at jentene blir kvotert inn, det ville ha vært feigt. Ingen jente vinner i år heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har forstått det regnet det veldig mye hele finale uken og den siste avgjørende kunnskapskonkurransen der kun to er med måtte de ha inne for første gang. 

De første øvelsene i finaleuken har variert. Det har vært kunnskap, gårdskonkurranse i flere deler, hinderløype og sikkert andre ting. Vinneren i øvelsene går videre til semifinale hvor 3 stykker da kjemper om de 2 plassene i finalen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (2 timer siden):

Sånn jeg har forstått det regnet det veldig mye hele finale uken og den siste avgjørende kunnskapskonkurransen der kun to er med måtte de ha inne for første gang. 

De første øvelsene i finaleuken har variert. Det har vært kunnskap, gårdskonkurranse i flere deler, hinderløype og sikkert andre ting. Vinneren i øvelsene går videre til semifinale hvor 3 stykker da kjemper om de 2 plassene i finalen. 

Og øksekast. Hinderløypa blir et problem for flere Mama G ryker nok der. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (5 timer siden):

Er det ikke også en matlagings konkuranse? Det har det vært tidligere. Der kommer ikke Tonje langt. 

Ja, er også en matlagings konkurranse, så en smedkonkurranse. Kampen om siste finaleplass har pleid å være melkespann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (20 timer siden):

Mama G greier ikke øksekast og greier heller ikke hinderløypa. Ferdig med henne. Dette tar Kåre!

Du bør ikke undervurdere Mama G som knuste og ydmyket Amailie i den grenen som blir sett på som mest fysisk krevende. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sk57 skrev (22 timer siden):

Hvis jeg ikke har drømt det så mener jeg at jeg har lest et sted at hinderløypa utgår i år grunnet uvær.Hele finalen foregår innendørs på låven.

Det var ufyselig vær ja og jeg veit at det flommet over både her og der i området den uka. Så får tiden vise hvor mye de måtte endre finaleoppgavene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
skruf skrev (31 minutter siden):

Årets finaleinnspilling måtte flyttes innendørs i år pga ekstremt regn og sterke vindkast, ifg artikkelen foregått hele finalen innendørs 

https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-har-aldri-skjedd-for/74296717

Det var synd, det er hinderløypa og det andre ute som er mest morsomt.

Så at den fine presten fra i fjor har fått seg kjæreste - så hyggelig ♥️
https://www.vg.no/rampelys/i/Bjz6xl/farmen-thor-bekrefter-kjaereste-en-helt-ny-opplevelse

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (2 minutter siden):

Det var synd, det er hinderløypa og det andre ute som er mest morsomt.

Så at den fine presten fra i fjor har fått seg kjæreste - så hyggelig ♥️
https://www.vg.no/rampelys/i/Bjz6xl/farmen-thor-bekrefter-kjaereste-en-helt-ny-opplevelse

Da kan vi risikere å få en vinner som ikke er verdig. Dette er ikke bra, Da kan neket vinne Farmen. Jeg traff forresten Kåre på en butikk i dag. Hørte latteren hans lang vei. Blid som vanlig. Flott fyr! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (2 timer siden):

Du bør ikke undervurdere Mama G som knuste og ydmyket Amailie i den grenen som blir sett på som mest fysisk krevende. 

Vil ikke akkurat si at hun knuste og ydmyket henne da, Amalie hadde vunnet hvis hun ikke hadde mistet hodet og forsøkt å kaste hesteskoene litt for langt. Skal sies at Mama G jo er litt større enn henne, så jeg syns ikke den serien var så overraskende som mange andre her. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Årets finaleinnspilling måtte flyttes innendørs i år pga ekstremt regn og sterke vindkast, ifg artikkelen foregått hele finalen innendørs 

https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-har-aldri-skjedd-for/74296717

Det står finalen måtte spilles inne, istede for på tingplassen. Der alle tvekampene har vært. Det står ingen ting om finale uken, tror ikke den blir inne. 

Jeg leser det ihvertfall på denne måten......

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...