Peggy-Lovise Skrevet 24. november 2021 #2041 Del Skrevet 24. november 2021 Cid skrev (6 timer siden): Hater ikke, er bare lei av henne. Men jeg synes alle burde få opplevd en tvekamp også Har Thorvald vært i tvekamp? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coralgol Skrevet 24. november 2021 #2042 Del Skrevet 24. november 2021 Peggy-Lovise skrev (47 minutter siden): Har Thorvald vært i tvekamp? 🤔 Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 24. november 2021 #2043 Del Skrevet 24. november 2021 coralgol skrev (1 time siden): Ja Mot hvem? #teflonhjerne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 24. november 2021 #2044 Del Skrevet 24. november 2021 11 minutter siden, Peggy-Lovise said: Mot hvem? #teflonhjerne Han har ikke det. Men kravet om å måtte ha vært i tvekamp for å være en verdig vinner gjelder tilsynelatende bare for Tonje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 24. november 2021 #2045 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) 15 hours ago, Cid said: Hide contents Drev virkelig mama g og lot hunden sleike på egget for så å ta det med inn igjen? 🤢 Så ekkelt 🤮 Håper for dems skyld at hun ikke gjorde det men det virket slik Haha,ærlig talt, egget kommer ut av kloakken til en høne sammen med urin og avføring, det har ingenting å si om en hund har slikket på det 😆 Det er forøvrig en greie at retriever-hunder skal kunne bære et egg i munnen uten å knuse det, så det er et vanlig triks. Endret 24. november 2021 av Trotwood 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 24. november 2021 #2046 Del Skrevet 24. november 2021 Jeg tenkte mer på at det var dumt å teste det - tenk om egget knuste ? Det er vel ganske dyrebart for de der nå.. uten mat fra markedet og alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 24. november 2021 #2047 Del Skrevet 24. november 2021 17.11 skrev (1 time siden): Han har ikke det. Men kravet om å måtte ha vært i tvekamp for å være en verdig vinner gjelder tilsynelatende bare for Tonje. Haha! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 24. november 2021 #2048 Del Skrevet 24. november 2021 Carmen67 skrev (På 23.11.2021 den 0.38): Så så…det kunne vært verre. Tenk om han hadde vært fra Nordmøre… Er du fra Nordmøre? Flotte folk kommer derfra, of Sunnmøringer har vi nok av. Og hva gjør den gamle kjærringa på Farmen? Hun snakker rart og oppfører seg rart..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 24. november 2021 #2049 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) 9 hours ago, Turkis Sau said: Ja den var kjedelig, litt humring, men ellers et gjesp. Men det har vært en underholdende sesong, så kanskje vi er blitt bortskjemte Ja, det har vært et underholdende tvpogram 😄. Men gårsdagens episode var kjedelig, synes jeg. Jeg tror årsaken var at jeg ønsket ikke Simon som storbonde, og Tonje som hans hjelper i storbondehuset. Jeg synes at både Simon og Tonje virker som to hyggelige personer, men desverre det er andre deltakere som "kaprer mitt hjerte" i programmet 🙄 Endret 24. november 2021 av Eloise12345 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 24. november 2021 #2050 Del Skrevet 24. november 2021 17.11 skrev (1 time siden): Han har ikke det. Men kravet om å måtte ha vært i tvekamp for å være en verdig vinner gjelder tilsynelatende bare for Tonje. Nå ligger det klart for at Simon vinner hele greia, Tonje ryker nå. Hun har gjort sitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 24. november 2021 #2051 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) 32 minutter siden, jaeols said: Nå ligger det klart for at Simon vinner hele greia, Tonje ryker nå. Hun har gjort sitt. Tror Simon vinner hele greia. Tonje ryker så snart hun må ut i konkurranse, tror jeg. Grete pratet om at valget av henne som førstekjempe var et dårlig valg med tanke på at hun ikke var den farligste konkurrent der inne. Jeg tror hun hadde rett. 🤔 Tror at Thorvald ryker på søndag. Endret 24. november 2021 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. november 2021 #2052 Del Skrevet 24. november 2021 jaeols skrev (10 minutter siden): Er du fra Nordmøre? Flotte folk kommer derfra, of Sunnmøringer har vi nok av. Og hva gjør den gamle kjærringa på Farmen? Hun snakker rart og oppfører seg rart..... Hun er midt i 50 årene og er ikke gammel. Slutt med aldershetsing. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. november 2021 Forfatter #2053 Del Skrevet 24. november 2021 Enig med dere som mener gårdagens episode var litt kjedelig. For min del er jeg møkklei av å høre og se om denne gårdsboka, som om at vi fulgte en ungdomsleir som skal opp til eksamen minutt-for-minutt. Kan ikke minnes at vi har sett en sesong hvor den teoretiske gårdsboka har hatt så stort fokus. Jeg synes både deltakerne og produksjonen har dratt denne puggingen og repetisjonen altfor langt. Lav underholdning. Hvis ikke Thorvald blir førstekjempe denne uken så skjønner jeg ingenting. Føler Thorvald fortjener å bli førstekjempe fordi han har operert som en advokatstudent i 10 uker nå. Han har nærmest lagt opp til det selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 24. november 2021 #2054 Del Skrevet 24. november 2021 Peonjenta skrev (46 minutter siden): Hun er midt i 50 årene og er ikke gammel. Slutt med aldershetsing. For meg er hun gammel og har ikke gjort noe inne på Farmen, går rundt og prater tull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. november 2021 #2055 Del Skrevet 24. november 2021 Trotwood skrev (3 timer siden): Haha,ærlig talt, egget kommer ut av kloakken til en høne sammen med urin og avføring, det har ingenting å si om en hund har slikket på det 😆 Det er forøvrig en greie at retriever-hunder skal kunne bære et egg i munnen uten å knuse det, så det er et vanlig triks. Jeg må få lov å synes det er ekkelt jaeols skrev (2 timer siden): Er du fra Nordmøre? Flotte folk kommer derfra, of Sunnmøringer har vi nok av. Og hva gjør den gamle kjærringa på Farmen? Hun snakker rart og oppfører seg rart..... Så mye hat mot oss sunnmøringer 😝 jaeols skrev (1 time siden): For meg er hun gammel og har ikke gjort noe inne på Farmen, går rundt og prater tull. Du synes man er gammel når man er 56 år? Hvor gammel er du? Jeg syntes 56 var gammelt når jeg var 16 men nå som 30 åring synes ikke jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 24. november 2021 #2056 Del Skrevet 24. november 2021 Synes det har kommet noen hint om at Tonje vinner, noen som har tenkt/sett det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. november 2021 #2057 Del Skrevet 24. november 2021 Frk.Show skrev (Akkurat nå): Synes det har kommet noen hint om at Tonje vinner, noen som har tenkt/sett det samme? Hadde gitt mening hvorfor hun fikk den god kveld Norge jobben da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coralgol Skrevet 24. november 2021 #2058 Del Skrevet 24. november 2021 Peggy-Lovise skrev (5 timer siden): Mot hvem? #teflonhjerne Beklager, mente det så sikkert et lite øyeblikk her 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 24. november 2021 #2059 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Jeg glemte dagens episode.😇 Pleier alltid å glede meg til å se, og se den tidligere før jobb. Men var innom i lunsjtider for å se hvem som ble valgt. Skal ikke røpe noe. Endret 24. november 2021 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 24. november 2021 #2060 Del Skrevet 24. november 2021 Cid skrev (2 timer siden): Jeg må få lov å synes det er ekkelt Så mye hat mot oss sunnmøringer 😝 Du synes man er gammel når man er 56 år? Hvor gammel er du? Jeg syntes 56 var gammelt når jeg var 16 men nå som 30 åring synes ikke jeg det Jeg er ikke gammel, mye yngre en hun. Hun greier ikke hinderløypa. Der ryker de fleste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå