Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Cid skrev (6 timer siden):

Hater ikke, er bare lei av henne. Men jeg synes alle burde få opplevd en tvekamp også

Har Thorvald vært i tvekamp? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Peggy-Lovise said:

Mot hvem? #teflonhjerne

Han har ikke det. Men kravet om å måtte ha vært i tvekamp for å være en verdig vinner gjelder tilsynelatende bare for Tonje.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Cid said:
  Hide contents

Drev virkelig mama g og lot hunden sleike på egget for så å ta det med inn igjen? 🤢 Så ekkelt 🤮 Håper for dems skyld at hun ikke gjorde det men det virket slik

Haha,ærlig talt, egget kommer ut av kloakken til en høne sammen med urin og avføring, det har ingenting å si om en hund har slikket på det 😆 

Det er forøvrig en greie at retriever-hunder skal kunne bære et egg i munnen uten å knuse det, så det er et vanlig triks. 

Endret av Trotwood
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på at det var dumt å teste det - tenk om egget knuste ? Det er vel ganske dyrebart for de der nå.. uten mat fra markedet og alt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17.11 skrev (1 time siden):

Han har ikke det. Men kravet om å måtte ha vært i tvekamp for å være en verdig vinner gjelder tilsynelatende bare for Tonje.

Haha! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (På 23.11.2021 den 0.38):

Så så…det kunne vært verre. Tenk om han hadde vært fra Nordmøre…

Er du fra Nordmøre? Flotte folk kommer derfra, of Sunnmøringer har vi nok av. Og hva gjør den gamle kjærringa på Farmen? Hun snakker rart og oppfører seg rart..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Turkis Sau said:

Ja den var kjedelig, litt humring, men ellers et gjesp. Men det har vært en underholdende sesong, så kanskje vi er blitt bortskjemte ;)

Ja, det har vært et underholdende tvpogram 😄. Men gårsdagens episode var kjedelig, synes jeg. Jeg tror årsaken var at jeg ønsket ikke Simon som storbonde, og Tonje som hans hjelper i storbondehuset. Jeg synes at både Simon og Tonje virker som to hyggelige personer, men desverre det er andre deltakere som "kaprer mitt hjerte" i programmet 🙄

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (1 time siden):

Nå ligger det klart for at Simon vinner hele greia, Tonje ryker nå. Hun har gjort sitt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, jaeols said:

Nå ligger det klart for at Simon vinner hele greia, Tonje ryker nå. Hun har gjort sitt. 

Tror Simon vinner hele greia. Tonje ryker så snart hun må ut i konkurranse, tror jeg.  

Grete pratet om at valget av henne som førstekjempe var et dårlig valg med tanke på at hun ikke var den farligste konkurrent der inne. Jeg tror hun hadde rett. 🤔

Tror at Thorvald ryker på søndag.

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (10 minutter siden):

Er du fra Nordmøre? Flotte folk kommer derfra, of Sunnmøringer har vi nok av. Og hva gjør den gamle kjærringa på Farmen? Hun snakker rart og oppfører seg rart..... 

Hun er midt i 50 årene og er ikke gammel. Slutt med aldershetsing. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere som mener gårdagens episode var litt kjedelig. 

For min del er jeg møkklei av å høre og se om denne gårdsboka, som om at vi fulgte en ungdomsleir som skal opp til eksamen minutt-for-minutt. Kan ikke minnes at vi har sett en sesong hvor den teoretiske gårdsboka har hatt så stort fokus. Jeg synes både deltakerne og produksjonen har dratt denne puggingen og repetisjonen altfor langt. Lav underholdning. 

Hvis ikke Thorvald blir førstekjempe denne uken så skjønner jeg ingenting. Føler Thorvald fortjener å bli førstekjempe fordi han har operert som en advokatstudent i 10 uker nå. Han har nærmest lagt opp til det selv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peonjenta skrev (46 minutter siden):

Hun er midt i 50 årene og er ikke gammel. Slutt med aldershetsing. 

For meg er hun gammel og har ikke gjort noe inne på Farmen, går rundt og prater tull. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (3 timer siden):

Haha,ærlig talt, egget kommer ut av kloakken til en høne sammen med urin og avføring, det har ingenting å si om en hund har slikket på det 😆 

Det er forøvrig en greie at retriever-hunder skal kunne bære et egg i munnen uten å knuse det, så det er et vanlig triks. 

Jeg må få lov å synes det er ekkelt :)

jaeols skrev (2 timer siden):

Så mye hat mot oss sunnmøringer 😝

jaeols skrev (1 time siden):

For meg er hun gammel og har ikke gjort noe inne på Farmen, går rundt og prater tull. 

Du synes man er gammel når man er 56 år? Hvor gammel er du? Jeg syntes 56 var gammelt når jeg var 16 men nå som 30 åring synes ikke jeg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frk.Show skrev (Akkurat nå):

Synes det har kommet noen hint om at Tonje vinner, noen som har tenkt/sett det samme?

Hadde gitt mening hvorfor hun fikk den god kveld Norge jobben da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte dagens episode.😇 Pleier alltid å glede meg til å se, og se den tidligere før jobb. Men var innom i lunsjtider for å se hvem som ble valgt. Skal ikke røpe noe. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Jeg må få lov å synes det er ekkelt :)

Så mye hat mot oss sunnmøringer 😝

Du synes man er gammel når man er 56 år? Hvor gammel er du? Jeg syntes 56 var gammelt når jeg var 16 men nå som 30 åring synes ikke jeg det

Jeg er ikke gammel, mye yngre en hun. Hun greier ikke hinderløypa. Der ryker de fleste. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...