Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 time siden):

Da kan man like greit stirre inn vinduet til en nabo mens de ser på tv 😅 

Det hadde nok ikke vært like gøy for de som ser på slikt.  Naboene har jo ikke fullstendig påtatte skuespilleraktige reaksjoner på tv-programmer.  Som om  D-kjendiser sitter sånn og ser på tv i virkeligheten. 🤣

Endret av Peonjenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peonjenta skrev (1 minutt siden):

Det hadde nok ikke vært like gøy for de som ser på slikt.  Naboene har jo ikke fullstendig påtatte skuespilleraktige reaksjoner på tv-programmer.  Som om  D-kjendiser sitter sånn og ser på tv i virkeligheten. 🤣

Må være deilig å få betalt for å se på tv da 😄 Da har man virkelig skutt gullfuglen når det kommer til lett arbeid 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Må være deilig å få betalt for å se på tv da 😄 Da har man virkelig skutt gullfuglen når det kommer til lett arbeid 😅

Ja, det er helt utrolig.  Får sikkert greit betalt for å sitte å spise godis og spille sjokkert/overrasket/le påtatt i sin egen sofa. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd ukesoppdraget ikke gikk i havn med den kjempebra fremføringen av teaterforestillingen, men ofte er det avgjørende at de blir ferdig med det skuret og der manglet det mye. Var vel strategisk lurest for Simon å velge Gunnar. Thorvald og Daniel hadde vært sterke i kunnskap. Men Simon har vel lest mye i gårdsboken?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ble det øksekast igjen!! Dette må være ny rekord i en gren. Seks ganger i en sesong! Tror nok Gunnar burde valgt "kjedelige" kunnskap etter å ha lest så mye i gårdsboken! Ble jo en bra tvekamp med spenning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Drev virkelig mama g og lot hunden sleike på egget for så å ta det med inn igjen? 🤢 Så ekkelt 🤮 Håper for dems skyld at hun ikke gjorde det men det virket slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (44 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Drev virkelig mama g og lot hunden sleike på egget for så å ta det med inn igjen? 🤢 Så ekkelt 🤮 Håper for dems skyld at hun ikke gjorde det men det virket slik

Spoiler

Hele dama virker litt snodig, spør du meg. Jeg har ikke sett hele sesongen, kun nå de siste episodene, men Mama G har jeg bitt meg merke i. Fascinerende vesen 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Husk at dette er klippet... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende og se hvem som blir førstekjempe denne gangen, har faktisk for første gang ingen anelse hva storbonden nå velger, så gleder meg egentlig til imorgen,men viktigst for meg er at thorvald, lille heidi og kåre går lengst mulig :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte ikke på hunden og egget i det hele tatt. Man spiser uansett ikke skallet, og det kom rett fra et skittent hønsehus fra før.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (2 minutter siden):

Jeg reagerte ikke på hunden og egget i det hele tatt. Man spiser uansett ikke skallet, og det kom rett fra et skittent hønsehus fra før.

Jeg synes det er ekkelt, samme som når Rob slikket på fingeren og var borti kaken. Begge helt unødvendige ting å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Egget kom fra kloakken til høna, ikke mer hygienisk det. Har kanskje også ligget i dritt i hønsehuset. Ikke bedre det enn en hundekjeft. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (Akkurat nå):

Egget kom fra kloakken til høna, ikke mer hygienisk det. Har kanskje også ligget i dritt i hønsehuset. Ikke bedre det enn en hundekjeft. 

Blir ikke det samme, men du får mene annerledes hvis du vil. Jeg synes det er nasty gjort av henne i hvert fall, håper hun og Tonje havner i tvekamp denne uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Blir ikke det samme, men du får mene annerledes hvis du vil. Jeg synes det er nasty gjort av henne i hvert fall, håper hun og Tonje havner i tvekamp denne uken

Jeg liker heller ikke Mama G, så enig i at hun kan ryke. Men nasty var det da ikke. Mer nasty når de tre jentene sto og sleika i seg grøt med samme finger gang på gang.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kaiisa skrev (Akkurat nå):

Jeg liker heller ikke Mama G, så enig i at hun kan ryke. Men nasty var det da ikke. Mer nasty når de tre jentene sto og sleika i seg grøt med samme finger gang på gang.

Enig at det var nasty :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som ikke hygiene har førsteprioritet hos noen. Men mange holder seg freshe, spesielt Tonje 😊 Men også Thorvald og flere ser helt greie ut. De jeg synes fortjener finaleplass er Kåre, Thorvald, unge Heidi i hvert fall.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan de vasker seg i det daglige.  Ser ikke ut som om den dusjen er mye brukt og ser ikke vaskevannsfat noe sted. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...