Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

ValarMorghulis skrev (4 timer siden):

Vil ikke akkurat si at hun knuste og ydmyket henne da, Amalie hadde vunnet hvis hun ikke hadde mistet hodet og forsøkt å kaste hesteskoene litt for langt. Skal sies at Mama G jo er litt større enn henne, så jeg syns ikke den serien var så overraskende som mange andre her. 

Med tanke på at det varte i godt over 30 min var det nok litt mer enn uflaks for Amilie sin del. Sååå mye tyngre var ikke Mama G. Teknikk og balanse er også en viktig del i tautrekking og der var vinneren overlegen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elien skrev (3 timer siden):

Det står finalen måtte spilles inne, istede for på tingplassen. Der alle tvekampene har vært. Det står ingen ting om finale uken, tror ikke den blir inne. 

Jeg leser det ihvertfall på denne måten......

Spoiler

Skal man bare regne med været var lørdagen i finaleuka i området en flott og regnfri dag. Men med ekstremt høy vannstand og bekkene gikk over sine bredder. Men så sier Daniel Godø at en uke på farmen var torsdag til torsdag🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Gikk visst ganske for seg på den låve festen 😅 https://www.tv2.no/underholdning/14381550/

Skulle ønske de viste det

Jeg tenkte mitt da det sterke kom på bordet og noen av deltagerne ble blanke i blikket, og helt klippet bort var ikke det ikke dagen derpå vel. Mange så veldig sjabre ut med gode nærbilder av dem før de sto opp. Men jeg trodde det var bare klippet slik for å fremstille en real fest…men helt sikkert typisk 1921. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (På 27.11.2021 den 0.20):

Jeg tenkte mitt da det sterke kom på bordet og noen av deltagerne ble blanke i blikket, og helt klippet bort var ikke det ikke dagen derpå vel. Mange så veldig sjabre ut med gode nærbilder av dem før de sto opp. Men jeg trodde det var bare klippet slik for å fremstille en real fest…men helt sikkert typisk 1921. 

Den fyllefesten hadde sikkert minnet om paradise hotel

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at Thorvald antagelig ville bli førstekjempe. Han tok det fint. Lurer på hvem han velger. Kåre eller Daniel.

Han vil vel helst ha kunnskap. Men er det andre grener han også vil gjøre det bra? Saging kunne vært noe. Eller slegge.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (5 timer siden):

Tenkte at Thorvald antagelig ville bli førstekjempe. Han tok det fint. Lurer på hvem han velger. Kåre eller Daniel.

Han vil vel helst ha kunnskap. Men er det andre grener han også vil gjøre det bra? Saging kunne vært noe. Eller slegge.

Det blir spennende i morgen. Tror ikke det er selvsagt hvem som vinner. Vil tro det blir 50/50 sjanse uansett gren?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 minutter siden):

Det blir spennende i morgen. Tror ikke det er selvsagt hvem som vinner. Vil tro det blir 50/50 sjanse uansett gren?

Kanskje øksekast 😝 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (5 timer siden):

Artig at det har vart så lenge og at de fortsetter med Kjendisversjonen. Lenge siden det har vært et år uten Farmen.

Siste var i 2009, jeg så ikke på i 2010 eller 2011 siden jeg hadde mistet interessen fordi det tok så lang tid til ny sesong. 2012 var litt av en sesong å komme tilbake til gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galen King skrev (17 timer siden):

Han har trent på slegge i ukesvis. Tydelig hemmelig iom at slegga ligger godt skjult under en stein. Sneik seg sikkert opp dit og øvde kamuflert av slag da de bygget gjerdet. Ikke akkurat lydløst å øve på slegge…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Thorvald velger Daniel er det helt greit at Daniel ryker😜 men om han velger Kåre vil jeg ha Kåre videre😌🌟 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MsElliot skrev (7 minutter siden):

Krysser fingrer🙏🏻
Du er ihvertfall et prakteksemplar på en god og verdig debattant👌

Det setter jeg veldig pris på å høre, takk det samme og tusen takk :) Jeg ble ofte angrepet i tråder med anonymbrukere før når jeg var bruker her så det er kjekt å kunne trygt kommentere her uten å bekymre meg :)

Må også si at det har vært veldig kjekt å være i en farmen tråd igjen, jeg var vekke lenge nok til at siste farmen tråden jeg deltok i var farmen kjendis 2019 og i de årene hvor jeg har sett farmen så har det ikke vært det samme å ikke kunne skrive hva jeg tenker og mener om diverse ting i farmen i en tråd  😅 Nå håper jeg at tv og film blir stengt for det også, jeg tør ikke ofte å poste under Nick der ab er tillatt i frykt for å bli angrepet

Unnskyld for langt innlegg og litt avsporing 😅 Følte bare for å si, jeg synes det er mange hyggelige brukere i tråden her, så klart mye mer nå enn før med ab-er :)

Gleder meg til kveldens episode, om det er 3 gode menn risikerer å ryke i så uansett om jeg heier på Kåre og Daniel så liker jeg Thorvald også, hadde de begge røket så hadde jeg heiet på han og Heidi Young

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så stor respekt for alle som har vært alle disse ukene på farmen. Man begynner å se slitasjen på dem nå. Tenk, snart 3! mnd med beinhardt slit og mangel på selvfølgeligheter. Tror ikke datidens 1921 generasjon sleit så mye mentalt. De visste jo ikke om innlagt vann, elektrisk ovn, kjøpesenter, fryser, behagelige klær, oppvaskmaskin, deodoranter og wc. Det er helt utrolig at farmen deltagerne ikke har gått i trynene på hverandre så nært som de har levd oppå hverandre.
Jeg hadde mine favoritter frem til nå, men nå mener jeg at alle der inne er verdige til å vinne.  

ps. Mama G kler undercut sveis. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...