Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Simon er klar favoritt nå, håper han velger Tonje som førstekjempe. Hun er sterk og må ut før finalen. Men vi får se. Det må uansett bli jentekamp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaeols skrev (3 minutter siden):

Simon er klar favoritt nå, håper han velger Tonje som førstekjempe. Hun er sterk og må ut før finalen. Men vi får se. Det må uansett bli jentekamp. 

Det kunne han vel aldri ha funnet på å gjøre! Han ønsker å ha med henne i finalen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (32 minutter siden):

Det kunne han vel aldri ha funnet på å gjøre! Han ønsker å ha med henne i finalen.

Hva har en som henne i  finalen å gjøre? Ryker i øksekast. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (1 minutt siden):

Hva har en som henne i  finalen å gjøre? Ryker i øksekast. 

Men han liker Tonje utrolig godt så han ville aldri sendt henne i tvekamp, da måtte han ha fått hukommelsestap eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Trist at Thorvald blir valgt som førstekjempe, har så lyst at han skal vinne hele farmen :(

Endret av sportsidiot
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg er glad det ikke vil bli en Daniel mot Kåre tvekamp, det hadde vært trist siden jeg heier på begge. Håper hvem enn Thorvald velger vinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå hvordan farmen deltakerne kan få så lyst på sjokolade, kaker og søtsaker. Det er det siste jeg hadde hatt lyst på. Jo lenger man gåe uten søtsaker dess mindre får man lyst på det.. EGENTLIG DA

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DearDarling skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke forstå hvordan farmen deltakerne kan få så lyst på sjokolade, kaker og søtsaker. Det er det siste jeg hadde hatt lyst på. Jo lenger man gåe uten søtsaker dess mindre får man lyst på det.. EGENTLIG DA

Komplett motsatt her :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle her inne tror at Tonje er så svak, av jentene tror jeg hun er den som har best sjanse til å vinne hele farmen. Dersom Tonje og Simon skulle klare å komme til finalen sammen så tror jeg Tonje slår han med god margin. Av de som er igjen nå så holder jeg en knapp på Tonje, Simon eller Daniel, selvom jeg personlig håper at Torvald vinner. 

Spoiler

Men tror dessverre Torvald ryker på søndag.
Har tidligere tenkt at kanskje Mama G er den som kan mest der inne og vil være farligst i en finale, men har ikke helt troen på hverken henne eller Kåre når de i dag avslørte at de ikke har lest noe som helst i gårdsboken. Det er utrolig vanlig med spørsmål om forskjellige årstall osv. i finalen, noe som ikke er kunnskap de får kun av å gjøre ukesoppdrag. Der tror jeg Tonje og Torvald ville stilt sterkest, ettersom begge er veldig teoretisk flink. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hvorfor alle her inne tror at Tonje er så svak, av jentene tror jeg hun er den som har best sjanse til å vinne hele farmen. Dersom Tonje og Simon skulle klare å komme til finalen sammen så tror jeg Tonje slår han med god margin. Av de som er igjen nå så holder jeg en knapp på Tonje, Simon eller Daniel, selvom jeg personlig håper at Torvald vinner. 

Skjul innhold

Men tror dessverre Torvald ryker på søndag.
Har tidligere tenkt at kanskje Mama G er den som kan mest der inne og vil være farligst i en finale, men har ikke helt troen på hverken henne eller Kåre når de i dag avslørte at de ikke har lest noe som helst i gårdsboken. Det er utrolig vanlig med spørsmål om forskjellige årstall osv. i finalen, noe som ikke er kunnskap de får kun av å gjøre ukesoppdrag. Der tror jeg Tonje og Torvald ville stilt sterkest, ettersom begge er veldig teoretisk flink. 

Hvem synes hun er svak? Av damene der så har jeg mest tro på unge Heidi, hun har imponert meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DearDarling skrev (19 minutter siden):

Utenfor farmen så får man gjerne i seg andre ting med søtt i. Frukt eller andre ting. På farmen så har de ikke det engang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (6 minutter siden):

Hvem synes hun er svak? Av damene der så har jeg mest tro på unge Heidi, hun har imponert meg :)

Mange i tråden her som antar at hun er svak siden hun ikke har vært i konkurranse tidligere, og tror hun er en typisk blond, dum bimbo. 

Unge Heidi har definitivt imponert, men tror ikke hun har sjans i finaleuken dessverre. Selvsagt kan det godt være hun motbeviser det fullstendig, men jeg klarer bare ikke å se hvordan hun skal kunne konkurrere på lik linje som de andre i en hinderløype/smiing, ettersom det vil kreve begge hender.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (3 minutter siden):

Mange i tråden her som antar at hun er svak siden hun ikke har vært i konkurranse tidligere, og tror hun er en typisk blond, dum bimbo. 

Unge Heidi har definitivt imponert, men tror ikke hun har sjans i finaleuken dessverre. Selvsagt kan det godt være hun motbeviser det fullstendig, men jeg klarer bare ikke å se hvordan hun skal kunne konkurrere på lik linje som de andre i en hinderløype/smiing, ettersom det vil kreve begge hender.

Hun har klart seg godt hittil så jeg har troen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Jeg er glad det ikke vil bli en Daniel mot Kåre tvekamp, det hadde vært trist siden jeg heier på begge. Håper hvem enn Thorvald velger vinner

Spoiler

Liker du ikke Thorvald? 😮 Han er jo den beste og mest radjonelle der inne 😄 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
DearDarling skrev (46 minutter siden):

Kan se for meg at hadde de hatt bananer, epler og annen søt frukt hadde de kanskje ikke hatt så lyst på det - de har ikke hatt det kan jeg huske? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sportsidiot skrev (5 minutter siden):
  Skjul innhold

Liker du ikke Thorvald? 😮 Han er jo den beste og mest radjonelle der inne 😄 

Spoiler

Har ikke noe i mot han men han kan ikke vinne for da ryker en av de jeg heier på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Good-vibe-episode. Hæla i taket, hopp i høyet, latter, energi og smil. 

Unge-Heidi mye involvert i dag, og det var utelukkende med et stort smil, latter og positiv energi hver eneste gang. Veldig søt og sjarmerende kvinne. Skulle så gjerne sett henne i finalen, men tror ikke hun klarer det når hun nå skal igjennom en tøff semifinaleuke med tøffe konkurrenter rundt seg. Klarer hun å nå finalen så skal jeg være den som jubler høyest. :) 

Thorvald som førstekjempe kom ikke som en bombe. Helt riktig valg av Simon.
Litt varierende humør på Thorvald i dagens episode. Både sentimental, nedtrykt, avflatet og motivert alt etter. Spent på om han velger Kåre eller Daniel. Jeg tror det blir Kåre, og da tror jeg Thorvald vinner. 

God helg, folkens. Straks advent! :nisseblunk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synes Daniel var litt feig som avsluttet samtalen Thorvald slet med å komme inn på - når han visste hva den skulle handle om. Håper Daniel ryker. Han er for all del veldig snill, men det er noe med han jeg ikke klarer å sette fingeren på som jeg synes er veldig irriterende!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...