Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, jukkapalme said:

Fy fader, så kjedelig med øksekast 7 av 9 ganger! :Gjesp: Litt artig at den mest cocky personen nesten alltid taper, men jeg hadde faktisk håpet at Gunnar skulle vinne. Er så lei av Tonje og Simon nå! 

Jeg er også lei av Tonje og Simon. Synes at de begge kunne ryke og gå hjem å pleie kjærligheten. 😅. Fint for de at de har vunnet kjærligheten, men jeg heier på andre deltakere i farmen-konkurransen.  

Endret av Eloise12345
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir svært overrasket om Gunnar opprettholder avtalen med Simon om å velge han som storbonde. 

Det tror jeg ikke han gjør. 

Så jeg tipper at Gunnar velger enten Heidi Young (fordi hun er en ung, pen kvinne - ja, så enkel virker faktisk Gunnar å være) eller så velger han Kåre på nytt igjen bare på pur F. 

Endret av Ctrl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (6 minutter siden):

De gjør jo det.  Simon blir storbonde og han velger sikkert ikke jente som førstekjempe for å skåne Tonje staaaakar som ikke har vært med på en eneste tvekamp.  

Ja, staaaaaakkars liten! Irriterer meg at hun aldri har blitt valgt til kamp. Både Grethe og unge Heidi har jo vært i kamp to ganger hver om jeg husker rett og mama G har vel vært i én kamp eller er det to på henne og? Håper bare ikke Tonje vinner, men det tviler jeg på. 

Peonjenta skrev (4 minutter siden):

Noen andre enn meg som syns det er rart/ekkelt at Kåre sover fullt påkledd hver natt og går i de samme klærne som han sov i sikkert uten å vaske seg. 

Helt enig, syns det er dritekkelt. Jeg digger Kåre, men akkurat det der er ekkelt. Og sånn som den storbondesenga hans så ut, usj! Han kunne jo hatt med seg en pysjbukse eller noe og sovet i. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta said:

De hadde jo ikke greid ukesoppdraget uansett, døra og det gulvet var jo ikke ferdig og rognebærgeleen var jo heller ikke ferdig.  Var en helt unødvendig sabotering.  Forstår ikke hvorfor Kåre gadd å gnikke og gnu på de trusene i det hele tatt. 

Hvis jeg har skjønt det Daniel skrev her tidligere riktig så skjedde sabotasjen tidligere enn vist på TV ( ikke natta før mentor kom men natta før det kanskje), så jeg kan jo se for meg at alle bare ga opp å jobbe siste to dagene siden de uansett mangla truser? 

Fornøyd med at Simon slo ut Gunnar, og enig med Simon om at det blir for mye gnål og fokus på han og Tonje :P

Liker "spagjengen" med Daniel, Tonje og Heidi! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (5 minutter siden):

Jeg er også lei av Tonje og Simon. Synes at de begge kunne ryke og gå hjem å pleie kjærligheten. 😅. Fint for de at de har vunnet kjærligheten, men jeg heier på andre deltakere i farmen-konkurransen.  

Helt enig. Jeg er sikkert en uromantisk faen, men syns sånt kjærlighetskliss er kjeeeedelig 😂 men selvfølgelig koselig at de har funnet hverandre. Jeg heier på Daniel, Thorvald, Mama G og Kåre. Syns alle de fortjener å vinne. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Trotwood said:

Hvis jeg har skjønt det Daniel skrev her tidligere riktig så skjedde sabotasjen tidligere enn vist på TV ( ikke natta før mentor kom men natta før det kanskje), så jeg kan jo se for meg at alle bare ga opp å jobbe siste to dagene siden de uansett mangla truser? 

Fornøyd med at Simon slo ut Gunnar, og enig med Simon om at det blir for mye gnål og fokus på han og Tonje :P

Liker "spagjengen" med Daniel, Tonje og Heidi! 

Ja  jeg leste at Daniel skrev det. Dermed ble Kåre feil fremstillt.  Kåre lovet å ikke velge Simon, men dersom Thorvald var vitne til det med sabotasjen (noe som kom fram før kamp i kveld) så kan Kåre ha fått nyss om det, og da tok mulig Kåre det valget av Simon som førstekjempe på bakgrunn av sabotasjen.  Jeg tenker det om det skyldes feil tidspunkter i redigeringen. Dersom det er sånn så er det veldig urettferdig ovenfor inntrykket man fikk av Kåre sitt løftebrudd. Noe Simon var veldig å prate om før kamp. Da vil det jo gi et helt feil inntrykk av situasjonen. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (47 minutter siden):

Burde vært forbud mot å velge samme gren flere ganger 

De kan velge mellom 5 grener. Da kan de også velge noe som andre har valgt før dem. I år er det tydeligvis øksekast som er tingen. Andre år har saging gått igjen, tautrekking eller melkespann. Det var et år kunnskap gikk igjen og igjen. Sånn er spillet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (11 minutter siden):

Blir svært overrasket om Gunnar opprettholder avtalen med Simon om å velge han som storbonde. 

Så jeg tipper at Gunnar velger enten Heidi Young (fordi hun er en ung, pen kvinne - ja, så enkel virker faktisk Gunnar å være) eller så velger han Kåre på nytt igjen bare på pur F. 

Hadde vært hysterisk om Kåre ble valgt som storbonde tredje uke på rad :ler: Hadde vel blitt første gang i farmen sin historie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (Akkurat nå):

De kan velge mellom 5 grener. Da kan de også velge noe som andre har valgt før dem. I år er det tydeligvis øksekast som er tingen. Andre år har saging gått igjen, tautrekking eller melkespann. Det var et år kunnskap gikk igjen og igjen. Sånn er spillet. 

Synes det hadde vært greit om man bare fikk velge en gren en gang jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Hadde vært hysterisk om Kåre ble valgt som storbonde tredje uke på rad :ler: Hadde vel blitt første gang i farmen sin historie?

Jeg håper på at Gunnar velger Kåre som storbonde 😆. Ville gitt bedre underholdning for min del 😄

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Jeg håper på at Gunnar velger Kåre 😆

Jeg og ene og alene for å se reaksjonen til de alle, og så velger han Tonje. Hadde vært perfekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (13 minutter siden):

Jeg er veldig spent på hvem som blir valgt til storbonde siste uken. Gunnar mente jo de hadde en deal om at de skulle frede hverandre.

Ler om han velger Kåre igjen, men skulle ikke forundre meg om han velger noen fra alliansen sin. Daniel eller en av Heidi'ene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cid said:

Jeg og ene og alene for å se reaksjonen til de alle, og så velger han Tonje. Hadde vært perfekt

Ja hadde vært helt perfekt😄. Som Rob sa: "kun for underholdningen, lol " 😉

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt sansen for Tonje og Simon tidligere, syntes de hadde null personlighet og ingen underholdningsverdi, men nå kan jeg begynne å like dem! Sabotasje og klining ved et bål av skitne truser🙈🥴 Håper virkelig ikke gammel-Heidi vinner, hun må være det mest uhøflige, sleske og usjarmerende mennesket jeg har sett på TV! Unge-Heidi, derimot, kan gjerne vinne hele greia, synes hun er herlig☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg ang Heidi den eldre.  Men uenig når det gjelder Simon og Tonje. Eller, liker egentlig Simon, men liker ikke det teamet de er blitt. Tonje har jeg aldri likt.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart taper han som er arrogant. Lå jo i kortene.
Selvsagt ryker ikke Simon nå, når de akkurat har begynt å kysse!
Jaja, nå er det totalt, revnene, likegyldig,  hvem som vinner. Kan være jeg titter innom finalen. 
Det er jo dritkjedelige folk igjen, nå.

Endret av Frankenstein
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at Gunnar håper at Mama G vinner Farmen i et intervju så kanskje det er hun som blir valgt. Det er eneste måten at hun blir sikret inn til finalen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (16 minutter siden):

Har ikke hatt sansen for Tonje og Simon tidligere, syntes de hadde null personlighet og ingen underholdningsverdi, men nå kan jeg begynne å like dem! Sabotasje og klining ved et bål av skitne truser🙈🥴 Håper virkelig ikke gammel-Heidi vinner, hun må være det mest uhøflige, sleske og usjarmerende mennesket jeg har sett på TV! Unge-Heidi, derimot, kan gjerne vinne hele greia, synes hun er herlig☺️

Der er jeg uenig. Jeg synes unge Heidi virker skikkelig kvass, lite forståelsesfull, dømmende og generelt uhyggelig mot andre så fort det kommer en uenighet. Hun lager diskusjoner ut av de minste ting, og en krangel ut av alt. Og virker ikke ut som hun respekterer andre sine meninger. Er enig i at hun kan virker sjarmerende og grei, men det virker ut til å være kun når de andre styker henne med hårene, og alt går etter hennes pipe.

Jeg synes unge Heidi har en skikkelig nedlatende tone når hun diskuterer med noen, nærmest shaming, med null respekt for den andre sine meninger.

Synes rett og slett unge Heidi virker ekstremt usympatisk. Og at hun utelukkende er hyggelig kun når ting går hennes vei og alle rundt mener det samme som henne. Jeg håper ikke hun vinner. 

Det er iværtfall min oppfatning av unge Heidi etter å ha fulgt med på dette i 9 mnd.

Skal jeg heie på noen, så må det bli Daniel, Thorvald eller Kåre.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (1 time siden):

Noen andre enn meg som syns det er rart/ekkelt at Kåre sover fullt påkledd hver natt og går i de samme klærne som han sov i sikkert uten å vaske seg. 

Nei, du er ikke alene om å synes det @Peonjenta Jeg mener at han sa for noen uker siden at han ikke hadde dusjet på en stund også. Det er ekkelt å legge seg i møkkete tøy og bruke det samme dag etter dag.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (34 minutter siden):

Håper virkelig ikke gammel-Heidi vinner, hun må være det mest uhøflige, sleske og usjarmerende mennesket jeg har sett på TV! Unge-Heidi, derimot, kan gjerne vinne hele greia, synes hun er herlig☺️

100 %  Enig.    Er så utrolig dritlei av henne og Tørre-Thorvald.    🤢

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...