Gjest Cid Skrevet 21. november 2021 #1881 Del Skrevet 21. november 2021 Athena79 skrev (1 minutt siden): Øksekast nå igjen Burde vært forbud mot å velge samme gren flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 21. november 2021 #1882 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) 6 minutter siden, Cid said: Jeg likte han bedre etter 2-3 uker Jeg synes han bedret seg innen de første ukene Han ble bedre. Kåre og Thorvald var ikke de som jeg følte at han gikk så godt overens med i starten, men det forandret seg. Rob begynte å vise av sine gode sider. Jobbet og sto på. Endret 21. november 2021 av Eloise12345 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 21. november 2021 #1883 Del Skrevet 21. november 2021 2 minutter siden, Cid said: Burde vært forbud mot å velge samme gren flere ganger Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 21. november 2021 #1884 Del Skrevet 21. november 2021 Hurra! Så glad for at arrogante Gunnar tapte. Seriøst, synes holdningen og arrogansen bare ble verre og verre. Så på sin plass at han ble jekket ned Hovmod står for fall ja 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. november 2021 #1885 Del Skrevet 21. november 2021 Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå): Hurra! Så glad for at arrogante Gunnar tapte. Seriøst, synes holdningen og arrogansen bare ble verre og verre. Så på sin plass at han ble jekket ned Hovmod står for fall ja Synd ikke begge kunne ryke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 21. november 2021 Forfatter #1886 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg heiet ikke nødvendigvis på Simon, men jeg heiet ihvertfall ikke på Gunnar. Så en marginal seier for min del i dag. Og jeg tar et vinn hver gang jeg ser den, så: YES! 😄 Jeg synes Kåre får unødvendig mye pes på tinget for sitt førstekjempevalg. Rart at folk ikke kjøper Kåres valg. Jeg synes han gjorde et godt valg. Og ettersom det endte med at Gunnar røk, som Kåre tok som førstekjempe forrige uke, så viser det seg at han traff bedre på valget av Simon enn noe annet. Ass 💨 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. november 2021 #1887 Del Skrevet 21. november 2021 Cid skrev (13 minutter siden): Burde vært forbud mot å velge samme gren flere ganger Ja, enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sys64738 Skrevet 21. november 2021 #1888 Del Skrevet 21. november 2021 "kunnskap er kjedelig, så jeg velger øks", JA FOR ØKSEKAST X GANGER PÅ RAD ER JO IKKE KJEDELIG I DET HELE TATT!!! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 21. november 2021 #1889 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) 5 minutter siden, Cid said: Synd ikke begge kunne ryke ut Heiet på Gunnar. Nå kan det bli masse flørting og romantikk for de som liker det, og finale med Simon og Tonje. Simen blir storbonde, og velger Kåre som førstekjempe. Endret 21. november 2021 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 21. november 2021 #1890 Del Skrevet 21. november 2021 Athena79 skrev (2 minutter siden): Ja, enig. To ganger etter hverandre hvertfall. Flere ganger uansett, blir jo veldig urettferdig for de som skal i kamp lenger ut i serien. blir lite å velge mellom da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. november 2021 #1891 Del Skrevet 21. november 2021 bullehurk skrev (2 minutter siden): To ganger etter hverandre hvertfall. Flere ganger uansett, blir jo veldig urettferdig for de som skal i kamp lenger ut i serien. blir lite å velge mellom da Mente at samme person ikke burde kunne velge samme gren igjen. Hva er sjansen for at samme person havner i 7 tvekamper liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. november 2021 #1892 Del Skrevet 21. november 2021 Eloise12345 skrev (1 time siden): Noen som blir glad om Simon og Tonje kommer til finalen begge to ❤ 😅? Dersom Simon klarer å slå andrekjempe i dag kan jo det skje. De gjør jo det. Simon blir storbonde og han velger sikkert ikke jente som førstekjempe for å skåne Tonje staaaakar som ikke har vært med på en eneste tvekamp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 21. november 2021 #1893 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) 6 minutter siden, Peonjenta said: De gjør jo det. Simon blir storbonde og han velger sikkert ikke jente som førstekjempe for å skåne Tonje staaaakar som ikke har vært med på en eneste tvekamp. Ja, Tonje er ganske sikker nå. Kåre eller Thorvald vil mulig ryke før finalen. Årsaken er at kjæresteparet har faktisk fått litt kontroll over farmen. Endret 21. november 2021 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 21. november 2021 #1894 Del Skrevet 21. november 2021 Cid skrev (1 minutt siden): Mente at samme person ikke burde kunne velge samme gren igjen. Hva er sjansen for at samme person havner i 7 tvekamper liksom? Misforsto, trodde du mente man måtte ha forskjellig gren i hver kamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. november 2021 #1895 Del Skrevet 21. november 2021 Noen andre enn meg som syns det er rart/ekkelt at Kåre sover fullt påkledd hver natt og går i de samme klærne som han sov i sikkert uten å vaske seg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 21. november 2021 #1896 Del Skrevet 21. november 2021 Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Rart de ikke viser når de kommer hjem fra markedet lenger Virker ikke som de nesten ikke fikk noe denne gangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. november 2021 #1897 Del Skrevet 21. november 2021 Fy fader, så kjedelig med øksekast 7 av 9 ganger! Litt artig at den mest cocky personen nesten alltid taper, men jeg hadde faktisk håpet at Gunnar skulle vinne. Er så lei av Tonje og Simon nå! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 21. november 2021 #1898 Del Skrevet 21. november 2021 bullehurk skrev (2 minutter siden): Misforsto, trodde du mente man måtte ha forskjellig gren i hver kamp. Og så måtte de diktet opp egne tvekamper i uke 8 og fremover som stirre leken eller hvem raper høyest 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. november 2021 #1899 Del Skrevet 21. november 2021 De hadde jo ikke greid ukesoppdraget uansett, døra og det gulvet var jo ikke ferdig og rognebærgeleen var jo heller ikke ferdig. Var en helt unødvendig sabotering. Forstår ikke hvorfor Kåre gadd å gnikke og gnu på de trusene i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 21. november 2021 #1900 Del Skrevet 21. november 2021 Blueberrymuffin skrev (16 minutter siden): Hurra! Så glad for at arrogante Gunnar tapte. Supert, ass! 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå