Maydis8 Skrevet 18. november 2021 #1761 Del Skrevet 18. november 2021 Skjønner ikke at sabotering av ukesoppdrag og stjeling av mat er så sjokkerende😂 Har blitt gjort i årevis på farmen. Det er et spill😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. november 2021 #1762 Del Skrevet 18. november 2021 Det at det nå er Tonje og Simon som er mest «hata» her nå 😅 betyr jo bare i grunnen at det er en skikkelig trivelig gjeng inne på Farmen i år!! 😘 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. november 2021 #1763 Del Skrevet 18. november 2021 Maydis8 skrev (11 minutter siden): Skjønner ikke at sabotering av ukesoppdrag og stjeling av mat er så sjokkerende😂 Har blitt gjort i årevis på farmen. Det er et spill😂 Er mer måten det ble gjort på, rett etter at Kåre hadde slitt i timevis med å vaske underbuksene så brant de dem. Da kunne de heller brent dem med en gang, håper dette blir oppdaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 18. november 2021 #1764 Del Skrevet 18. november 2021 Flere som ble litt overrasket over at Gunnar sa han hadde prøvd seg på Tonje om det ikke var for Simen? Trodde han var smartere enn det liksom. Hun har jo ikke så mye annet enn blondt fint hår og spille ekstremt på utseendet, poserer hele tiden, syns nesten alt hun sier og gjør virker så kalkulert nettopp for å forføre og spille på utseendet. Blir litt for dumt å se hun med minishortsen så langt opp i rumpesprekken og samtidig klage på at det er kaldt osv.. Helt åpenbart hva intensjonen hennes er og jeg trodde Gunnar var en oppegående type som ikke lot seg distrahere av noe så useriøst. Er bare koselig med folk som faller for hverandre pga godt vennskap og god kjemi etter å ha hengt sammen over tid, men hun og Gunnar har jo ikke tilbringet tid sammen så det er Huldra oppførselen hennes han lokkes av og det syns jeg var overraskende fra han! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. november 2021 #1765 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) 6 hours ago, Cid said: Hvis en dame der inne vinner så håper jeg det er henne i hvert fall Jeg er enig i at hvis en dame vinner der inne kan det godt bli Heidi Young. Endret 18. november 2021 av Eloise12345 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. november 2021 #1766 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) 1 hour ago, Kaur said: Flere som ble litt overrasket over at Gunnar sa han hadde prøvd seg på Tonje om det ikke var for Simen? Trodde han var smartere enn det liksom. Hun har jo ikke så mye annet enn blondt fint hår og spille ekstremt på utseendet, poserer hele tiden, syns nesten alt hun sier og gjør virker så kalkulert nettopp for å forføre og spille på utseendet. Blir litt for dumt å se hun med minishortsen så langt opp i rumpesprekken og samtidig klage på at det er kaldt osv.. Helt åpenbart hva intensjonen hennes er og jeg trodde Gunnar var en oppegående type som ikke lot seg distrahere av noe så useriøst. Er bare koselig med folk som faller for hverandre pga godt vennskap og god kjemi etter å ha hengt sammen over tid, men hun og Gunnar har jo ikke tilbringet tid sammen så det er Huldra oppførselen hennes han lokkes av og det syns jeg var overraskende fra han! Jeg ble også overrasket over at Gunnar sa at han ville forsøkt seg på Tonje. Men det er fordi at jeg trodde at Gunnar ikke var typen til å forsøke seg på damer mens han var på tv. Trodde han var en forsiktig type person. Endret 18. november 2021 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 18. november 2021 #1767 Del Skrevet 18. november 2021 Eloise12345 skrev (17 minutter siden): Jeg ble også overrasket over at Gunnar sa at han ville forsøkt seg på Tonje. Men det er fordi at jeg trodde at Gunnar ikke var typen til å forsøke seg på damer mens han var på tv. Trodde han var en forsiktig type person. Enig. Inntrykket mitt av han snudde litt pga det siden han også sa at hvis han hadde prøvd seg så hadde han ikke vært like pingle som Simon, at han liksom hadde "gone in for the kill " og rett på sak uten å nøle liksom. Før det så jeg på Gunnar som en ordentlig type, men nå fikk jeg mer selvsikker playerinntrykk. Man kan selvfølgelig ikke dømme hverken Tonje eller Gunnar som personer ut fra bare sånn de er på TV, men ja det overrasket meg veldig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. november 2021 #1768 Del Skrevet 18. november 2021 Athena79 skrev (3 timer siden): Han husker jeg ikke. https://www.vg.no/rampelys/i/zLqxLr/farmen-joergen-ble-hardt-kvestet-i-tvekamp-paa-sykehuset-fant-legene-kreftsvulst Husker jeg syntes han lignet på Dag Otto Lauritzen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. november 2021 #1769 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) 1 hour ago, Kaur said: Enig. Inntrykket mitt av han snudde litt pga det siden han også sa at hvis han hadde prøvd seg så hadde han ikke vært like pingle som Simon, at han liksom hadde "gone in for the kill " og rett på sak uten å nøle liksom. Før det så jeg på Gunnar som en ordentlig type, men nå fikk jeg mer selvsikker playerinntrykk. Man kan selvfølgelig ikke dømme hverken Tonje eller Gunnar som personer ut fra bare sånn de er på TV, men ja det overrasket meg veldig. Tenkte det samme som deg om det klippet. Enig med deg. Kan ikke dømme verken Tonje eller Gunnar som personer som følge av tv og tv-klippene. Endret 18. november 2021 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 18. november 2021 #1770 Del Skrevet 18. november 2021 Kaur skrev (4 timer siden): Flere som ble litt overrasket over at Gunnar sa han hadde prøvd seg på Tonje om det ikke var for Simen? Trodde han var smartere enn det liksom. Hun har jo ikke så mye annet enn blondt fint hår og spille ekstremt på utseendet, poserer hele tiden, syns nesten alt hun sier og gjør virker så kalkulert nettopp for å forføre og spille på utseendet. Blir litt for dumt å se hun med minishortsen så langt opp i rumpesprekken og samtidig klage på at det er kaldt osv.. Helt åpenbart hva intensjonen hennes er og jeg trodde Gunnar var en oppegående type som ikke lot seg distrahere av noe så useriøst. Er bare koselig med folk som faller for hverandre pga godt vennskap og god kjemi etter å ha hengt sammen over tid, men hun og Gunnar har jo ikke tilbringet tid sammen så det er Huldra oppførselen hennes han lokkes av og det syns jeg var overraskende fra han! Blondt fint hår? Får så vondt av den etterveksten som strekker seg herfra til månen. Tror hun hadde vært mye søtere med en mer naturlig mørkere hårfarge 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 18. november 2021 #1771 Del Skrevet 18. november 2021 Turjenta_95 skrev (2 minutter siden): Blondt fint hår? Får så vondt av den etterveksten som strekker seg herfra til månen. Tror hun hadde vært mye søtere med en mer naturlig mørkere hårfarge Merkelig ting å si syns jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 18. november 2021 #1772 Del Skrevet 18. november 2021 Turjenta_95 skrev (4 minutter siden): Blondt fint hår? Får så vondt av den etterveksten som strekker seg herfra til månen. Tror hun hadde vært mye søtere med en mer naturlig mørkere hårfarge Jeg syns selve håret ikke bare fargen er fint ja. Ettervekst er ikke så rart når man er innesperret på en gård i tre måneder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 19. november 2021 #1773 Del Skrevet 19. november 2021 Turkis Sau skrev (26 minutter siden): Merkelig ting å si syns jeg. Lov å være uenig Jeg syns bare ihjel bleket hår med ettervekst er skikkelig fælt, føler jeg ser grønt og gult om hverandre. Men, når det er sagt så er det mye verre ting som skrives om Tonje her inne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 19. november 2021 #1774 Del Skrevet 19. november 2021 Kaur skrev (26 minutter siden): Jeg syns selve håret ikke bare fargen er fint ja. Ettervekst er ikke så rart når man er innesperret på en gård i tre måneder Ok, vi får være enige om å være uenige 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 19. november 2021 #1775 Del Skrevet 19. november 2021 Kaur skrev (6 timer siden): Jeg syns selve håret ikke bare fargen er fint ja. Ettervekst er ikke så rart når man er innesperret på en gård i tre måneder Får ikke så mye ettervekst etter 3 mnd da🤪 Jeg farger håret ca hver 3. mnd og det er snakk om 2-3 cm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 19. november 2021 #1776 Del Skrevet 19. november 2021 Athena79 skrev (14 timer siden): Ja, han mente det var juks. Det var vel juks!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. november 2021 #1777 Del Skrevet 19. november 2021 Tonje er brunette, det ser man på vipper og bryn. Ikke rart hun har ettervekst når hun da bleker det platinablondt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 19. november 2021 #1778 Del Skrevet 19. november 2021 Zenhouse skrev (16 timer siden): Det at det nå er Tonje og Simon som er mest «hata» her nå 😅 betyr jo bare i grunnen at det er en skikkelig trivelig gjeng inne på Farmen i år!! 😘 Ja, synes det har en vært fin gjeng i år som i fjor! Var mye mer anstrengende folk i Gautes sesonger føler jeg! Synes det er lite stress å se på. Eneste er at det kan/bør bli drama nå som de brant klærne til militæret! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. november 2021 #1779 Del Skrevet 19. november 2021 Slemt gjort å brenne underbuksene Kåre hadde jobbet så hardt med å vaske, syns jeg. Men må innrømme at jeg lo litt også, for det var veldig komisk også. Sitte der rundt bålet og brenne truser og kysse, liksom Uansett hvem Simon velger til 2.kjempe håper jeg faktisk 2.kjempen ryker, for ryker Simon blir Tonje garantert storbonde siste uken og det fortjener hun ikke. Hadde vært deilig om hun røk rett før finaleuken, men det blir nok guttekamp igjen, dessverre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 19. november 2021 #1780 Del Skrevet 19. november 2021 jukkapalme skrev (34 minutter siden): Slemt gjort å brenne underbuksene Kåre hadde jobbet så hardt med å vaske, syns jeg. Men må innrømme at jeg lo litt også, for det var veldig komisk også. Sitte der rundt bålet og brenne truser og kysse, liksom Uansett hvem Simon velger til 2.kjempe håper jeg faktisk 2.kjempen ryker, for ryker Simon blir Tonje garantert storbonde siste uken og det fortjener hun ikke. Hadde vært deilig om hun røk rett før finaleuken, men det blir nok guttekamp igjen, dessverre. Er ganske komisk med tanke på alle kravene militæret har kommet med, synes det er litt på sin plass når de sender skitne klær gang på gang til de på Farmen, at de da har fått nok og brenner klærne i protest! Blir artig å se mentors reaksjon. Men hvordan skal det gå med soldatene uten underbukser? 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå