BLOMSTERKVAST Skrevet 18. november 2021 #1721 Del Skrevet 18. november 2021 Carmen67 skrev (10 timer siden): Tror det var mer enn nok av pinlige episoder og følelsen av å være i veien når man var alene i rommet sammen med Simen og Tonje. Måten de gjorde oppvasken på, så Mama G til slutt gikk ut…. Å ha disse to sprengkåte ungdommene rundt seg måtte ha vært utrolig slitsomt. De er jo helt fjerne slik produksjonen fremstiller dem. Synes det var vel kleint når Simon fikk sprøyte kumelk rett fra spenene til Tonjes munn. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 18. november 2021 #1722 Del Skrevet 18. november 2021 1 minutt siden, BLOMSTERKVAST said: Synes det var vel kleint når Simon fikk sprøyte kumelk rett fra spenene til Tonjes munn. Enig, jeg måtte snu meg vekk fra skjermen, det ble litt mye 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. november 2021 #1723 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) 19 minutter siden, BLOMSTERKVAST said: Synes det var vel kleint når Simon fikk sprøyte kumelk rett fra spenene til Tonjes munn. Synes det samme. Det ble litt "too much" for meg 😅🙈 De er ellers et søtt par ❤, men de er likevel ikke mine favoritter til å vinne farmen. https://www.dagbladet.no/kjendis/her-er-hostens-forste-farmen-kyss/74659675 Endret 18. november 2021 av Eloise12345 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 18. november 2021 #1724 Del Skrevet 18. november 2021 Cid skrev (12 timer siden): Skjul innhold Så råttent gjort av Simon og Tone, håper virkelig at Simon ryker! Men hadde det vært Rob som hadde gjort det, da hadde du applaudert tenke jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 18. november 2021 #1725 Del Skrevet 18. november 2021 Cid skrev (10 timer siden): Jeg synes Frank var verst Han var ille ja, men Tonje er ikke mye bedre. Er der for å ta seg ut. Virker ikke særlig smart. Håper hun ryker nå. Hun har ingen ting i en finale å gjøre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipanmor Skrevet 18. november 2021 #1726 Del Skrevet 18. november 2021 Glad Kåre valgte selv og ikke lot seg påvirke av at flere ville ha Daniel som førstekjempe! Må for øvrig si at Daniel er et supert tilskudd til gruppa og det føles som han har vært der "hele tiden". Likte han umiddelbart, så håper han kommer langt:) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. november 2021 #1727 Del Skrevet 18. november 2021 Cid skrev (12 timer siden): Så negativ du skulle være om han, kjenner du han? Folk som spytter i andres mat og pisser i noe andre skal drikke av står ikke høyt i kurs hos meg. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 18. november 2021 #1728 Del Skrevet 18. november 2021 Tonje fortjener ingen kniv, hun har ikke gjort noe der inne, er bare falsk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 18. november 2021 #1729 Del Skrevet 18. november 2021 Sunnmøringer er jo kjent for å vinne, så ser ikke bort fra at Daniel kan vinne hele greia. Begynner å bli lei av Tonje og Simon nå. 😕 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 18. november 2021 #1730 Del Skrevet 18. november 2021 Daniel eller Thorvald vinner. Ingen av damene når opp. Har det bare i kjeften. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 18. november 2021 #1731 Del Skrevet 18. november 2021 Bare ikke Tørre-Thorvald eller Mama-G vinner så er det det samme, er så lei trynene deres at jeg spyr snart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danielgodo Skrevet 18. november 2021 #1732 Del Skrevet 18. november 2021 Janzypants skrev (9 timer siden): Gratulerer som vinner av Torpet, @Danielgodo 👏 Det dukket opp enda et spørsmål 😅 Når vi hører dere deltakerne snakke, feks samtidig som finalen av Torpet pågikk, når er det "intervjuet" tatt opp? At det høres ut som dere er kommentator til hendelsen, er kanskje et bedre bilde?🤔 Altså, skjønner du hva jeg mener? Får dere beskjed om å fortelle hva dere tenkte akkurat da og da, liksom? Du har helt rett når du spør om vi får beskjed om å fortelle hva vi tenkte der og da Etter konkurransen var ferdig, måtte jeg lese opp spørsmålene høyt (inne i sync-boda) og kommentere hva jeg tenkte rundt spørsmålene. Så får jeg spørsmål som: "Daniel, da du så Mohammed ledet over deg, hva tenkte du da? Svar i nå-tid". Vanligvis må vi aldri snakke i nå-tid, men når vi kommenterte konkurransene, måtte vi snakke i nå-tid slik at det ser ut som at vi tenker høyt der og da En annen ting som jeg har oppdaget er feil, og det er kronologien denne uken. Sabotasjonen (og kysset) skjedde på lørdagskvelden, dagen før Torpetfinalen og to dager før 1.kjempevalget. Regien har altså valgt å klippe det slik at det ser ut som Simon og Tonje saboterer og kysser etter at Simon har blitt valgt som 1.kjempe, noe jeg ikke synes er så rettferdig gjort, men det ser bedre ut underholdningsmessig 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 18. november 2021 #1733 Del Skrevet 18. november 2021 Danielgodo skrev (43 minutter siden): Du har helt rett når du spør om vi får beskjed om å fortelle hva vi tenkte der og da Etter konkurransen var ferdig, måtte jeg lese opp spørsmålene høyt (inne i sync-boda) og kommentere hva jeg tenkte rundt spørsmålene. Så får jeg spørsmål som: "Daniel, da du så Mohammed ledet over deg, hva tenkte du da? Svar i nå-tid". Vanligvis må vi aldri snakke i nå-tid, men når vi kommenterte konkurransene, måtte vi snakke i nå-tid slik at det ser ut som at vi tenker høyt der og da En annen ting som jeg har oppdaget er feil, og det er kronologien denne uken. Sabotasjonen (og kysset) skjedde på lørdagskvelden, dagen før Torpetfinalen og to dager før 1.kjempevalget. Regien har altså valgt å klippe det slik at det ser ut som Simon og Tonje saboterer og kysser etter at Simon har blitt valgt som 1.kjempe, noe jeg ikke synes er så rettferdig gjort, men det ser bedre ut underholdningsmessig Igjen, tusen takk for svar 😄 Veldig interessant det du skriver helt nederst! Jeg tror nok vi seere blir en del "lurt" når det kommer til klippingen, ja.. Jeg hadde aldri kunnet gjette at disse tingene skjedde dager før 1.kjempevalget! Men da viser det seg jo sånn sett at 1.kjempevalget var riktig, da! 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 18. november 2021 #1734 Del Skrevet 18. november 2021 Ryddet for spekulasjon. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 18. november 2021 #1735 Del Skrevet 18. november 2021 Danielgodo skrev (1 time siden): Du har helt rett når du spør om vi får beskjed om å fortelle hva vi tenkte der og da Etter konkurransen var ferdig, måtte jeg lese opp spørsmålene høyt (inne i sync-boda) og kommentere hva jeg tenkte rundt spørsmålene. Så får jeg spørsmål som: "Daniel, da du så Mohammed ledet over deg, hva tenkte du da? Svar i nå-tid". Vanligvis må vi aldri snakke i nå-tid, men når vi kommenterte konkurransene, måtte vi snakke i nå-tid slik at det ser ut som at vi tenker høyt der og da En annen ting som jeg har oppdaget er feil, og det er kronologien denne uken. Sabotasjonen (og kysset) skjedde på lørdagskvelden, dagen før Torpetfinalen og to dager før 1.kjempevalget. Regien har altså valgt å klippe det slik at det ser ut som Simon og Tonje saboterer og kysser etter at Simon har blitt valgt som 1.kjempe, noe jeg ikke synes er så rettferdig gjort, men det ser bedre ut underholdningsmessig Å! Visste Kåre at det var Simon og Tonje som hadde sabotert før han tok valget, da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. november 2021 #1736 Del Skrevet 18. november 2021 2 hours ago, Marsipanmor said: Glad Kåre valgte selv og ikke lot seg påvirke av at flere ville ha Daniel som førstekjempe! Må for øvrig si at Daniel er et supert tilskudd til gruppa og det føles som han har vært der "hele tiden". Likte han umiddelbart, så håper han kommer langt:) Enig. Liker mennesker som ikke kun lar seg påvirke av andre , men kan ta sine egne beslutninger slik som Kåre gjorde om førstekjempe-valget. Enig i at Daniel er et supert tilskudd til gruppa. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. november 2021 #1737 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) 2 hours ago, Danielgodo said: Du har helt rett når du spør om vi får beskjed om å fortelle hva vi tenkte der og da Etter konkurransen var ferdig, måtte jeg lese opp spørsmålene høyt (inne i sync-boda) og kommentere hva jeg tenkte rundt spørsmålene. Så får jeg spørsmål som: "Daniel, da du så Mohammed ledet over deg, hva tenkte du da? Svar i nå-tid". Vanligvis må vi aldri snakke i nå-tid, men når vi kommenterte konkurransene, måtte vi snakke i nå-tid slik at det ser ut som at vi tenker høyt der og da En annen ting som jeg har oppdaget er feil, og det er kronologien denne uken. Sabotasjonen (og kysset) skjedde på lørdagskvelden, dagen før Torpetfinalen og to dager før 1.kjempevalget. Regien har altså valgt å klippe det slik at det ser ut som Simon og Tonje saboterer og kysser etter at Simon har blitt valgt som 1.kjempe, noe jeg ikke synes er så rettferdig gjort, men det ser bedre ut underholdningsmessig Ja de klipper nok opptak til for å skape best mulig underholdning. Men i noen tilfeller så kan det skape galt inntrykk. Jeg tenkte at Tonje og Simon saboterte pga at Simon ble førstekjempe, og pga frustrasjonen om at dette kan dele de litt ifra hverandre dersom Simen ble sendt ut. 💔 . Produksjonen er nok helt klart ute etter å lage best mulig scener og underholdning. De klipper det nok til slik de føler for. 😄 Endret 18. november 2021 av Eloise12345 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. november 2021 #1738 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) bullehurk skrev (4 timer siden): Men hadde det vært Rob som hadde gjort det, da hadde du applaudert tenke jeg. Det hadde ikke jeg, sabotasje er ufint uansett hvem som gjør det Edit: Hadde det vært en mindre sabotasje eller mot en storbonde som ikke fortjente noen kniv så hadde ikke jeg brydd meg men når det er med Kåre som ikke har vært annet enn god og snill mot alle så reagerer jeg, spesielt med tanke på at han hadde jobbet rævva av seg for å få vaske de underbuksene, virker ikke som at se har noe respekt for han… Peonjenta skrev (4 timer siden): Folk som spytter i andres mat og pisser i noe andre skal drikke av står ikke høyt i kurs hos meg. Spyttet? Han hadde vel skjerpet seg siden da, flere her som sier selv at de først ikke likte han men så dill de sansen for han. Jeg syntes han virket litt ekkel selv når han gjorde alt det men vi har ikke sett han gjøre noe slikt på lenge Endret 18. november 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. november 2021 #1739 Del Skrevet 18. november 2021 jaeols skrev (2 timer siden): Daniel eller Thorvald vinner. Ingen av damene når opp. Har det bare i kjeften. Jeg synes Heidi young når opp, en klokk og fornuftig dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. november 2021 #1740 Del Skrevet 18. november 2021 Hva tror dere sjansen er for at Simon ikke velger Tonje som storbonde om han taper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå