Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. november 2021 #1701 Del Skrevet 17. november 2021 La nå turtelduene kose seg, de skader ingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 17. november 2021 #1702 Del Skrevet 17. november 2021 Dårlig gjort å sabotere med de trusene, stakkars Kåre..håper han eller Thorvald vinner! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 17. november 2021 #1703 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) Da tok magefølelsen min rett. Visste at han kom til å ta Simon. Kåre lovte Gunnar, å ikke ta han en gang til. Og han skulle ta noen som ikke hadde vært i tvekamp før. Daniel er ny, og er ikke en så stor konkurrent for Kåre - som det Simon er. Det er også mulig at Kåre ikke valgte Daniel, fordi han ville gi han en sjanse i spillet eller at han hadde nettopp vært i kamp. Jeg hadde også valgt Simon om jeg var Kåre, taktisk bra valgt! PS: Folkens, han heter Simon ikke Simen. Endret 17. november 2021 av Dikteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 17. november 2021 #1704 Del Skrevet 17. november 2021 Om Simen ryker og Tonje blir storbonde, er det vel utopi å håpe at Kåre saboterer. Men Tonje fortjener ingen kniv! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. november 2021 #1705 Del Skrevet 17. november 2021 Ååååå, jeg er så lei av Simon og Tonje nå! Glad Simon ble valgt. Og Tonje da, som var heeeelt i sjokk Altså?! Noen må jo velges og hun skjønner vel at Simon er en stor konkurrent for Kåre? Simon er jo både sterk og kunnskapsrik. Alle tok for gitt at Kåre skulle velge Daniel, men det er jo Kåre som bestemmer og jeg er glad han valgte den han ser på den største konkurrenten og ikke lot seg påvirke av de andre. Jeg syns valget hans var klokt. Gratulerer som vinner av Torpet, @Danielgodo, håper du kommer helt til finalen! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 17. november 2021 #1706 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) 23 minutter siden, Carmen67 said: Om Simen ryker og Tonje blir storbonde, er det vel utopi å håpe at Kåre saboterer. Men Tonje fortjener ingen kniv! Jeg håper på at Tonje kommer i kamp snart. Det er jammen på tide. Tonje bare seiler lett gjennom farmen uten kamp. Virket som om hun og Simen hadde ingen tro på at en av de kunne bli valgt til kamp denne gangen. Jeg hadde valgt Simen som førstekjempe. Er enig med Kåre i valget. Endret 17. november 2021 av Eloise12345 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. november 2021 #1707 Del Skrevet 17. november 2021 Dikteren skrev (19 minutter siden): Da tok magefølelsen min rett. Visste at han kom til å ta Simon. Kåre lovte Gunnar, å ikke ta han en gang til. Og han skulle ta noen som ikke hadde vært i tvekamp før. Daniel er ny, og er ikke en så stor konkurrent for Kåre - som det Simon er. Det er også mulig at Kåre ikke valgte Daniel, fordi han ville gi han en sjanse i spillet eller at han hadde nettopp vært i kamp. Jeg hadde også valgt Simon om jeg var Kåre, taktisk bra valgt! PS: Folkens, han heter Simon ikke Simen. Takk nå ble det en del redigering 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForumMaria Skrevet 17. november 2021 #1708 Del Skrevet 17. november 2021 Carmen67 skrev (29 minutter siden): Om Simen ryker og Tonje blir storbonde, er det vel utopi å håpe at Kåre saboterer. Men Tonje fortjener ingen kniv! Og da velger Tonje Thorvald som førstekjempe 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 17. november 2021 #1709 Del Skrevet 17. november 2021 Tror Simon går for Thorvald. Da blir det nok kunnskap, og Simon ryker. Tonje blir storbonde.. Nok en guttekamp da. Kanskje hun går for Daniel. Daniel velger nok Kåre. Kåre velger øksekast. Nå går skravla her.. Vi får se. Kjempegøy at Daniel vant torpet! For en fin fyr. Heier på han 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 17. november 2021 #1710 Del Skrevet 17. november 2021 (endret) Jeg har virkelig begynt å få sansen for Daniel Synes faktisk det hadde vært kult om han hadde klart å bli første Torpet deltager som faktisk vinner Farmen. Så merker jeg heier litt ekstra på han nå Uansett, helt greit at Simon ble valgt, slik at alle gutta har vært i kamp, de andre guttene har alt vært i tvekamp, og Daniel måtte kjempe for å bli. Så forstår valget på Simon, selv om jeg gjerne skulle sett Gunnar ryke. Han er dessverre too much, innpåsliten type med overdrevet selvtillit. Men med det sagt, om Simon skulle velge Gunnar, så er jo det helt topp, for håper ingen av de vinner. Og enig med andre at Tonje og Simon er kleine å se på, kleine er de i media og. Sier bare stakkars de andre deltagerne. Endret 17. november 2021 av Blueberrymuffin 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 17. november 2021 #1711 Del Skrevet 17. november 2021 Irja skrev (57 minutter siden): Tror Simon går for Thorvald. Da blir det nok kunnskap, og Simon ryker. Tonje blir storbonde.. Nok en guttekamp da. Kanskje hun går for Daniel. Daniel velger nok Kåre. Kåre velger øksekast. Nå går skravla her.. Vi får se. Kjempegøy at Daniel vant torpet! For en fin fyr. Heier på han 😊 Med mindre Simon har sprenglest i den gårdsboka mellom arbeid og romanse, er det vel galskap å velge Thorvald? Men kanskje han er så forelska at han ofrer seg for å posisjonere Tonje? Han burde velge Gunnar og satse på rå muskelkraft. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 18. november 2021 #1712 Del Skrevet 18. november 2021 Kaiisa skrev (2 timer siden): For min del var det ikke bare derfor jeg ikke likte ham der inne, men hvordan han unnlot å jobbe - snyltet på andre på den måten også. Selv da han var storbonde gjorde han minst mulig og lot de andre gjøre alt. Han gjorde også ekle ting som å slafse i seg sjokoladekake-krem som skulle serveres, pisset i vannmugga om natta. Han kom seg i slutten da, det skal han ha. Jobbet mer virket det som. Likte han egentlig litt mer etterhvert, men samtidig så har han en veldig spesiell personlighetstype som kan provosere, så forstår han irriterer folk. Jeg skal være såpass ærlig å si at jeg hadde aldri trodd jeg skulle "savne" Rob på gården 🤣 I starten av Farmen, syns Jjeg han var helt ufordragelig, nettopp pga de tingene du skriver her! Det var bare way over the top! Men i og med at han "vokste" på meg, så lurer jeg rett og slett på om klippingen har litt for mye makt.. Altså, pisse i vannmugga og slafse i seg kakeglasur som skulle serveres "utenforstående", det er bare utrolig ekkelt, så dén saken er grei! Men på et eller annet tidspunkt, så føler jeg det var et vendepunkt, hvis ikke hadde jeg ikke vært der at jeg faktisk "savner" han der inne. Igjen, jeg mistenker at klippingen har ekstremt mye å si for hvilket inntrykk de ønsker å gi av deltakerne.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danielgodo Skrevet 18. november 2021 #1713 Del Skrevet 18. november 2021 jukkapalme skrev (2 timer siden): Ååååå, jeg er så lei av Simon og Tonje nå! Glad Simon ble valgt. Og Tonje da, som var heeeelt i sjokk Altså?! Noen må jo velges og hun skjønner vel at Simon er en stor konkurrent for Kåre? Simon er jo både sterk og kunnskapsrik. Alle tok for gitt at Kåre skulle velge Daniel, men det er jo Kåre som bestemmer og jeg er glad han valgte den han ser på den største konkurrenten og ikke lot seg påvirke av de andre. Jeg syns valget hans var klokt. Gratulerer som vinner av Torpet, @Danielgodo, håper du kommer helt til finalen! Tusen takk for det Ble skikkelig nervøs av å se på den finalen mellom meg, Mohammed og Amalie! Bare å stille spørsmål om det er noe dere lurer på 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danielgodo Skrevet 18. november 2021 #1714 Del Skrevet 18. november 2021 Blueberrymuffin skrev (1 time siden): Jeg har virkelig begynt å få sansen for Daniel Synes faktisk det hadde vært kult om han hadde klart å bli første Torpet deltager som faktisk vinner Farmen. Så merker jeg heier litt ekstra på han nå Uansett, helt greit at Simon ble valgt, slik at alle gutta har vært i kamp, de andre guttene har alt vært i tvekamp, og Daniel måtte kjempe for å bli. Så forstår valget på Simon, selv om jeg gjerne skulle sett Gunnar ryke. Han er dessverre too much, innpåsliten type med overdrevet selvtillit. Men med det sagt, om Simon skulle velge Gunnar, så er jo det helt topp, for håper ingen av de vinner. Og enig med andre at Tonje og Simon er kleine å se på, kleine er de i media og. Sier bare stakkars de andre deltagerne. Så koselig å høre! Vet ikke om du vet at jeg er her inne og leser og kommenterer, men veldig hyggelig å lese at du heier litt ekstra på meg! Haha! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 18. november 2021 #1715 Del Skrevet 18. november 2021 Dikteren skrev (2 timer siden): Da tok magefølelsen min rett. Visste at han kom til å ta Simon. Kåre lovte Gunnar, å ikke ta han en gang til. Og han skulle ta noen som ikke hadde vært i tvekamp før. Daniel er ny, og er ikke en så stor konkurrent for Kåre - som det Simon er. Det er også mulig at Kåre ikke valgte Daniel, fordi han ville gi han en sjanse i spillet eller at han hadde nettopp vært i kamp. Jeg hadde også valgt Simon om jeg var Kåre, taktisk bra valgt! PS: Folkens, han heter Simon ikke Simen. Jeg syns det er overraskende mange som ikke har fått med seg at han heter Simon! 😳 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 18. november 2021 #1716 Del Skrevet 18. november 2021 Danielgodo skrev (5 minutter siden): Tusen takk for det Ble skikkelig nervøs av å se på den finalen mellom meg, Mohammed og Amalie! Bare å stille spørsmål om det er noe dere lurer på Gratulerer som vinner av Torpet, @Danielgodo 👏 Det dukket opp enda et spørsmål 😅 Når vi hører dere deltakerne snakke, feks samtidig som finalen av Torpet pågikk, når er det "intervjuet" tatt opp? At det høres ut som dere er kommentator til hendelsen, er kanskje et bedre bilde?🤔 Altså, skjønner du hva jeg mener? Får dere beskjed om å fortelle hva dere tenkte akkurat da og da, liksom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. november 2021 #1717 Del Skrevet 18. november 2021 Vinner Daniel i år så blir han vel den første homofile som har vunnet farmen før? Den første homofile, første torpet deltakeren og første ålesunderen. Hadde blitt unikt 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChickNorris Skrevet 18. november 2021 #1718 Del Skrevet 18. november 2021 Janzypants skrev (5 timer siden): Jeg syns det er overraskende mange som ikke har fått med seg at han heter Simon! 😳 Amen 🙌 Kjenner jeg blir irritert hver gang jeg leser Simen 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. november 2021 #1719 Del Skrevet 18. november 2021 Cid skrev (5 timer siden): Vinner Daniel i år så blir han vel den første homofile som har vunnet farmen før? Den første homofile, første torpet deltakeren og første ålesunderen. Hadde blitt unikt 😃 Tonje Frøystad Garvik, var den første Men Daniel blir den første fra Torpet om han vinner Farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. november 2021 #1720 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) 7 hours ago, Cid said: Vinner Daniel i år så blir han vel den første homofile som har vunnet farmen før? Den første homofile, første torpet deltakeren og første ålesunderen. Hadde blitt unikt 😃 Håper at han vinner 😃. 7 hours ago, Janzypants said: Jeg syns det er overraskende mange som ikke har fått med seg at han heter Simon! 😳 Haha jeg er sikkert en av de som har skrevet Simen. 🙈. Leste i går at noen forsøker å fortelle at han heter Simon, og plutselig kommenterer noen på nytt Simen under i neste innlegg. Haha . 🤣. Jeg synes Simon (skrev først Simen igjen men redigerte det 🙉😅) virker som en snill kar, men det var virkelig på tide at han må gå i kamp. Tonje bør også gå i kamp snart. Hun har sluppet alt for billig unna med å bare kunne seile seg gjennom uten kamp i så lang tid. Endret 18. november 2021 av Eloise12345 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå