Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, jaeols said:

Rob tok av 30 kg. Det er enormt. 

Det er ekstremt mye. Er normalt sett vanskelig å ta av bare 1 til 2 kilo...

Rob er savnet på farmen. Min mor sendte meg melding etter gårsdagens episode, og fortalte at hun savnet Rob 😄. Han har gjort inntrykk hos mange. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (1 time siden):

Rob er savnet på farmen. Min mor sendte meg melding etter gårsdagens episode, og fortalte at hun savnet Rob 😄. Han har gjort inntrykk hos mange. 

Ikke hos meg, han er en snylter. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, jaeols said:

Ikke hos meg, han er en snylter. 

Du må få ha din mening om han. 

Alle deltakerne har sine positive og negative sider. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 time siden):

Rart uten Rob der ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er ikke mine favoritter, men jeg ble nesten litt rørt når Tonje og Simon satt å kysset foran bålet med underbukser 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av alle de Simon og Tonje scenene, blir for mye av det gode rett og slett. Tror de vil ha godt av litt pause fra hverandre

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (26 minutter siden):

Så negativ du skulle være om han, kjenner du han?

Man trenger vel ikke kjenne ham for å være negativ om ham? Akkurat som alle andre deltakere vi (du inkludert) liker/misliker, så er det på grunnlag av hva vi har sett av dem på tv de siste ukene. 
Rob er jo en snylter. Framstilte seg slik på farmen og fremstiller seg slik i media osv. Er ok å ikke like den mennesketypen. Og derfor være glad at han er ute av farmen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Så råttent gjort av Simen og Tone, håper virkelig at Simen ryker!

Fy faen ja!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (5 minutter siden):

Man trenger vel ikke kjenne ham for å være negativ om ham? Akkurat som alle andre deltakere vi (du inkludert) liker/misliker, så er det på grunnlag av hva vi har sett av dem på tv de siste ukene. 
Rob er jo en snylter. Framstilte seg slik på farmen og fremstiller seg slik i media osv. Er ok å ikke like den mennesketypen. Og derfor være glad at han er ute av farmen. 

Er flere som har stjålet mat i så fall der inne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det var mer enn nok av pinlige episoder og følelsen av å være i veien når man var alene i rommet sammen med Simen og Tonje. Måten de gjorde oppvasken på, så Mama G til slutt gikk ut…. 
Å ha disse to sprengkåte ungdommene rundt seg måtte ha vært utrolig slitsomt.

De er jo helt fjerne slik produksjonen fremstiller dem.  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (Akkurat nå):

Tror det var mer enn nok av pinlige episoder og følelsen av å være i veien når man var alene i rommet sammen med Simen og Tonje. Måten de gjorde oppvasken på, så Mama G til slutt gikk ut…. 
Å ha disse to sprengkåte ungdommene rundt seg måtte ha vært utrolig slitsomt.

De er jo helt fjerne slik produksjonen fremstiller dem.  

Føler de hadde passet bedre inn på paradise hotel for å være ærlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner valget, på tide at Simon får vise hva han er god for nu😌💪🏻 vondt å se på at trusene gikk opp i røyk da, Kåre som nærmest jobbet seg ihjel med de trusene...😞

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (25 minutter siden):

Er flere som har stjålet mat i så fall der inne 

For min del var det ikke bare derfor jeg ikke likte ham der inne, men hvordan han unnlot å jobbe - snyltet på andre på den måten også. Selv da han var storbonde gjorde han minst mulig og lot de andre gjøre alt. Han gjorde også ekle ting som å slafse i seg sjokoladekake-krem som skulle serveres, pisset i vannmugga om natta.

Han kom seg i slutten da, det skal han ha. Jobbet mer virket det som. Likte han egentlig litt mer etterhvert, men samtidig så har han en veldig spesiell personlighetstype som kan provosere, så forstår han irriterer folk. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiisa skrev (3 minutter siden):

For min del var det ikke bare derfor jeg ikke likte ham der inne, men hvordan han unnlot å jobbe - snyltet på andre på den måten også. Selv da han var storbonde gjorde han minst mulig og lot de andre gjøre alt. Han gjorde også ekle ting som å slafse i seg sjokoladekake-krem som skulle serveres, pisset i vannmugga om natta.

Han kom seg i slutten da, det skal han ha. Jobbet mer virket det som. Likte han egentlig litt mer etterhvert, men samtidig så har han en veldig spesiell personlighetstype som kan provosere, så forstår han irriterer folk. 

Han var en tulling, som trodde han var noe til kar, var en snylter. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Føler de hadde passet bedre inn på paradise hotel for å være ærlig

Det er de altfor tafatte til begge to. Paradise Hotel er ingen kjærlighetstur, egentlig. :) 

Kanskje Love Island... men tror de hadde blitt for sukkersøt selv for det konseptet også.

Det er forsåvidt fint og søtt at de har funnet hverandre på Farmen, hurra for kjærligheten liksom, men det har nok vært litt for mye klisj i det siste. Deltakerne føler seg som 5. hjulet på vogna når de er i samme rom som dem.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...