Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #1621 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg er så gørr lei av å se mama g i storbonde huset, klarer ikke folk seg uten henne eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #1622 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg synes det hadde vært mye bedre om de fikk penger basert på hvor bra de gjorde det, så uansett om de ikke gjorde det så bra ville de fortsatt fått lirt penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 16. november 2021 #1623 Del Skrevet 16. november 2021 Danielgodo skrev (2 timer siden): Takk for det! Skammer meg bare veldig for kveldens episode på farmen. Jeg var mega-mega-mega stressa, kjente ikke noen der, og ble innlemma i alliansen. Så håper folk her inne kan tilgi meg for alt jeg sier og gjør! Ja, du sank en del hakk hos meg pga det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #1624 Del Skrevet 16. november 2021 tirben skrev (4 minutter siden): Ja, du sank en del hakk hos meg pga det. Bare forbi han sa ja til å bli med i en allianse? Det er et spill og da er det helt normalt at man vil inngå allianser, jeg hadde gjort det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #1625 Del Skrevet 16. november 2021 Er så lei mama g, håper hun ryker denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #1626 Del Skrevet 16. november 2021 Den robot dansen til Kåre syntes jeg var imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 16. november 2021 #1627 Del Skrevet 16. november 2021 2 hours ago, Danielgodo said: Takk for det! Skammer meg bare veldig for kveldens episode på farmen. Jeg var mega-mega-mega stressa, kjente ikke noen der, og ble innlemma i alliansen. Så håper folk her inne kan tilgi meg for alt jeg sier og gjør! Du har ingenting å skamme deg over i kveldens episode. Jeg så den på Tv2 Sumo i morges, og du var som alltid veldig hyggelig og snill. Du var et "frisk pust" på farmen. De trengte en som deg der inne. Forstår godt at det må ha vært stressende å komme inn der, og når du kjente ingen av dem. Så at alliansen var meget glad for å ha deg der inne. 😄. Du ble beskrevet av andre deltakere som smart, snill, og flink. Sitter med det samme inntrykket. Jeg håper du kommer til å få bli videre der inne. To fra Torpet skal ut. Håper det er deg som får bli videre på farmen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 16. november 2021 #1628 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) 58 minutter siden, Cid said: Du er veldig positiv og hyggelig Kanskje du ender opp som fast inventar i farmen tråder fremover 😄 Det har jammen med vært bedr stemning i denne tråden nå enn i tidligere tråder Ja Daniel er et positivt innslag i tråden. Er gøy at deltakere også vil bli med å diskutere. Denne tråden er veldig fin å diskutere farmen i. Koselig tråd. Endret 16. november 2021 av Eloise12345 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #1629 Del Skrevet 16. november 2021 Det med trommingen som mama g gjorde var ganske beroligende å se på, føltes som en type asmr. Gjør hun sånt i hver episode så trenger ikke hun å ryke likevel 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 16. november 2021 #1630 Del Skrevet 16. november 2021 Så i et klipp fra TV2 at Kåre skal velge en førstekjempe som ikke har vært i kamp før 😉. Han sier at alle bør ha få prøvd en tvekamp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #1631 Del Skrevet 16. november 2021 Viki6 skrev (Akkurat nå): Så i et klipp fra TV2 at Kåre skal velge en førstekjempe som ikke har vært i kamp før 😉. Han sier at alle bør ha få prøvd en tvekamp. Da klarte tv2 å spoile enda en gang gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 16. november 2021 #1632 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg elsker storbondevalget! 😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 16. november 2021 #1633 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) 33 minutter siden, Cid said: Bare forbi han sa ja til å bli med i en allianse? Det er et spill og da er det helt normalt at man vil inngå allianser, jeg hadde gjort det samme selv Enig. Vi kunne sikkert ha havnet i alliansen til Mama-G, Gunnar osv om vi var deltakere. Det er et spill. Helt riktig. 28 minutter siden, Cid said: Den robot dansen til Kåre syntes jeg var imponerende Synes robot-dansen var skikkelig morsom. 😄 Likte reaksjonen da storbonde-valget ble tatt, men ble som deg litt skuffet over at Rob ikke holdt løfte sitt med å velge Gunnar. Rob var nok skuffet på Gunnar for andrekjempevalget. Regner med at det var skuffelsen som "skinnte" igjennom. Endret 16. november 2021 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #1634 Del Skrevet 16. november 2021 Eloise12345 skrev (Akkurat nå): Enig. Vi kunne sikkert ha havnet i alliansen til Mama-G, Gunnar osv om vi var deltakere. Det er et spill. Helt riktig. Synes robot-dansen var skikkelig morsom. 😄 Likte reaksjonen da storbonde-valget ble tatt, men ble som deg litt skuffet over at Rob ikke holdt løfte sitt med å velge Gunnar. Men Rob var nok skuffet på Gunnar for andrekjempevalget. Regner med at det var skuffelsen som "skinnte" igjennom. Kan tenke meg at Rob satt og så på i stad og lo seg i hjel 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 16. november 2021 #1635 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) 3 minutter siden, Cid said: Kan tenke meg at Rob satt og så på i stad og lo seg i hjel 😅 😅 Tenker det jeg og. Han ville nok lage litt show og action der inne. Han brukte nok storbonde-valget som sin del av det. 🤣🤣🤣. Han ble en brikke i spillet selv fra utsiden. Gunnar ble redd for å bli førstekjempe nok en gang 😅 Endret 16. november 2021 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 16. november 2021 #1636 Del Skrevet 16. november 2021 Rob er den verste deltageren i Farmen sin historie!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. november 2021 #1637 Del Skrevet 16. november 2021 Hvem ble storbonde? Viste ikke det begynte 7 i dag, så har gått glipp av hele farmen i dag, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #1638 Del Skrevet 16. november 2021 jaeols skrev (Akkurat nå): Rob er den verste deltageren i Farmen sin historie!! En av de beste i min mening 😄 Farmen hadde vært så kjedelig uten folk som han som lager drama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #1639 Del Skrevet 16. november 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Hvem ble storbonde? Viste ikke det begynte 7 i dag, så har gått glipp av hele farmen i dag, Kåre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 16. november 2021 #1640 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) 27 minutter siden, jaeols said: Rob er den verste deltageren i Farmen sin historie!! Jeg synes at Rob var en morsom kar på gården. Er ikke enig med han i storbondevalget da men men... Rob fikk belyst et viktig emne. På slutten så sa Rob at han hadde sovet i 7 til 8 år. Han våget å være åpen om depresjon. Modig og bra. Endret 16. november 2021 av Eloise12345 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå