Gjest Cid Skrevet 15. november 2021 #1581 Del Skrevet 15. november 2021 Eloise12345 skrev (6 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣🤣ha ja ser for meg scenene i 71-grader-versjon. Nils løper etter kanoen og kommer tilbake etter 14 timer 😅🤣 Stakkarsen blir sendt "på ræva ut" fra konkurransen . Rob og Herman ser en vill høne på veien, og får med seg noen egg 🤣. Grete og Amalie drømmer seg tilbake til farmen om sukker som energipåfyll 😅. Kunne blitt litt av et show med alle deltakerne fra årets farmen i 71 grader nord. Vil ha samme deltakerne med i 71 grader nord 😆 Eller at de som trodde de skulle til paradise hotel istedenfor ender opp på farmen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. november 2021 #1582 Del Skrevet 15. november 2021 Just now, Cid said: Eller at de som trodde de skulle til paradise hotel istedenfor ender opp på farmen 😅 🤣🤣🤣 hahaha ja ser det for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. november 2021 #1583 Del Skrevet 15. november 2021 Eloise12345 skrev (28 minutter siden): 🤣🤣🤣 hahaha ja ser det for meg. Husker den gangen noen tidligere vinnere fra paradise hotel, farmen og 71 grader var med i Robinsonekspedisjonen. Det var artig Tror det var der Dennis og Kristine ble kjent også. Husker han Bjørn Tore var ganske brutal der, vant Robinsonekspedisjonen også, 10 år etter han vant farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. november 2021 #1584 Del Skrevet 15. november 2021 Eloise12345 skrev (18 timer siden): Haha er det Sophie Elise til høyre på bildet der? Lignet litt synes jeg 😅🤣🤣🤣 Ja hu skal være med, hu gjorde det slutt med samboeren rett etter hun kom ut og ble sammen med en av de andre "kjendisene". Har ikke hørt om nesten noen av de før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. november 2021 #1585 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) 34 minutter siden, Cid said: Husker den gangen noen tidligere vinnere fra paradise hotel, farmen og 71 grader var med i Robinsonekspedisjonen. Det var artig Tror det var der Dennis og Kristine ble kjent også. Husker han Bjørn Tore var ganske brutal der, vant Robinsonekspedisjonen også, 10 år etter han vant farmen Gøy 😄! Jeg så litt på Robinsonekspedisjonen en gang. Mener at det må være hardere enn farmen. Men tror de har det hardt på farmen også. Jeg ville selv foretrukket å være med på farmen fremfor 71 grader nord og Robinsonekspedisjonen. Tross at jeg er redd at dyr skal bite meg, sparke meg, eller på en eller annen måte rulle over meg 😅🤣🤣🤣. Jeg hadde sikkert vært livredd for å bare melke en ku. 🤣🤣🤣. Flere som har angst for sånnt? Hahaha Endret 15. november 2021 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. november 2021 #1586 Del Skrevet 15. november 2021 Eloise12345 skrev (2 minutter siden): Gøy 😄! Jeg så litt på Robinsonekspedisjonen en gang. Mener at det må være hardere enn farmen. Men tror de har det hardt på farmen også. Jeg ville selv foretrukket å være med på farmen fremfor 71 grader nord og Robinsonekspedisjonen. Tross at jeg er redd at dyr skal bite meg, sparke meg, eller på en eller annen måte rulle over meg 😅🤣🤣🤣. Jeg hadde sikkert vært livredd for å bare melke en ku. 🤣🤣🤣 De har jo sagt selv denne sesongen og de ikke har det hardt i det hele tatt, de spiser seg mette hver dag og de har tak over hodet og fryser ikke. Greit, de spiser potet og havre men de sulter ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. november 2021 #1587 Del Skrevet 15. november 2021 Peonjenta skrev (31 minutter siden): Ja hu skal være med, hu gjorde det slutt med samboeren rett etter hun kom ut og ble sammen med en av de andre "kjendisene". Har ikke hørt om nesten noen av de før. Finner ikke noe om at hun har fått ny kjæreste, bare at hun ble singel nylig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. november 2021 #1588 Del Skrevet 15. november 2021 Cid skrev (16 minutter siden): Finner ikke noe om at hun har fått ny kjæreste, bare at hun ble singel nylig Hu er sammen med han friluftsfyren, er nok ikke bra for imaget at hun var utro på farmen. Hu har lagt ut snaps osv. er bare singel på "papiret". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 15. november 2021 #1589 Del Skrevet 15. november 2021 Ctrl skrev (20 timer siden): Jeg vet ikke om jeg er enig om en pott på hver gren. Det begrenser valgmulighetene skjevt innad i deltakerne. Tenker det kan være uheldig. Men jeg skjønner poenget ditt, og håper også på en endring. Og jeg tenker at enkelte tvekamper ikke virker attraktive nok. Vi ser f.eks kun saging, slegge og tautrekkning når andrekjempen har en stor fysisk fordel eller er kjent med verktøyene fra før av, eventuelt når førstekjempen ikke har særlig fysisk utgangspunkt. Det virker som om at disse er uattraktive grener å velge ellers. Da står vi igjen med melkespann, øksekast og kunnskap. Men kunnskap blir jo valgt kun én gang i skuddåret som tvekamp. Og melkespannholding er en høyst usikker melkesyrefest ingen helt er sikker på. Så da får vi øksekast om og om igjen ofte. Et behagelig og enkelt valg som er lett å forberede seg til. Tror rett og slett produksjonen må ta seg en runde å fornye grenene. Det er på høy tid. Tror vi kunne fått mye bedre underholdning med lettere og mer attraktive tvekamper, og ikke minst et mer spredt valg av grener. Jeg er helt enig. Om man skulle ha en pott på hver enkelt øvelse, må menyen, til Hellstrøms avsky, utvides til langt flere øvelser. Feks kunne et rebusløp og en vannaktivitet fint innlemmes. Det er jo bare å tenke avansert barneselskap så vil idéene strømme på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 15. november 2021 #1590 Del Skrevet 15. november 2021 synes det er så synd Rob gikk ut, hadde håpet gunnar, han begynte og bli veldig irriterende med det ass. Håper Simon eller lille heidi blir storbonde i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. november 2021 #1591 Del Skrevet 15. november 2021 Peonjenta skrev (15 minutter siden): Hu er sammen med han friluftsfyren, er nok ikke bra for imaget at hun var utro på farmen. Hu har lagt ut snaps osv. er bare singel på "papiret". Så det står ikke noen plass? Jeg følger ikke henne på snap så vet ikke hva hun har posta der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 15. november 2021 #1592 Del Skrevet 15. november 2021 Cid skrev (4 timer siden): Og så mister de ene kanoen og Nils løper etter den og kommer tilbake etter 14 timer for så å bli disket for å ha jukset Ser for meg Nils kaster seg ut i vannet og svømmer i 14 timer etter kanoen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. november 2021 #1593 Del Skrevet 15. november 2021 Fireflies skrev (9 minutter siden): Ser for meg Nils kaster seg ut i vannet og svømmer i 14 timer etter kanoen. Da hadde jeg fått latterkrampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 15. november 2021 #1594 Del Skrevet 15. november 2021 Cid skrev (2 minutter siden): Da hadde jeg fått latterkrampe Ber de en finnmarking svøm etter kanoen så svøm æ for faen etter kanoen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 15. november 2021 #1595 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg tror Gunnar muligens er konstant tett i nesa. Han snakker med munnen åpen hele tiden. Tror det er derfor det høres litt …ja hva skal man si..prøv selv så får dere høre 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. november 2021 #1596 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) Fireflies skrev (11 minutter siden): Ber de en finnmarking svøm etter kanoen så svøm æ for faen etter kanoen! Jeg digger at jeg klarer å høre for stemmen til Nils som sier det idet han dukker søkkvåt opp og konfronterer Tom Stiansen 😅 Endret 15. november 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 15. november 2021 #1597 Del Skrevet 15. november 2021 Cid skrev (49 minutter siden): Jeg digger at jeg klarer å høre for stemmen til Nils som sier det idet han dukker søkkvåt opp og konfronterer Tom Stiansen 😅 Jeg hørte det selv når jeg skrev det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. november 2021 #1598 Del Skrevet 15. november 2021 7 hours ago, jukkapalme said: Trist at Rob røk og enda tristere at han ikke fikk muligheten til å kjempe seg tilbake. Jeg likte ikke Rob så godt i starten, men han har virkelig vokst på meg. Hadde håpet han skulle vært med helt til finalen. Håper Daniel vinner Torpet, for en fin fyr! Koselig å se deg her inne, @Danielgodo og jeg syns du var så utrolig tøff da du kom ut av skapet på farmen i 2014 ♥️ Det kan ikke ha vært lett når man har vokst opp i et så kristent hjem/miljø som deg. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke lot Rob få kjempe seg tilbake på lik linje som med de andre deltakerne 😣. Han hadde jo vært på gården så lenge. @Danielgodo er en mann som våger å være seg selv. En bra person å se opp til. 🙂👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 15. november 2021 #1599 Del Skrevet 15. november 2021 Eloise12345 skrev (5 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor de ikke lot Rob få kjempe seg tilbake på lik linje som med de andre deltakerne 😣. Han hadde jo vært på gården så lenge. @Danielgodo er en mann som våger å være seg selv. En bra person å se opp til. 🙂👍 Sånn var det i fjor også. Inger Cecilie røk ut samtidig som Torpetdeltakerne kom inn på gården. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. november 2021 #1600 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) 6 minutter siden, Peggy-Lovise said: Sånn var det i fjor også. Inger Cecilie røk ut samtidig som Torpetdeltakerne kom inn på gården. Takk for informasjon om det😊. Da skjedde det ikke bare i år. Synes så synd i Rob for det. Men godt å vite at det ikke bare var han. Han sa på god morgen-tv i dag at han begynte å gråte da han hørte at det ikke var et Torpet, og en ny sjanse for han å komme inn. Har full sympati med den mannen. Han har opplevd mye vondt i livet sitt, men det vises ikke på han. Sterk flott mann!. ❤ Endret 15. november 2021 av Eloise12345 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå