Eloise12345 Skrevet 14. november 2021 #1541 Del Skrevet 14. november 2021 1 minutt siden, Cid said: Var visst bare Sølvi som fikk den muligheten 😕 Kanskje hun kunne dukket opp neste torpet sammen med Rob og Finn Olav, tror de hadde kommet overens 😅 Nå ser jeg frem til farmen kjendis, mon tro hvem som er på torpet der. Har Frank løke kommet inn igjen i tv2 sin varme kanskje? Uff bare ikke Erlend elias dukker opp Farmen kjendis høres spennende ut . Hahaha ja man kan matche mange morsomme personligheter sammen. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 14. november 2021 #1542 Del Skrevet 14. november 2021 Danielgodo skrev (På 13.11.2021 den 19.02): Har flere bilder av forskjellige ting, som kalenderen vi lagde der inne. Kamerafolkene er der fra du står opp. Ofte kom de lenge før vi våknet og ventet i sikkert flere timer før vi sto opp, mange av klippene fra Torpet er jo av oss som sover fordi de kom inn ofte og vi sov fortsatt. De drar igjen sent på kvelden, oftest etter vi hadde lagt oss. Noen ganger satt vi våken uten kamera til stede, noe som var ganske deilig. Torpet vekslet mellom tre kamerateam. Det ene teamet besto av kameramann, lydmann og regi, de to siste teamene var soloteam med en videojournalist hver. De hadde altså ansvar for lyd, regi og filming selv. De fleste dager er det bare et team som filmer om gangen (morgenteam og kveldsteam), men når det er tvekamp er det rundt 5 kameraer, og når mentor kommer er det 2. Det er så gøy å lese! Føler det blir litt sånn "behind the scenes" og det syns jeg er utrolig spennende 😅 Så igjen; Tusen TAKK for at du tar deg tid til å svare så utfyllende på spørsmålene! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. november 2021 #1543 Del Skrevet 14. november 2021 Eloise12345 skrev (2 minutter siden): Farmen kjendis høres spennende ut . Hahaha ja man kan matche mange morsomme personligheter sammen. 🤣 Når Frank løke og Erlend elias var med i farmen kjendis så kranglet de nesten hele tiden, ble så irriterende og tåpelig til slutt 😝 Og så ble Frank med på skal vi danse og resten er historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 14. november 2021 #1544 Del Skrevet 14. november 2021 Cid skrev (17 minutter siden): Blir nok med i skal vi danse sikkert. Mine damer og herrer, Her er Rob med sin Cha-cha-cha Og Rob bare etter dansen "How you doin ladies!" Sett nok av denne klovnen nå. Var morsomt de første ukene, men holder i massevis nå. God tur til Bergen og bussruten din. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 14. november 2021 #1545 Del Skrevet 14. november 2021 Noen som vet hva slags tatovering Amalie har på ryggen? Fotballag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 14. november 2021 #1546 Del Skrevet 14. november 2021 2 minutter siden, Janzypants said: Det er så gøy å lese! Føler det blir litt sånn "behind the scenes" og det syns jeg er utrolig spennende 😅 Så igjen; Tusen TAKK for at du tar deg tid til å svare så utfyllende på spørsmålene! Det er så flott at han tar seg tid å svare på spørsmål. 6 minutter siden, Cid said: Når Frank løke og Erlend elias var med i farmen kjendis så kranglet de nesten hele tiden, ble så irriterende og tåpelig til slutt 😝 Og så ble Frank med på skal vi danse og resten er historie Haha morsomt 😅. Utrolig hvordan visse personer kan "kræsje" om de blir satt sammen til å leve sammen tett på hverandre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 14. november 2021 #1547 Del Skrevet 14. november 2021 Eloise12345 skrev (14 minutter siden): Farmen kjendis høres spennende ut . Hahaha ja man kan matche mange morsomme personligheter sammen. 🤣 Det var så morsomt med Øde i fjor 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. november 2021 #1548 Del Skrevet 14. november 2021 bullehurk skrev (6 minutter siden): Sett nok av denne klovnen nå. Var morsomt de første ukene, men holder i massevis nå. God tur til Bergen og bussruten din. Vi ser han forhåpentligvis igjen i andre programmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. november 2021 #1549 Del Skrevet 14. november 2021 Adobyen skrev (Akkurat nå): Det var så morsomt med Øde i fjor 🙂 Og det dramaet når han hvisket bom 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 14. november 2021 #1550 Del Skrevet 14. november 2021 (endret) 2 minutter siden, Adobyen said: Det var så morsomt med Øde i fjor 🙂 Det er så morsomt når de velger noen litt sære spesielle personligheter og matcher de. Det gir underholdning 😅. Vil jo si at Thorvald og Rob virket svært ulike, men det virket utrolig nok til at de allikevel fungerte bra. Thorvald heiet til og med på Rob i kveld. Noe som overrasket meg . Endret 14. november 2021 av Eloise12345 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 14. november 2021 #1551 Del Skrevet 14. november 2021 (endret) Eloise12345 skrev (2 minutter siden): Det er så morsomt når de velger noen litt sære spesielle personligheter og matcher de. Det gir underholdning 😅 Ja, vi får følge med på disse https://www.nettavisen.no/livsstil/her-er-farmen-kjendisene-2022/s/12-95-3424129824 Endret 14. november 2021 av Adobyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 14. november 2021 #1552 Del Skrevet 14. november 2021 (endret) 2 minutter siden, Adobyen said: Ja, vi får nok snart vite hvem som skal delta. 🤣 hahaha gleder meg. Produksjonen liker nok å sette sammen noen ulike personligheter som går hverandre på nervene tenker jeg 🤣🤣🤣. Blir gøy å se hvem det blir. 🤣 Endret 14. november 2021 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 14. november 2021 #1553 Del Skrevet 14. november 2021 Eloise12345 skrev (Akkurat nå): 🤣 hahaha gleder meg. De liker nok å sette sammen noen ulike personligheter som går hverandre på nervene tenker jeg 🤣🤣🤣 Det har stått i nettavisen, men jeg hadde glemt det. https://www.nettavisen.no/livsstil/her-er-farmen-kjendisene-2022/s/12-95-3424129824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 14. november 2021 #1554 Del Skrevet 14. november 2021 (endret) 3 minutter siden, Adobyen said: Det har stått i nettavisen, men jeg hadde glemt det. https://www.nettavisen.no/livsstil/her-er-farmen-kjendisene-2022/s/12-95-3424129824 Haha er det Sophie Elise til høyre på bildet der? Lignet litt synes jeg 😅🤣🤣🤣 Endret 14. november 2021 av Eloise12345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. november 2021 #1555 Del Skrevet 14. november 2021 Adobyen skrev (5 minutter siden): Ja, vi får følge med på disse https://www.nettavisen.no/livsstil/her-er-farmen-kjendisene-2022/s/12-95-3424129824 Syntes det var rart at han Isak ble invitert rett etter å ha vunnet Norges tøffeste, er som om de satt og ventet på at en vinner skulle kåres får så å invitere vedkommende til farmen kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 14. november 2021 #1556 Del Skrevet 14. november 2021 4 minutter siden, Adobyen said: Det har stått i nettavisen, men jeg hadde glemt det. https://www.nettavisen.no/livsstil/her-er-farmen-kjendisene-2022/s/12-95-3424129824 Og mini jackobsen er med 😅🤣. Blir gøy dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 14. november 2021 #1557 Del Skrevet 14. november 2021 Endelig en som faktisk kunne kaste øks, håper på Kåre eller Gunnar i finalen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 14. november 2021 #1558 Del Skrevet 14. november 2021 Lurer nesten på hvilken deltager jeg skal ha som favoritt nå. Begge mine favoritter er ute, Grethe og Rob. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 14. november 2021 #1559 Del Skrevet 14. november 2021 ValarMorghulis skrev (På 11.11.2021 den 14.01): Spoiler både fra kveldens torpet og potensielt også hvem som vinner farmen, så ikke les dette om du ikke vil risikere å bli spoilet! Vis skjult innhold Siden Grethe ryker fra torpet i kveld så er det vel ganske stor sannsynlighet for at Rob faktisk ender opp med å vinne farmen? Ettersom de i intervjuet med Rob og Grethe på GMN presterte å si noe à la «vi ser vel i alle fall en av dere en gang til»? Tok visst greit feil her. Dessverre må jeg nesten si, har faktisk fått skikkelig sansen for Rob de siste ukene. Det gikk fra at jeg mislikte han så intenst at jeg vurderte å boikotte hele farmen, til at jeg nå har hatt han som en av mine favoritter. Han var alt for «mye» i mine øyne i begynnelsen, men det gikk seg til etterhvert. Det beviser jo bare at førsteinntrykk absolutt ikke behøver å være avgjørende for hvordan et menneske egentlig er 😊 Artig video som ligger på tv2.no med familiens reaksjoner da de fikk se han etter oppholdet! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. november 2021 #1560 Del Skrevet 15. november 2021 ValarMorghulis skrev (4 minutter siden): Tok visst greit feil her. Dessverre må jeg nesten si, har faktisk fått skikkelig sansen for Rob de siste ukene. Det gikk fra at jeg mislikte han så intenst at jeg vurderte å boikotte hele farmen, til at jeg nå har hatt han som en av mine favoritter. Han var alt for «mye» i mine øyne i begynnelsen, men det gikk seg til etterhvert. Det beviser jo bare at førsteinntrykk absolutt ikke behøver å være avgjørende for hvordan et menneske egentlig er 😊 Artig video som ligger på tv2.no med familiens reaksjoner da de fikk se han etter oppholdet! Farmen har vel vært som slankekrigen for Rob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå