AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Del Skrevet 20. august 2021 Kan jeg regne med at denne testen viser det riktige svaret nå? Eller er det for tidlig med test? Dette gjelder ikke innsett av blastocyst. Men innsett av embryo via eggdonasjon. Veldig kjipt for jeg hadde så store forhåpninger til det helt til de siste dagene nå så begynte troen å dale pga menstruasjonslignende smerter. Nå skal jeg ihvertfall ta første dose av koronavaksinen. Jeg avventet pga forsøket. Anonymkode: 1a3c1...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 20. august 2021 #2 Del Skrevet 20. august 2021 Det kan jo være litt for tidlig. Håpet er ikke ute før du får mensen ❤️ hører om flere som ikke får positiv test før 14 dpo.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Del Skrevet 20. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg regne med at denne testen viser det riktige svaret nå? Eller er det for tidlig med test? Dette gjelder ikke innsett av blastocyst. Men innsett av embryo via eggdonasjon. Veldig kjipt for jeg hadde så store forhåpninger til det helt til de siste dagene nå så begynte troen å dale pga menstruasjonslignende smerter. Nå skal jeg ihvertfall ta første dose av koronavaksinen. Jeg avventet pga forsøket. Anonymkode: 1a3c1...4a9 Det vil vel si at nå er hormonene som skaper falsk positiv ute av kroppen og om du får strek om noen dager så er det en ekte strek og ikke en medisinsk fremprovosert strek ❤️ ? Anonymkode: 5b53a...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Del Skrevet 20. august 2021 25 minutter siden, Laura80 said: Det kan jo være litt for tidlig. Håpet er ikke ute før du får mensen ❤️ hører om flere som ikke får positiv test før 14 dpo.. Ok. Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet. <3. Har nettopp bestillt korona-vaksine første dose til mandag , men spørsmålet er om den lar seg kombinere med østrogen og progreston medisin pluss blodfortynnende medisin som jeg går på i forbindelse med ivf behandlingen... Mulig jeg bør vente til 14 dpo slik du sier ❤. Takk for svar. Anonymkode: 1a3c1...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg testet ikke positiv før 16 dpo Så det er fortsatt håp. Noen tester negativt 11/12/13 dpo, og positiv dagen etter. Vent i det minste til IKM♥️ Anonymkode: 39235...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #6 Del Skrevet 21. august 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg testet ikke positiv før 16 dpo Så det er fortsatt håp. Noen tester negativt 11/12/13 dpo, og positiv dagen etter. Vent i det minste til IKM♥️ Anonymkode: 39235...47e Trodde mensen skulle komme men den er visst ikke kommet allikevel. Den skulle ha kommet nå etter syklus men vet ikke om medisineringen utsetter den. Ja skal vente noen dager til. Jeg er litt lei all medisineringen nå. Føler meg proppet på medisinering og føler at jeg har mistet all tro på dette. Men takk for svar. Jeg skal vente. Anonymkode: 1a3c1...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #7 Del Skrevet 21. august 2021 Hvor gammel var egget da du satte det inn da? Om det var et to-dagers er du 11 dpo nå. Det er litt tidlig fortsatt da. Med mindre du testet med tidlig-test. Men kan uansett være negativ inntil 14 dpo. De som sier de testet positivt først etter dette har sannsynligvis ikke hatt helt nøyaktig eggløsningsdato, det har du. Anonymkode: 42273...898 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #8 Del Skrevet 21. august 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor gammel var egget da du satte det inn da? Om det var et to-dagers er du 11 dpo nå. Det er litt tidlig fortsatt da. Med mindre du testet med tidlig-test. Men kan uansett være negativ inntil 14 dpo. De som sier de testet positivt først etter dette har sannsynligvis ikke hatt helt nøyaktig eggløsningsdato, det har du. Anonymkode: 42273...898 Problemet mitt var at jeg tok ivf i utlandet og fikk derfor lite info. Legene var ikke særlig god i engelsk. Min mann er fra samme land og ble bedt om å forklare meg, men når jeg spurte han så visste han ikke svarene på de fleste spørsmål. Så jeg måtte google meg opp anngående medisiner og alt selv. Var vanskelig. Men jeg fikk se embryoet og jeg vil tro at det var 2 dager gammelt. Jeg testet med en billig type graviditetstest. Det var ikke en "tidlig-test". Jeg spottet litt i går og i dag men svært lite. Har ikke fått menstruasjon tilbake ennå. Den skulle vært kommet i dag. Men kan embryoet begynne å feste seg 10 dager etter innsett ? Så sent ? Anonymkode: 1a3c1...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #9 Del Skrevet 21. august 2021 Det kan feste seg så sent, men det gjør sjansen for at det varer mindre dessverre. Når det er sagt er det ikke noen sammenheng mellom når folk får «festeblødning» og når egget fester seg. Du vet vel når egget ble tatt ut, det var jo samme dag som mannen gav spermprøven. Eller hadde han fryst på forhånd kanskje? Hadde det 4-celler så er det en todagers. Hørtes ut som litt rar oppfølging om du måtte google medisiner selv. Dersom det er mislykka så kan du kanskje gå for klinikk i norden i stedet? Anonymkode: 42273...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #10 Del Skrevet 21. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det kan feste seg så sent, men det gjør sjansen for at det varer mindre dessverre. Når det er sagt er det ikke noen sammenheng mellom når folk får «festeblødning» og når egget fester seg. Du vet vel når egget ble tatt ut, det var jo samme dag som mannen gav spermprøven. Eller hadde han fryst på forhånd kanskje? Hadde det 4-celler så er det en todagers. Hørtes ut som litt rar oppfølging om du måtte google medisiner selv. Dersom det er mislykka så kan du kanskje gå for klinikk i norden i stedet? Anonymkode: 42273...898 Ja, jeg måtte google om medisinene selv så ja det ble et vanskelig opplegg for meg desverre. Ikke lett når man ikke forstår språket og ikke forstår noe som helst omtrent. Har jo lært mye av forsøket. Men det hadde vært bedre å valgt klinikk i Norden: Danmark kanskje. Anonymkode: 1a3c1...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #11 Del Skrevet 21. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det kan feste seg så sent, men det gjør sjansen for at det varer mindre dessverre. Når det er sagt er det ikke noen sammenheng mellom når folk får «festeblødning» og når egget fester seg. Du vet vel når egget ble tatt ut, det var jo samme dag som mannen gav spermprøven. Eller hadde han fryst på forhånd kanskje? Hadde det 4-celler så er det en todagers. Hørtes ut som litt rar oppfølging om du måtte google medisiner selv. Dersom det er mislykka så kan du kanskje gå for klinikk i norden i stedet? Anonymkode: 42273...898 Det var fryst på forhånd. Jeg følte det hele ble rart for jeg fikk ikke se hvor embryoet var plassert i livmoren på ultralyd. Det skjedde så utrolig raskt. Han holdt på med noe i kun sekunder og så var han ferdig. Kjente plutselig noen få sekunders smerte som om jeh følte meg betent innvendig men så gikk det over. Fikk se hvordan embryoet så ut før innsett eller noe på stor skjerm. Da ble embryoet like stor som en stor fotball men så ut som et to dagers. Forsto ikke mye av det. Jeg har hatt litt smått med brungul utflod i dag og i går men det er minimalt. Ikke mer enn noen små prikker på en dag. Jeg skulle etter syklusen min hatt menstruasjonen nå. Men den er ikke kommet. Innsett ble gjort onsdagen forrige uke. Håper på at tidsberegningen for innsett er riktig. Jeg har ikke peiling. Men fulgte bare det opplegg jeg ble bedt om å følge. Har ikke noen anelse om så mye av medisinering og prosessen men lest meg opp. Var litt skummelt å gå på medisiner som jeg bare måtte google meg opp for å lese ja. Håper fortsatt på at jeg er gravid men har begynt å belage meg på at jeg mest sannsynlig ikke er. Anonymkode: 1a3c1...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå