Gå til innhold

Hvor er tråden om NRK som skal studere incels?

anonMrX

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her. Men ser nok ut til at Kvinneguiden ikke er klar for The black pill enda.

Endret av hlidskjalf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hlidskjalf skrev (Akkurat nå):

Samme her. Men ser nok ut at Kvinneguiden ikke er klar for The black pill enda.

Hva var problemet? Hvorfor får man ikke ta vare på egne innlegg om man vil. Tenk å skrive mye bra så blir det bare arkivert uten varsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som stadig henvendte deg til meg og endte med å avspore hele tråden, slik at den ble stengt for å ryddes? I så tilfelle skrev du ikke mye bra - du rota bare, og alt vil sannsynligvis være borte når tråden kommer tilbake igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koya skrev (Akkurat nå):

Det står inne på ris og ros at tråden er skjult for moderering.

Takk for info. Jeg glemte å sjekke der for jeg regnet med det var slettet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst skrev (Akkurat nå):

Var det du som stadig henvendte deg til meg og endte med å avspore hele tråden, slik at den ble stengt for å ryddes? I så tilfelle skrev du ikke mye bra - du rota bare, og alt vil sannsynligvis være borte når tråden kommer tilbake igjen. 

Jeg har aldri svart på deg. Jeg skrev noen få innlegg inni der for to dager siden. Har likt en kommentar av deg i en eller annen tråd, vet jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonMrX skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri svart på deg. Jeg skrev noen få innlegg inni der for to dager siden. Har likt en kommentar av deg i en eller annen tråd, vet jeg. 

👌 Tråden er nok oppe og går igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Vi på teamet fattet beslutningen om at tråden hører innunder aktuelle saker og politikk da tråden er en aktuell sak i årets politiske debatt. Den kunne dessverre ikke flyttes over til riktig forum da den er startet av anonym bruker ettersom aktuelle saker og politikk er stengt for anonym bruker. 

- Matas, mod. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...