AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg har fått to barn, men holder på å forsøke å få det tredje. Jeg hadde veldig god tro på å kunne lykkes da jeg ble gravid med mitt første barn. Med andre barn så var jeg ikke så godtroen. Trodde at jeg ikke var gravid og at mensen kom da jeg testet. Men resultatet var positivt. Men i det jeg forsøker å få mitt tredje barn så har jeg fått negativ test etter negativ test, så jeg har dårlig magefølelse på å lykkes. Hva med dere? Anonymkode: 1155c...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #2 Del Skrevet 20. august 2021 Nei jeg hadde ingen magefølelse. Forsøkte i flere måneder da og plutselig fikk jeg ikke mensen den dagen jeg trodde eller dagen etter, og så var testen positiv. Hadde vel heller magefølelse på motsatt da siden det var det jeg var blitt vant til fra de forrige månedene. Anonymkode: 0ebeb...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Del Skrevet 20. august 2021 Ja, men har også magefølelse på at jeg er gravid hver syklus så jeg er nok litt for optimistisk. Prøver å slutte, men hver gang etter EL så skytes forhåpningene opp og jeg begynner å sjekke terminkalkulator og planlegger fremover 🙈😅 Takler heldigvis skuffelsen når jeg ikke er gravid veldig greit da. Anonymkode: 2fefa...d11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #4 Del Skrevet 20. august 2021 Nei. Men mannen min hadde det med de to siste barna (av 3). Det stemte begge gangene 😄 Anonymkode: a5434...0c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #5 Del Skrevet 20. august 2021 4. gang som gravid nå (mistet 2 ganger, så bare et barn) men hver gang jeg ble gravid hadde jeg en veldig magefølelse på at det hadde gått som jeg ikke hadde de andre mnd. Kan ikke forklare det, men bare «visste» at jeg kom til å få positiv test. Anonymkode: 0e7ba...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #6 Del Skrevet 20. august 2021 Heller omvendt 😂 Har både vært overbevist om at jeg var gravid når jeg ikke var det, og vært sikker på at det ikke hadde klaffa de gangene de faktisk gjorde det. Anonymkode: acb10...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_pancake Skrevet 20. august 2021 #7 Del Skrevet 20. august 2021 Omvendt her også... Trudde eg var gravid dei første 2pp, så når eg faktisk blei gravid på pp5 fekk eg det ikkje med meg før i veke 6 (fikk mens som vanlig). Det resulterte i ein exu, og no er vi tilbake i gamet og ska tro eg ikkje er heilt overbevist om å vere gravid dinna mnd 😅 Venter mens om 1-2 dager så vi får sjå. Denne symptomleitingen er egentlig bortkasta energi, men av ein eller anna grunn klarer eg ikkje la vere i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #8 Del Skrevet 20. august 2021 Her er det mannen som var sikker på at det klaffet og hadde god magefølelse mens jeg var ikke så sikke. Anonymkode: bb91c...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #9 Del Skrevet 20. august 2021 Første gang hadde jeg absolutt ingen tro på at jeg ville bli gravid (vi prøvde lange), og trodde ikke jeg var gravid selv da mensen ikke kom som ventet. Andre og tredje gang hadde jeg troen på at jeg ville bli/var gravid (andre gang endte med spontanabort, første og tredje endte med barn). Anonymkode: e7840...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. august 2021 #10 Del Skrevet 20. august 2021 Ja, jeg har følt det på meg alle tre gangene. Siste gangen trodde jeg ikke på egen følelse, men jammen var det positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #11 Del Skrevet 20. august 2021 Følte jeg hadde symptomer de aller fleste PP. Så da også den det klaffet på 🤣 Anonymkode: f1191...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #12 Del Skrevet 20. august 2021 Nei. Hadde gitt opp troen etter 3,5 år Anonymkode: 4138c...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #13 Del Skrevet 20. august 2021 Nei, omvendt her😅 Anonymkode: efa7f...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 20. august 2021 #14 Del Skrevet 20. august 2021 Omvendt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #15 Del Skrevet 20. august 2021 Ja jeg har følt det på både kropp og sinn hver gang. Anonymkode: d5f93...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #16 Del Skrevet 21. august 2021 Føler jeg kjenner kroppen min svært godt. Sist fikk jeg svært tydelige svangerskapssymptomer bare 2 uker etter befruktning. Svangerskapet var ikke planlagt og vi brukte en usikker form for prevensjon som alltod har fungert tidligere. Hadde dermed ikke svangerskap i tankene i utgangspunktene. Men tegnene var så kjente fra sist, at jeg var sikker på jeg måtte ha blitt gravid denne gang (og). Og det stemte jo. (Murring, ømme bryst, Forstoppelse, halsbrann, trøtthet bla) Etter å ha lest de andre svarene her, innser jeg derimot at denne sterke magefølelsen så tidlig kanskje ikke er så vanlig? Men nå er jo vi mennesker ganske forskjellige også da;) Anonymkode: 83b6d...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #17 Del Skrevet 21. august 2021 De fleste merker symptomer og får mistanke ja. Anonymkode: 0bfb4...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #18 Del Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei, omvendt her😅 Anonymkode: efa7f...260 Jeg ble forresten uplanlagt gravid en gang. Da jeg kom på at mensen var mange dager forsinket visste jeg testen var positiv da jeg kjørte ned på butikken for å kjøpe den. Men den gangen jeg planla å bli gravid tenkte jeg «det er såå typsisk ar jeg er gravid nå», «tipper den kommer til å bli positiv» fordi det hadde skjedd noe ubeleilig som gjorde at jeg egentlig ville den skulle bli negativ. Så på en måte har jeg kanskje følt det litt allikevel? Men de månedene det ikke klaffet kjente jeg så sinnsykt mye symptomer osv., det gjorde jeg ikke den gangen det faktisk klaffet. Anonymkode: efa7f...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #19 Del Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ble forresten uplanlagt gravid en gang. Da jeg kom på at mensen var mange dager forsinket visste jeg testen var positiv da jeg kjørte ned på butikken for å kjøpe den. Men den gangen jeg planla å bli gravid tenkte jeg «det er såå typsisk ar jeg er gravid nå», «tipper den kommer til å bli positiv» fordi det hadde skjedd noe ubeleilig som gjorde at jeg egentlig ville den skulle bli negativ. Så på en måte har jeg kanskje følt det litt allikevel? Men de månedene det ikke klaffet kjente jeg så sinnsykt mye symptomer osv., det gjorde jeg ikke den gangen det faktisk klaffet. Anonymkode: efa7f...260 Jeg er i den situasjonen denne måneden at det egentlig passer litt dårlig hvis jeg er gravid Kanskje det er det som skal til. Anonymkode: bd054...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #20 Del Skrevet 21. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er i den situasjonen denne måneden at det egentlig passer litt dårlig hvis jeg er gravid Kanskje det er det som skal til. Anonymkode: bd054...234 Hahah, ja du skal se det er nå den positive streken dukker opp!🙊 Anonymkode: efa7f...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå