AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #1 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg sliter med uønsket svette i ansiktet, og har tidligere fått botox for å lette plagene. Men nå som jeg er prøver har jeg ikke turt å bestille ny time. Har hørt om et nytt alternativ som heter Argireline, men tør ikke prøve dette heller før jeg er helt sikker på at det er trygt. Er det noen som vet noe om dette? Det kan jo ta lang tid før jeg blir gravid, og denne svettingen er grusom plagsom, så jeg skulle gjerne gjort noe med den. Hva ville dere gjort?? Anonymkode: f070f...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 20. august 2021 #2 Del Skrevet 20. august 2021 Har ingenting å si når man prøver, men som gravid er det ikke anbefalt å ta Botox. (Selv om de sier det ikke er direkte påvist noen skade om msn gjør det; men for sikkerhetsskyld) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Del Skrevet 20. august 2021 Vet ikke om det er forskjell på typene Botox de bruker men har flere venninner som tar Botox mot Migrene og de tar selv om de er aktive prøvere. Så slutter de når de er gravide. Anonymkode: 7b5b7...c8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #4 Del Skrevet 22. august 2021 Laura80 skrev (På 20.8.2021 den 13.08): Har ingenting å si når man prøver, men som gravid er det ikke anbefalt å ta Botox. (Selv om de sier det ikke er direkte påvist noen skade om msn gjør det; men for sikkerhetsskyld) Men hva kan liksom skje..? Hvis man setter Botox i pannen, så er det vel bare det området den sprer seg i? Den flytter seg vel ikke ned til eggledere og livmor? Anonymkode: f070f...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #5 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (På 20.8.2021 den 13.11): Vet ikke om det er forskjell på typene Botox de bruker men har flere venninner som tar Botox mot Migrene og de tar selv om de er aktive prøvere. Så slutter de når de er gravide. Anonymkode: 7b5b7...c8e Tar de Botoxen mellom mens og EL da, eller? Etter EL er det vel mer utrygt? Anonymkode: f070f...6c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. august 2021 #6 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men hva kan liksom skje..? Hvis man setter Botox i pannen, så er det vel bare det området den sprer seg i? Den flytter seg vel ikke ned til eggledere og livmor? Anonymkode: f070f...6c9 Nei jeg er enig i den, du har nok rett, og hvis man googler og leser artikler så finner de ingen sammenheng mellom Botox og virkning på foster hos mennesker. De fraråder det likevel «for sikkerhetsskyld» og seriøse klinikker setter ikke Botox på gravide for sikkerhets skyld for å fraskrive seg ansvar Hvis de skulle miste el.l. Men de har ingen dokumentasjon på at det går til foster nei. Er man prøver har det hvertfall ingenting å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 22. august 2021 #7 Del Skrevet 22. august 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tar de Botoxen mellom mens og EL da, eller? Etter EL er det vel mer utrygt? Anonymkode: f070f...6c9 De fleste tar Botox til positiv test. Er ingenting som tilsier at et egg ikke skal feste seg dersom man tar Botox i lutealfasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå