AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #1 Del Skrevet 19. august 2021 Fikk bekreftet eggløsning hos gynekolog for en uke siden, og i dag kom mensen 😔 Har hatt ganske ustabil syklus, men det er vel ikke vanlig å ha så kort lutealfase? Har nylig tatt dose 2 av vaksinen da, kanskje det kan ha fremskyndet mensen? Blir så lei meg, kjenner veldig på skuffelsen. Anonymkode: 80ed9...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Misanthropis Skrevet 19. august 2021 #2 Del Skrevet 19. august 2021 Skjønner deg veldig godt! Det er lov å syns synd på seg selv og det er lov å bare syns det er dritt. Håper bare det er en forbigående bivirkning, og hvis ikke så er det hjelp å få. Nå vet du ihvertfall noe du kan følge med på og hjelpe på. masse masse lykke til, kommer til å ordne seg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #3 Del Skrevet 19. august 2021 Samme skjedde akkurat med meg, mensen en uke for tidlig, hadde så troa på denne pp... Tok vaksinen for 4 uker siden Anonymkode: 809c4...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #4 Del Skrevet 19. august 2021 Samme skjedde med meg etter vaksinen. Vært sånn i 2 perioder nå. Tror dette er en "vanlig" bivirkning av vaksinen Anonymkode: 04e09...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå