AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #1 Del Skrevet 18. august 2021 Hei. har brukt p-sprøyte i 6 mnd (altså 2 sprøyter satt) siste i januar. Har ikke fått mens etterpå, men har vært helt tullete i kroppen spesielt den siste uken nå. Fikk tilsendt 2 EL tester i juni/juli sammen med en pakke graviditetstester og på gøy brukte jeg de. Knapt synlig strek den gang. den siste uken har jeg vært både små kvalm, ømme bryster, smerter i nedre del av mage og korsrygg, kjøpte 1 pk EL tester og 1 pk graviditetstester idag, ikke gravid, men ganske sterk strek på EL test på neste urin men ikke positiv. tok enda en EL test klokken ca 18.00 og den var igjen svakere. man produserer vell ikke LH når man går på prevensjon? Så kan jeg da tolke det som at kroppen er på tur tilbake i syklus? la også inn de to testene i premom appen, den sterkeste av de fikk 0.5 og den senere på dagen fikk 0.38. (Den i juni/juli fikk 0.17 om det er av betydning…) nedenfor kommer litt utflod informasjon, så stopp her om du ikke vil lese det 😛 utflod igår: melkehvit, delvis klissete altså kunne dra mellom fingrene. utflod idag: helt blank, klissete, kan dra mellom fingrene. Anonymkode: 3fc5c...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #2 Del Skrevet 19. august 2021 Slik ser EL testene ut fra igår og idag… Anonymkode: 3fc5c...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2021 #3 Del Skrevet 20. august 2021 Testen på syklusdag 27 ser jo positiv ut, så vil tro du har EL idag 😊 høres også sån ut siden du har EL-slim Anonymkode: 1da04...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetshemmelighet Skrevet 20. august 2021 #4 Del Skrevet 20. august 2021 Takk for svar her er testen fra idag kom også opp peak på den igår så da er det vell EL idag da, så får vi se om 14 dager om man står med en positiv test i hånda eller mens 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå