Gå til innhold

Diamantmaleri

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter at jeg tittet innom en side som selger diamantmalerier popper det stadig opp tilbud fra dem. Jeg elsker pusleaktiviteter, og er fristet til å bestille meg et slikt! Da ved å legge inn et eget bilde, ikke kjøpe ferdige motiver. Er det noen som har prøvd? De vil jo selge, så de skryter bare - selvfølgelig 🙃 Er det morsomt, eller bare plundrete? Trenger man noe i tillegg, eller er alt man trenger i pakka? Og er det lov til å legge inn bilder man finner på nett (f.eks av filmkarakterer)? 

Anonymkode: 7b2ce...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har laget et sånn for et par år siden. Det er veldig koselig å pusle med. Der jeg kjøpte det så fulgte alt jeg trengte med i pakken, men for å organisere perlene så anbefaler jeg å kjøpe små bokser eller små ziplock poser. Du burde ha et ordentlig sted å sitte med det, litt avhengig av størrelsen selvfølgelig, men det tar en del plass. Jeg fikk veldig vondt i nakken hvis jeg satt for lenge, du blir fort sittende litt fremoverbøyd med hodet. Så sørg for å ha bord og stol som gjør arbeidsstillingen behagelig. 

Anonymkode: 12879...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...