AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #21 Del Skrevet 19. august 2021 Jeg vil heller ikke spise om morgenen, men tar meg gjerne en større lunsj- og middagsporsjon. Hva med å sende med han middagsrester til lunsj? Anonymkode: 0b872...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #22 Del Skrevet 19. august 2021 Han kan ta med seg en smoothie og drikke når han blir sulten? Er B menneske selv og har heller ikke matlyst med en gang jeg står opp. Spiser kanskje 9.30-10.00 på jobb. Når jeg våkner av meg selv i 10-tiden spiser jeg som regel frokost rundt 11. Anonymkode: 383e6...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 20. august 2021 #23 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg var også slik i ungdommen og er sånn ennå. Så lenge han er sunn og frisk så skal du ikke prøve å presse han til noe. Noen er bare ikke frokost mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nejve Skrevet 20. august 2021 #24 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg spiste heller aldri frokost som ungdom, og gjør det fortsatt ikke. Mamma pleide å komme inn på badet med en halv brødskive mens jeg ordnet meg, og den spiste jeg en sjelden gang. Om han kommer hjem med full matboks har han nok fått i seg noe annet ila dagen. Vi stakk ofte på butikken fremfor å spise de kjedelige skivene vi hadde med oss hjemmefra. Så lenge han spiser tilstrekkelig resten av dagen er det ikke noe problem tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå