Gå til innhold

Salt snacks til en som skal ned i vekt?

Miranda Bailey

Anbefalte innlegg

Usikker på om dette er hva du er ute etter, men jeg liker veldig godt kikerter - også ristede.

Da tar du egentlig bare på hva du vil av krydder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine favoritter er popcorn, grønnkålchips og grønnsaker og dipp. Et tips er å bruke hodekål til dipp, overraskende godt!

Anonymkode: 0febe...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda Bailey skrev (På 2021-8-17 den 19.34):

Ellers takk. Problemet mitt er ikke at jeg spiser snacks, men at jeg spiser for mye generelt. Jeg har hatt sunne spisevaner tidligere og har alltid trivdes godt med å ha snacks i hverdagen. Jeg anser det absolutt ikke som en uvane - noen trives best med 3 store måltider og andre trives best med 6 små. Det er ingen fasit. 

Bare en tanke, og ikke sikkert at det er relevant for deg ettersom du har hatt sunne spisevaner inkludert snacks tidligere, men - jeg for min del opplever å bli mer sulten desto oftere jeg spiser. Det har en viss sammenheng med hva jeg spiser også, selvsagt, men måltidshyppigheten har definitivt noe å si for min del. Men som du sier, vi er ulike og trives med forskjellige ting. 

Anonymkode: 34229...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare en tanke, og ikke sikkert at det er relevant for deg ettersom du har hatt sunne spisevaner inkludert snacks tidligere, men - jeg for min del opplever å bli mer sulten desto oftere jeg spiser. Det har en viss sammenheng med hva jeg spiser også, selvsagt, men måltidshyppigheten har definitivt noe å si for min del. Men som du sier, vi er ulike og trives med forskjellige ting. 

Anonymkode: 34229...08d

Jeg sliter ikke med sult, heldigvis. Jeg spiser mye proteinrik mat som metter godt, men det er dessuten aldri sultfølelse som gjør at jeg sprekker på overspising. Det er kun i forbindelse med negative følelser at jeg overspiser, og dette holder jeg på å jobbe med hos psykologen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rista kikerter 

Speltlompechips

Eplebåter med hjemmelagd nøttesmør

Rå grønnsaker med hjemmelagd hummus

Anonymkode: 2af6c...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der poppa chipsene fra rema og kiwi, finnes i flere smaker. Ca 340 kcal pr pose. Den blå er det bare 271 kalorier i, i hele posen. 

Screenshot_20210819-163050_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 8615d...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ legger til fra over her: oliven er også digg. På kiwi selger de poser med snacks oliven, ca 60 kcal pr pose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ og en ting til 🤣 det er ikke salt, men det er digg. Kutt epler i båter,.ha på sukrin gold og kanel. Ha det i mikroen til i 2-3 min eller til de er myke som i eplekaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...