Gå til innhold

Jeg er stygg og kresen

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hæ, hva rabler du om? Poenget er at menn henger seg opp i at «kvinner får seg lett menn», men overser at det da kun er sex. De fleste kvinner ønsker seg en partner, et forhold, kjærlighet (selv om det finnes mange unntak, er det fortsatt de fleste).

For oss i majoriteten er sex alene med en rekke menn som ikke bryr seg om oss og kanskje ikke en gang liker oss veldig lite interessant og givende i lengden. Det er DET du må forstå. Det hjelper meg ikke å vite at jeg sikkert kan få ligge med mange menn, når de er helt feil for meg, og det bare gir meg dårlig selvtillit og ingen gode følelser fordi de kun skal ha sex med meg og ikke liker meg.

Det blir litt som å snakke med ei ku når du er sulten. Kua vil si : «spis gress! herregud, se det fine grønne gresset, ikke rart du er sulten når du er så kresen!» For kua synes jo gress er topp og digg, slik menn gjør med sex uten noe mer. Men det hjelper ikke når man er et menneske og får vondt i magen og mangelsykdommer om man prøver å spise gress.

Anonymkode: 1efba...832

Dere allikevel sex med chad da. 

Anonymkode: cea73...960

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere allikevel sex med chad da. 

Er det EGENTLIG så rart? Prøv å se det fra en annen vinkel enn din egen:

Vi får høre at vi ikke skal spre beina og må være kresne for ingen menn vil jo ha noen som har ligget litt rundt (samtidig skal vi visstnok IKKE være kresne og gi alle en bit...selvmotsigende mao)

Også tenk at du skal på byen og du vil jo seff ikke være en "sånn" jente som ingen menn senere vil ha. Når du først da velger å ha ONS så vil du jo selvfølgelig ha det med de kjekkeste siden vi har en slags kvote som ikke må fylles. La oss si 10 er for mye. Vil en da ha sex med 10 mindre kjekke,uerfarne og usikre menn eller det motsatte?

Hvis dere vil at kvinner er lettere å få med seg hjem så kan det være en liten idé å slutte å skrive at kvinner IKKE skal være med menn hjem og være kresne på hvem de ligger med. Altså vi gjør jo egentlig AKKURAT som dere ønsker: vi sprer ikke beina for hvem som helst og er kresne med hvem vi sprer dem for. Det er vel en slags form for ris til egen bak for uansett hva vi gjør, er det jo galt.

Har du en dame med dem hjem i helga så er du happy som f*** først, men når du har fått ditt da? Nei, æsj da er hun jo en løs og ekkel stygg hore som ble med deg hjem og hadde sex. Jeg er singel, men møter ikke menn= ergo ingen sex. Hva om jeg og andre jenter som meg var single men hadde sex? Da hadde det vært flere kvinner på markedet, men siden det liksom er galt å ha seksualitet og være kåre som kvinne, så avstår vi heller fra det. Det går helt fint for de fleste.

Anonymkode: 77251...211

• Liker 4
Skrevet

Kvinner bruker alltid biologikortet for å argumentere for at de må være så mye mer kresne på utseende enn det menn er. Men da må man jo samtidig forstå at det bare blir sex? Hvis alle skal ha de mer attraktive mennene så må jo mange nøye seg med sex, hvordan skulle det ellers gå opp?

Anonymkode: ccb28...35e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner bruker alltid biologikortet for å argumentere for at de må være så mye mer kresne på utseende enn det menn er. Men da må man jo samtidig forstå at det bare blir sex? Hvis alle skal ha de mer attraktive mennene så må jo mange nøye seg med sex, hvordan skulle det ellers gå opp?

Anonymkode: ccb28...35e

Menn er verre  for de er ikke fornøyd med de kvinnene de får 

Anonymkode: 2c181...6d9

• Liker 2
Gjest På druen
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

DpPPzqaWwAA4tIu-1.jpg?w=828&ssl=1

Anonymkode: 22e10...169

Grunnen til den statistikken der er at menn tenker sex, og kvinner tenker dating eventuelt et forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjenner meg igjen i at mennene ikke er så interessert ja…

Anonymkode: 1efba...832

ja, alle jeg treffer sier de er kresne. ALLE. når jeg spør hva de legger i det så kan de ikke helt forklare. men jeg tror det handler om at voksne menn som holder til i områder der det ER mange andre single, ikke nøyer seg med en partner som ikke tilføyer noe positivt i livet deres. Er de straight vil de ha en feminin dame med grei inntekt, god sex, og et chill forhold uten drama. de vil ha en dame som er bra for dem. Tror de ser på tiden de er alene og sammenligner med tiden de har med en dame, og bedømmer. føler de seg komfortable? om ikke, så dumper de.

Anonymkode: c3499...36f

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Men det der hypergami greiene, det kan vel ikke stemme. Alle mennene jeg har møtt har vært kresne. Jeg datet en som hadde kjempemage og han ville bare ha kvinner som var normalvektige / pene / langt hår / feminine. Selv var han ikke i nærheten til å date "alle" slik som mønsteret over. og så har jeg blitt dumpa av mange menn! Det er flere menn som har dumpa meg enn meg dem for å si det slik. og jeg er nok litt overvektig, men er attraktiv.

Ja, kjenner og mange menn med stor mage og måne med værbitt hud og lite sjarmerende fjes, som skal ha tynne, stramme kvinner med langt flott hår og pene ansikter

Anonymkode: a1edf...171

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Er det EGENTLIG så rart? Prøv å se det fra en annen vinkel enn din egen:

Vi får høre at vi ikke skal spre beina og må være kresne for ingen menn vil jo ha noen som har ligget litt rundt (samtidig skal vi visstnok IKKE være kresne og gi alle en bit...selvmotsigende mao)

Også tenk at du skal på byen og du vil jo seff ikke være en "sånn" jente som ingen menn senere vil ha. Når du først da velger å ha ONS så vil du jo selvfølgelig ha det med de kjekkeste siden vi har en slags kvote som ikke må fylles. La oss si 10 er for mye. Vil en da ha sex med 10 mindre kjekke,uerfarne og usikre menn eller det motsatte?

Hvis dere vil at kvinner er lettere å få med seg hjem så kan det være en liten idé å slutte å skrive at kvinner IKKE skal være med menn hjem og være kresne på hvem de ligger med. Altså vi gjør jo egentlig AKKURAT som dere ønsker: vi sprer ikke beina for hvem som helst og er kresne med hvem vi sprer dem for. Det er vel en slags form for ris til egen bak for uansett hva vi gjør, er det jo galt.

Har du en dame med dem hjem i helga så er du happy som f*** først, men når du har fått ditt da? Nei, æsj da er hun jo en løs og ekkel stygg hore som ble med deg hjem og hadde sex. Jeg er singel, men møter ikke menn= ergo ingen sex. Hva om jeg og andre jenter som meg var single men hadde sex? Da hadde det vært flere kvinner på markedet, men siden det liksom er galt å ha seksualitet og være kåre som kvinne, så avstår vi heller fra det. Det går helt fint for de fleste.

Anonymkode: 77251...211

Støtter 

Anonymkode: a1edf...171

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

DpPPzqaWwAA4tIu-1.jpg?w=828&ssl=1

Anonymkode: 22e10...169

Hvor mange ganger skal vi se denne incel-infographicen? Jeg er en mann som ligger midt i den store grå mengden, og jeg evner å se at noen har det bedre enn meg, og noen har det verre. Basert på de hundrevis av andre menn jeg kjenner, og har kjent, så kan du godt speilvende bildet. Menn er kanskje mindre selektive når det gjelder å ta fram kjønnsorganet, men for å ville forhold, så er de minst like kritiske. 

Anonymkode: c54b8...916

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

ja, alle jeg treffer sier de er kresne. ALLE. når jeg spør hva de legger i det så kan de ikke helt forklare. men jeg tror det handler om at voksne menn som holder til i områder der det ER mange andre single, ikke nøyer seg med en partner som ikke tilføyer noe positivt i livet deres. Er de straight vil de ha en feminin dame med grei inntekt, god sex, og et chill forhold uten drama. de vil ha en dame som er bra for dem. Tror de ser på tiden de er alene og sammenligner med tiden de har med en dame, og bedømmer. føler de seg komfortable? om ikke, så dumper de.

Kanskje kvinner skal tenke på at de skal tilfredsstille mannen sin?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Menn er verre  for de er ikke fornøyd med de kvinnene de får 

Anonymkode: 2c181...6d9

De jeg får er objektivt mer attraktive enn de som avviser meg🤷🏽‍♂️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...