AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #21 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nok en tragisk kvinne med Princess-syndrom holdninger. Det jeg reagerer mest på er likevel at du er hjernevasket til å tro at kjærlighet = hvem som er kjekk eller ikke. Men det ligger i din natur - alltid søke deg oppover, i ren hypergami stil. Verdier, holdninger og personlighet kommer selvsagt langt ned på lista. Det er de siste "checking the box" på lista. Anonymkode: 37fb0...131 Menn burde melde seg ut av samfunnet Anonymkode: cea73...960
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #22 Skrevet 17. august 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Må jeg virkelig operere meg for at en kjekk mann som jeg vil ha vil ha meg også? Det finnes nok ingen operasjoner som kan gjøre folk pene. Du får gjøre som de andre femcelene på KG - ha sex med menn som du ikke har sjans på. Og så bli sint når du krever forhold. Anonymkode: ccb28...35e 2
GrønnNellik68 Skrevet 17. august 2021 #23 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vet ikke du at menn har en tendens til å bli seende bedre ut med årene? De fleste kvinner utvikler seg ofte negativt, mens de fleste menn utvikler seg positivt. Anonymkode: 40875...a5c Motsatt 2
Michaelhe Skrevet 17. august 2021 #24 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan skal jeg finne en kjekk mann som jeg vil ha når jeg ikke er pen nok??? Jeg har ikke modell utseende. Det er mange som har prøvd seg på meg men de ikke fine nok for meg. Må jeg virkelig operere meg for at en kjekk mann som jeg vil ha vil ha meg også? Kommer jeg til å finne den store kjærligheten når jeg er så kresen? Hvem her er mindre pen og sammen med en kjekkas som mange modell pene jente prøver seg på? Anonymkode: 06360...26b Jeg er akkurat som deg: stygg og kresen. Jeg krever at min partner må være minst like stygg som meg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #25 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nok en tragisk kvinne med Princess-syndrom holdninger. Det jeg reagerer mest på er likevel at du er hjernevasket til å tro at kjærlighet = hvem som er kjekk eller ikke. Men det ligger i din natur - alltid søke deg oppover, i ren hypergami stil. Verdier, holdninger og personlighet kommer selvsagt langt ned på lista. Det er de siste "checking the box" på lista. Anonymkode: 37fb0...131 Ts tenner ikke på menn som har 15 kilo pluss da. Hun vil ha menn som er i form. Det forstår jeg fordi det er da man får et sunt og godt sexliv. Desverre må mannen være sterk i kroppen og kunne bevege seg. Jeg synes menn er finere når de er litt overvektig, men etter sex med en mann som har trent masse før, så innså jeg hvor lite jeg har opplevd sexuellt. Jeg er selv 15 kilo overvektig og ikke trent og disse trente mennene vil ikke ha meg. Mange overvektige vil da..så jeg må komme meg i form om jeg vil ha en slik mann. Anonymkode: c3499...36f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #26 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvordan skal jeg finne en kjekk mann som jeg vil ha når jeg ikke er pen nok??? Jeg har ikke modell utseende. Det er mange som har prøvd seg på meg men de ikke fine nok for meg. Må jeg virkelig operere meg for at en kjekk mann som jeg vil ha vil ha meg også? Kommer jeg til å finne den store kjærligheten når jeg er så kresen? Hvem her er mindre pen og sammen med en kjekkas som mange modell pene jente prøver seg på? Anonymkode: 06360...26b Jeg har ikke modellutseende. Ville ikke kalt meg stygg, akkurat, men jeg har et litt typete utseende. Noen synes jeg ser østeuropeisk ut, jeg har ihvertfall stor nese og bestemt personlighet. Kjæresten min er veldig kjekk i manges øyne og vakre, feminine damer tror de har sjans på ham. Jeg er muskuløs med stor rompe og har et androgynt utseende og de lurer nok på hvorfor han er med meg når han kan få søte små frø. Jeg er vel hans smak fysisk, da? Og jeg får ham ofte til å le, eller tenke, eller føle seg trygg. Han elsker at jeg er selvstendig og er engasjert i ting han ikke en gang har hørt om før. Noe i vår dynamikk fungerer veldig bra. Det som er inni ham er forresten mye finere enn det som er utenpå. Han er skjønn og morsom og hengiven og tenksom fyr. Han elsker potteplanter og kos. Mens utenpå ser han mafiosokjekk ut. Vi deler mange verdier og livsmål, og sexen ble veldig bra da han la sjalusien av seg og stolte på min kjærlighet. Ja, han er den sjalu av oss. Mine ekser var ikke så pen som ham og jeg elska dem inni og utenpå. Faktisk, deres skjønnhetsfeil fikk meg til å elske dem mer, det gjorde dem unike. Med kjæresten må jeg finne andre knagger å henge vår kjærlighet på. Han er lite uttrykksfull overfor andre, men veldig uttrykksfull overfor meg. På en måte vet nesten ikke andre hvordan han ser ut, ikke som jeg kjenner ham. Han er vakker på en annen måte når han viser at han elsker meg. Anonymkode: e5940...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #27 Skrevet 17. august 2021 Bente1234 skrev (5 timer siden): Motsatt Enig. Jeg tenkte skrive det samme. Min erfaring er at kvinner holder seg godt, i mens menn lar seg forfalle, fordi de tror de er kjekke uansett. Jeg ser ofte flere kvinner som jogger om morgenen. Jeg ser sjelden menn som gjør det. Anonymkode: 22e10...169 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #28 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kvinner er velgerne. Om du ikke klarer å velge en kjekk mann er du patetisk. Anonymkode: cea73...960 Det der er veldig feil om du snakker om de kjekke og rike mennene. Pene damer har det lett, men kjekke, smarte og rike menn har det lettere enn alle andre. Anonymkode: 8821d...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #29 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): menn velger når det er forhold Anonymkode: 2c181...6d9 Ja, de kjekkeste kan. Vi andre får aldri muligheten. Hvorfor klarer dere ikke å se dette? Av med skylappene. Anonymkode: 64a24...9b2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #30 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Stakkars. Enda en kvinne på KG som får en drøss med napp hos menn, men ingenting er godt nok. Livet må være fælt. En kvinne trenger knapt å anstrenge seg særlig for å få menn etter seg. Å operere seg kan faktisk virke imot sin hensikt, med mindre du søker gutter som knapt har fått hår på peisen. Fiks deg på håret, ikke oversmink deg, tren litt (eventuelt gå ned litt i vekt), vær glad og ha en god holdning til livet, menn og deg selv, så er du der. Så får du kanskje endelig napp på en av disse fuckboysa som alle andre kvinner også vil ha. Og så blir du et sexobjekt for de og dumpa i samme slengen, også sitter du der igjen og ikke skjønner hva som gikk galt og at menn på generelt grunnlag er noe herk. Tilslutt blir du en mannehater. Lykke til. Anonymkode: 40875...a5c Det får menn også om de er villig til å være kjæreste med hun overvektige mobbeofferet. Så slutt å klag. Anonymkode: 9ca17...50f 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #31 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): kjekke, smarte og rike menn har det lettere enn alle andre. De har har det lett når de ble rike og etablert. Før det kan det godt hende at de var tørrlagt på sex og tråkket på av pene kvinner. Anonymkode: cea73...960
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #32 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Stakkars. Enda en kvinne på KG som får en drøss med napp hos menn, men ingenting er godt nok. Livet må være fælt. En kvinne trenger knapt å anstrenge seg særlig for å få menn etter seg. Å operere seg kan faktisk virke imot sin hensikt, med mindre du søker gutter som knapt har fått hår på peisen. Fiks deg på håret, ikke oversmink deg, tren litt (eventuelt gå ned litt i vekt), vær glad og ha en god holdning til livet, menn og deg selv, så er du der. Så får du kanskje endelig napp på en av disse fuckboysa som alle andre kvinner også vil ha. Og så blir du et sexobjekt for de og dumpa i samme slengen, også sitter du der igjen og ikke skjønner hva som gikk galt og at menn på generelt grunnlag er noe herk. Tilslutt blir du en mannehater. Lykke til. Anonymkode: 40875...a5c Puh, enda en mann som er blind. Hvorfor i all verden tror dere at det er lett for kvinner å finne set en partner? Antagelig fordi dere er blinde for alle som ikke er blant de tiltrekkende. Det er mange som aldri fonner en kjæreste/partner. Anonymkode: 1efba...832
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #33 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Puh, enda en mann som er blind. Hvorfor i all verden tror dere at det er lett for kvinner å finne set en partner? Antagelig fordi dere er blinde for alle som ikke er blant de tiltrekkende. Det er mange som aldri fonner en kjæreste/partner. Anonymkode: 1efba...832 Anonymkode: 22e10...169
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #34 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: 22e10...169 Fin figur, laget den selv? Du må lære deg å skille mellom sex og kjærlighet, eller i det minste forstå at kvinner gjør det. Og så kan du prøve å forstå andre mennesker. Lese noen bøker, kanskje? Snakke med kvinner du kjenner? Anonymkode: 1efba...832 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #35 Skrevet 18. august 2021 Men det der hypergami greiene, det kan vel ikke stemme. Alle mennene jeg har møtt har vært kresne. Jeg datet en som hadde kjempemage og han ville bare ha kvinner som var normalvektige / pene / langt hår / feminine. Selv var han ikke i nærheten til å date "alle" slik som mønsteret over. og så har jeg blitt dumpa av mange menn! Det er flere menn som har dumpa meg enn meg dem for å si det slik. og jeg er nok litt overvektig, men er attraktiv. Anonymkode: c3499...36f 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #36 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Du må lære deg å skille mellom sex og kjærlighet Anonymkode: 1efba...832 Det lærer en seg etter å ha vært gjennom den fasen da en farger håret og er "frigjort". Nei, jeg har aldri vært gjennom den fasen. Nei, jeg har aldri følt at jeg har manglet det. Nei, jeg opplever ikke at jeg kan ha sex uten at der er følelser involvert. Det er jeg glad for. Forteller du fremtidige partnere at du har vært gjennom den fasen? Eller unngår du å fortelle den biten om deg selv? Det er jo kjekt for han å få vite at du skiller på sex og kjærlighet, slik at han kan ha sex med andre, men likevel være trofast, for han har jo kjærlighet for bare deg. Anonymkode: 22e10...169
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #37 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det lærer en seg etter å ha vært gjennom den fasen da en farger håret og er "frigjort". Nei, jeg har aldri vært gjennom den fasen. Nei, jeg har aldri følt at jeg har manglet det. Nei, jeg opplever ikke at jeg kan ha sex uten at der er følelser involvert. Det er jeg glad for. Forteller du fremtidige partnere at du har vært gjennom den fasen? Eller unngår du å fortelle den biten om deg selv? Det er jo kjekt for han å få vite at du skiller på sex og kjærlighet, slik at han kan ha sex med andre, men likevel være trofast, for han har jo kjærlighet for bare deg. Anonymkode: 22e10...169 Hæ, hva rabler du om? Poenget er at menn henger seg opp i at «kvinner får seg lett menn», men overser at det da kun er sex. De fleste kvinner ønsker seg en partner, et forhold, kjærlighet (selv om det finnes mange unntak, er det fortsatt de fleste). For oss i majoriteten er sex alene med en rekke menn som ikke bryr seg om oss og kanskje ikke en gang liker oss veldig lite interessant og givende i lengden. Det er DET du må forstå. Det hjelper meg ikke å vite at jeg sikkert kan få ligge med mange menn, når de er helt feil for meg, og det bare gir meg dårlig selvtillit og ingen gode følelser fordi de kun skal ha sex med meg og ikke liker meg. Det blir litt som å snakke med ei ku når du er sulten. Kua vil si : «spis gress! herregud, se det fine grønne gresset, ikke rart du er sulten når du er så kresen!» For kua synes jo gress er topp og digg, slik menn gjør med sex uten noe mer. Men det hjelper ikke når man er et menneske og får vondt i magen og mangelsykdommer om man prøver å spise gress. Anonymkode: 1efba...832 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #38 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Men det der hypergami greiene, det kan vel ikke stemme. Alle mennene jeg har møtt har vært kresne. Jeg datet en som hadde kjempemage og han ville bare ha kvinner som var normalvektige / pene / langt hår / feminine. Selv var han ikke i nærheten til å date "alle" slik som mønsteret over. og så har jeg blitt dumpa av mange menn! Det er flere menn som har dumpa meg enn meg dem for å si det slik. og jeg er nok litt overvektig, men er attraktiv. Anonymkode: c3499...36f Kjenner meg igjen i at mennene ikke er så interessert ja… Anonymkode: 1efba...832
exictence Skrevet 18. august 2021 #39 Skrevet 18. august 2021 Bente1234 skrev (15 timer siden): Motsatt enig
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #40 Skrevet 18. august 2021 Så du er med andre ord som en stor andel menn? De er svært kresne uansett hvor på skalaen de selv ligger og det er derfor så mange av dem ikke får kontakt med kvinner fordi det blir for mange menn som kjemper om en liten andel kvinner på topp.. Problemet er bare at du er kvinne, så da er det plutselig bare din egen feil. Hadde en mann skrevet det samme så hadde menn her inne vært mye mer hjelpsomme mot han og han hadde garantert ikke fått høre at han må senke krav eller krever en modell🙄 Uansett, utseende endres jo og da må du ha mer å tilby enn hvordan du ser ut. Ang hele den hypergami-pisset noen serverer i bildet over her: det stemmer når det kommer til SEX at menn kan ha seg med hvem som helst, men for noe mer?Da hadde ALLE de blå pilene kun pekt mot de 2 øverst. Det virker som om enkelte ikke forstår dette og mener vi har det lett i alt som har med dating å gjøre. Det er bullshit og folk vet det innerst inne. Vi har det lett når det kommer til å kunne ha sex med noen, men hva så? Vi blir jo samtidig dømt for å nettopp ha sex...det argumentet er bare søppel. Skal jeg virkelig klappe i hendene over at mange menn vil knulle meg men samtidig kaller meg løs hore om de får knulle meg? Nei takk. Menn "bestemmer" om det blir forhold eller ei, og da er det faktisk bare en liiiiiten andel kvinner som er bra nok nettopp pga menns ekstreme og urimelige høye krav. Har sett noen skrive "kvinner trenger BARE være unge,tynne og pene" ...det er faen ikke bare bare ass...folk blir eldre år for år og siden mange menn mener vi er utgått når vi fyller 30 så sier det seg selv at det er menn som har ekstreme krav..altså, hvordan i all verden skal man kunne holde seg ung for alltid? Aldri bli eldre enn 30? DET er et jævlig høyt og ikke minst umulig krav. Anonymkode: 77251...211 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå