AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Hvordan skal jeg finne en kjekk mann som jeg vil ha når jeg ikke er pen nok??? Jeg har ikke modell utseende. Det er mange som har prøvd seg på meg men de ikke fine nok for meg. Må jeg virkelig operere meg for at en kjekk mann som jeg vil ha vil ha meg også? Kommer jeg til å finne den store kjærligheten når jeg er så kresen? Hvem her er mindre pen og sammen med en kjekkas som mange modell pene jente prøver seg på? Anonymkode: 06360...26b 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 De som har prøvd seg på deg er ikke fine nok for deg, og de du synes er pene vil ikke ha deg. Da får du vel finne en mellomting da. Det er jo ikke sånn at enten så er du dritstygg eller så er du pen. Anonymkode: 8afea...ae7 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Kvinner er velgerne. Om du ikke klarer å velge en kjekk mann er du patetisk. Anonymkode: cea73...960 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner er velgerne. Om du ikke klarer å velge en kjekk mann er du patetisk. Anonymkode: cea73...960 tull jeg blir avvist like mye som jeg avviser menn Anonymkode: c3499...36f 10
exictence Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 (endret) Jeg mener bestemt at det å være modellpen er ikke nødvendigvis det som er tiltrekkende. Det er ikke å være kresen. I hvert fall ikke sånn som jeg ser det. Jeg tror få vil ha en modelpen hvis de ellers er lite hyggelig, kanskje ikke humor, ingen felles interesser, lat. Jeg faller for en med glimt i øyet, morsom, gøy å være med. Og ja, utseende teller, eller henger sammen med det andre, fordi de må ta vare på kroppen, være stelt, ha litt selvsikkerhet mm. Har du noen av disse kvalitetene, så stråler det ut i utseende. Endret 17. august 2021 av exictence 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Vær åpen for å bli litt kjent med karene, så vil du erfare at de du liker blir kjekkere og kjekkere. Anonymkode: a7de9...4c3 7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Stakkars. Enda en kvinne på KG som får en drøss med napp hos menn, men ingenting er godt nok. Livet må være fælt. En kvinne trenger knapt å anstrenge seg særlig for å få menn etter seg. Å operere seg kan faktisk virke imot sin hensikt, med mindre du søker gutter som knapt har fått hår på peisen. Fiks deg på håret, ikke oversmink deg, tren litt (eventuelt gå ned litt i vekt), vær glad og ha en god holdning til livet, menn og deg selv, så er du der. Så får du kanskje endelig napp på en av disse fuckboysa som alle andre kvinner også vil ha. Og så blir du et sexobjekt for de og dumpa i samme slengen, også sitter du der igjen og ikke skjønner hva som gikk galt og at menn på generelt grunnlag er noe herk. Tilslutt blir du en mannehater. Lykke til. Anonymkode: 40875...a5c 12 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #8 Skrevet 17. august 2021 Jeg skrev stygg, egentlig så mener jeg fedme. Beklager for feil formulering, litt lettere for dere å forstå nå, fordi jeg føler meg stygg siden jeg er 15 kg for overvektig, holder på med veknedgang forresten Jeg har et ganske søtt ansikt, men jeg er ikke modell pen. Mange bra svar her fra dere De kjekke mennene jeg liker de liker ikkejenter som meg ellers er de allerede opptatt. Ts Anonymkode: 06360...26b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #9 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stakkars. Enda en kvinne på KG som får en drøss med napp hos menn, men ingenting er godt nok. Livet må være fælt. En kvinne trenger knapt å anstrenge seg særlig for å få menn etter seg. Å operere seg kan faktisk virke imot sin hensikt, med mindre du søker gutter som knapt har fått hår på peisen. Fiks deg på håret, ikke oversmink deg, tren litt (eventuelt gå ned litt i vekt), vær glad og ha en god holdning til livet, menn og deg selv, så er du der. Så får du kanskje endelig napp på en av disse fuckboysa som alle andre kvinner også vil ha. Og så blir du et sexobjekt for de og dumpa i samme slengen, også sitter du der igjen og ikke skjønner hva som gikk galt og at menn på generelt grunnlag er noe herk. Tilslutt blir du en mannehater. Lykke til. Anonymkode: 40875...a5c Nei, nå var du fryktelig negativ synes jeg. Jeg får ikke et drøss med napp, jeg snakker om de som prøver seg på meg, og det er 7 stykker som jeg ikke likte. Jeg steller meg og pynter meg hver dag, men jeg er overvektig, holder på å gå ned i vekt Ts Anonymkode: 06360...26b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #10 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, nå var du fryktelig negativ synes jeg. Jeg får ikke et drøss med napp, jeg snakker om de som prøver seg på meg, og det er 7 stykker som jeg ikke likte. Jeg steller meg og pynter meg hver dag, men jeg er overvektig, holder på å gå ned i vekt Ts Anonymkode: 06360...26b Det var mye ironi og sarkasme i innlegget mitt. Det så du kanskje ikke. Men hvis problemet ditt er å "kun" være overvektig, så vil jeg si du har verdens minste problem. Det er ting du kan gjøre noe med, og det kan gjøres noe med ganske kjapt. Alt er opp til deg. For øvrig er ikke 15kg overvekt rare greiene. Og jeg tenker at det kan umulig være "kun" det som er problemet ditt, ettersom det er så lite. Prøv deg fram med en annen attitude. Men blid og gode holdninger slår aldri feil heller. Er du beskjeden i utgangspunktet så prøv en mer "aggressiv" tilnærming. Er du aggressiv i utgangspunktet, så prøv å jekk deg litt. Er du en et humortroll som utgangspunkt, prøv å jekk deg litt. Er du et trasig banan, så prøv å være mer humoristisk. Har du ikke selvtillit så fake på deg selvtillit. Har du for mye selvtillit så jekk deg. Altså, prøv å gjør og vær noe annet enn hva du har gjort. Det er jo helt åpenbart at du ikke har lykkes med det du har holdt på med til nå, så kanskje det er noe du gjør eller sier underveis som ikke faller i smak? Dette mener jeg er altfor underkommunisert i dag. "Prøv deg fram, og tør å eksperimenter". Når sjansen allerede er stor for at du kanskje trør i salaten underveis, så har du jo ingenting å tape på å prøve noe annet. Anonymkode: 40875...a5c 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #11 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): tull jeg blir avvist like mye som jeg avviser menn Anonymkode: c3499...36f Jeg tror ikke det er utseendet som er problemet her, men innstillingen din. Bare så du vet det, så blir alle gamle og «stygge». Skal du skille deg da? Anonymkode: 475ff...4e5 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #12 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke det er utseendet som er problemet her, men innstillingen din. Bare så du vet det, så blir alle gamle og «stygge». Skal du skille deg da? Anonymkode: 475ff...4e5 Vet ikke du at menn har en tendens til å bli seende bedre ut med årene? De fleste kvinner utvikler seg ofte negativt, mens de fleste menn utvikler seg positivt. Anonymkode: 40875...a5c 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #13 Skrevet 17. august 2021 Jeg er langt fra "modellpen", men jeg har bra kropp, fin stil, god utdanning og anser meg selv som relativt intelligent og morsom. Jeg har aldri hatt problemer med å få disse såkalte "kjekke" mennene. Min nåværende kjæreste er objektivt sett mye vakrere enn meg, men utrolig nok så falt han for meg likevel 😎 De fleste menn jeg kjenner ønsker gode samtaler, humor og bra sex - om du kan tilby dette ser jeg ingen grunn til at du ikke skal ha sjans på en kjekkas. Anonymkode: a263b...c5b 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #14 Skrevet 17. august 2021 Oi 7 stykker var så snlle og likte deg når du er overvektig. Men du bryr deg bare om de slemme som ikke er interessert i deg. Trenger ikke mer bevis for at kvinner liker de som ikke bryr seg om dem. Anonymkode: cea73...960
LillEve Skrevet 17. august 2021 #15 Skrevet 17. august 2021 Da må du bare jobbe med å utstråle personligheten din, så de kan forelske seg i den 😄 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #16 Skrevet 17. august 2021 Ansiktstrekkene får du ikke gjort så mye med. Men du kan skulpturere kroppen din med trening og kosthold. Det er helt opp til deg. Ved å være aktiv på trening vil du møte veltrente menn, og i å ha en felles interesse er det lettere å bli kjent. Fiks håret ditt så fint som mulig, for de fleste er lenger hår mer flatterende - i hvert fall nedenfor skuldrene. Kort hår kan være kult om man har vakre eller edgy kule ansiktstrekk, men ikke ellers. Ta godt vare på tennene dine, og fikse dem om de er misfargede og stygge. Kule personer som tar vare på seg, blir penere jo mer man blir kjent med dem. Er du en lat feit sofagris som trykker nasty junkfood inn i trynet mens du ser på reality-TV, og det er grunnen til at du er stygg, er det lite håp. Anonymkode: 715e9...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #17 Skrevet 17. august 2021 Jeg er ikke modellpen, men min svært attraktive mann (populær blant kvinner) valgte likevel meg over mange mange svært klassisk pene kvinner, og over sexdukke- kvinner. Personlighet, personlighet, personlighet! Stygg er jeg ikke, men det er definitivt hvem jeg er og hvordan jeg er som har vært mitt fortrinn. Ikke bare ovenfor min mann, men også før ham. Det er rett og slett svært mange kvinner som er penere enn meg, så det kan ikke være utseendet som har gjort at menn har valgt meg foran penere kvinner. Forelsket seg. Ønsket forhold. Full pakke er hva min mann kaller det. Sier at det er hva menn drømmer om, og tviholder på om de finner det. Like bra innvendig som utvendig, partner, bestevenn, en man kan respektere ,stole på og ha et virkelig godt liv med. Godt sexliv er også viktig. Pen nok er derimot viktigere enn penest. Han synes jeg er vakker. Det er nok mye på grunn av hvordan jeg er som person også. Nydelig både innvendig og utvendig sier han, for han har kjærlighetsbriller på. Jeg er selvsikker nok til at jeg ikke synes det er så rart at han valgte meg foran diverse penere kvinner. Jeg vet at jeg er full pakke. Anonymkode: a17bf...32c 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #18 Skrevet 17. august 2021 Er virkelig det viktigste for deg at en kjæreste er pen? Du kan ikke vurdere noen andre kriterier i det heletatt? Hvis du tenker sånn, hvorfor skal menn tenke annerledes? Felles interesser, verdier, om han er snill, raus, om han vil ha familie... sånt betyr ikke noe? Se deg litt rundt, se på par du møter. Det finnes mange par hvor den ene er overfladisk penere enn den andre. Noen ganger er mannen penest, noen ganger dama. Men det er nå flest helt middels mennesker, og de finner nå gjerne hverandre og blir lykkelige sånn også. AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke du at menn har en tendens til å bli seende bedre ut med årene? De fleste kvinner utvikler seg ofte negativt, mens de fleste menn utvikler seg positivt. Anonymkode: 40875...a5c Det der er veldig individuelt. Feks så er 1 av 4 middelaldrende menn i fedmesegmentet, mens det er 1 av 5 kvinner i samme alder som er det. Altså flere menn som sliter med overvekt med årene. Ikke alle menn kler å miste håret eller å bli grå heller, mens det er mer innafor a kvinner farger håret og gjør andre tiltak som gjør at de opprettholder et bra utseende. Noen få eldes med stil, men det er et mindretall både av menn og kvinner. Resten eldes helt normalt. Og takk for det. Anonymkode: 4ebc7...730
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #19 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner er velgerne. Om du ikke klarer å velge en kjekk mann er du patetisk. Anonymkode: cea73...960 menn velger når det er forhold Anonymkode: 2c181...6d9 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #20 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan skal jeg finne en kjekk mann som jeg vil ha når jeg ikke er pen nok??? Jeg har ikke modell utseende. Det er mange som har prøvd seg på meg men de ikke fine nok for meg. Må jeg virkelig operere meg for at en kjekk mann som jeg vil ha vil ha meg også? Kommer jeg til å finne den store kjærligheten når jeg er så kresen? Hvem her er mindre pen og sammen med en kjekkas som mange modell pene jente prøver seg på? Anonymkode: 06360...26b Nok en tragisk kvinne med Princess-syndrom holdninger. Det jeg reagerer mest på er likevel at du er hjernevasket til å tro at kjærlighet = hvem som er kjekk eller ikke. Men det ligger i din natur - alltid søke deg oppover, i ren hypergami stil. Verdier, holdninger og personlighet kommer selvsagt langt ned på lista. Det er de siste "checking the box" på lista. Anonymkode: 37fb0...131 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå