Gå til innhold

Tørke klær på hybel


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er student og bor på en relativt liten hybel. Har ikke mulighet til å sette opp tørkestativ i fellesarealet. Hvordan tørker jeg klærne mest effektivt? Sette opp vinduet eller sku på varme på ovnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tørker alltid klær på soverommet. Om vinteren så vasker jeg alltid klær om kvelden slik at mesteparten av fuktigheten forsvinner i løpet av natta. Vi sover med åpne vinduer.

Skrur du på varmen kan du leke at du er på spa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å spare plass, kan du jo kjøpe klesstativ til å henge på skapdøra eller døra. Et tørkestativ tar fort mye plass på en trang hybel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du mulighet til å lage et tørkestativ du kan heise opp i taket?

du trenger 2 kroker i taket, en ramme til klærne, og så fester du tau i rammen, trer tauet gjennom krokene, og så kan du heise og fire stativet alt etter hvor du vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du klesskap med to dører?

åpne dørene, legg langkosten over og heng opp klærne på kleshengere. + pluss undertøy på sånn (hva heter det?) "ting med armer og klesklyper".

kan også henge sengeklær ol over langkosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn ting med armer og klesklyper heter paraply-tørkestaiv

fyr i peisen så tørker klærne fort.. ;)

i dne gamle leiglheten som var en kjeller-leilghet så brukte klærne en evighet på å tørke.. tøker dem i mellomgangen /trangt ble det uannsett og fuktig).. men det hjalp å fyre på peisen (hvis ikke kunne klærne ruke flere dager p å tørke)

eller p åsommeren tørket jeg dem ute... (hadde egen hageflekk)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du klesskap med to dører?

åpne dørene, legg langkosten over og heng opp klærne på kleshengere. + pluss undertøy på sånn (hva heter det?) "ting med armer og klesklyper".

kan også henge sengeklær ol over langkosten.

Så utrolig lurt! *noterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at sånne dører ikke tåler all verdens tyngde da....... Våte klær veier mye.

For å ikke nevne at klær kan få en merkelig fasong av å tørke slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...