AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Del Skrevet 16. august 2021 Vil eggløsningstester slå ut som positiv så lenge man har HCG i kroppen? Jeg har mistet nå i uke 7. Nå vil jeg gjerne lete etter eggløsning. men begge testene slo ut positive. Anonymkode: 63c5e...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Del Skrevet 17. august 2021 Ja, jeg mener å ha hørt at eggløsningstest også slår ut på hcg. Mulig du må vente til hcg testen viser negativt igjen før du kan begynne å teste etter eggløsning. Anonymkode: a30e3...40c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. august 2021 #3 Del Skrevet 17. august 2021 Ja med en viss mengde hcg så vil EL-testen slå ut falsk positiv. Men man må ikke ha 0 i hcg. Det lureste er å følge med litt sånn jevnlig på EL-testen hvordan den oppfører seg. Forhåpentligvis får du et tidspunkt der den er negativ og da vet du for fremtiden at en positiv test vil være reell. Jeg hadde svak positiv test etter en senabort i ca. 1 måned etter, men EL-testen ble negativ etter 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #4 Del Skrevet 18. august 2021 Hei. Det er dessverre helt umulig å bruke el-tester den første perioden etter en abort. Jeg har prøvd selv og de slo ut positive helt frem til graviditetstestene var negative, dessverre. Det kan godt være at du har eggløsning, men testene blir misvisende, dessverre.. Anonymkode: a144d...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #5 Del Skrevet 18. august 2021 Eggløsning kommer ikke så lenge du har hcg u kroppen, den må under 5 før kroppen produserer nytt, og under 5 er også graviditetstest helt negativ. Eltest slår også ut på hcg. Anonymkode: 9dbf8...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Del Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Eggløsning kommer ikke så lenge du har hcg u kroppen, den må under 5 før kroppen produserer nytt, og under 5 er også graviditetstest helt negativ. Eltest slår også ut på hcg. Anonymkode: 9dbf8...940 Det er nok ikke så rett frem, dessverre. Det er mange som blir gravide uten negativ g-test i mellomtiden. Så det er ikke alt som tilsier at man må under 5 i hcg for å få eggløsning. Man kan i teorien heller ikke få mensen uten å ha eggløsning og jeg fikk mensen dagen etter hcg-nivået mitt var på 20, så mest sannsynligvis har el vært et sted i mellom der. Anonymkode: a144d...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. august 2021 #7 Del Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eggløsning kommer ikke så lenge du har hcg u kroppen, den må under 5 før kroppen produserer nytt, og under 5 er også graviditetstest helt negativ. Eltest slår også ut på hcg. Anonymkode: 9dbf8...940 Det er jo helt feil. Går fint an å få EL med hcg i kroppen. Er nettopp derfor det kan være vanskelig å teste etter EL, fordi den kommer - men testene kan være falske en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå