AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #21 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg synes det er dårlig av de å mase. Når dere prøver så kan det jo ta tid. Hvorfor skal du ta vaksinen og utsette prøvingen lengre? Anonymkode: f0e54...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #22 Del Skrevet 17. august 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er dårlig av de å mase. Når dere prøver så kan det jo ta tid. Hvorfor skal du ta vaksinen og utsette prøvingen lengre? Anonymkode: f0e54...dd0 Jeg måtte til utlandet for å ta ivf da. Og det er ikke lett å få det til å klaffe med fri fra jobb. Men tok det da det endelig klaffet. Jeg måtte ha utsatt prøvingen muligens til neste år dersom jeg ikke fikk reise der og da. Jeg liker ikke masing om vaksinen. Og ikke midt oppi en situasjon der vi håper og ønsker så sterkt å lykkes med en graviditet. Det er litt sårt når de vet om det, men allikevel maser. Men mulig at de ikke tenker at vaksine og en eventuell graviditet er en situasjon som kan være med risiko. Altså kombinasjonen. Anonymkode: d96fa...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå