AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Del Skrevet 15. august 2021 Jeg får positive EL-tester hver måned, men har aldri sett noe antydning til dette slimet alle snakker om. Har prøvd både grapefruktkjerneekstrakt og hostesaft, uten at det hjalp. Hvor viktig er det egentlig med el-slim? Er det unormalt å ikke ha det? Anonymkode: 5d3ea...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Del Skrevet 16. august 2021 Det er ikke unormalt. El slimet ligger jo langt «inni der». Hos noen kommer det masse til syne, mens hos andre forblir den der inne. Jeg så dette slimet veldig få ganger i løpet av mange pp, muligens jeg bare så den en gang (maks 2 ganger) hos meg. Ble gravid i en annen pp uten at jeg hadde noen antydning til el slim Anonymkode: 55eeb...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. august 2021 #3 Del Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg får positive EL-tester hver måned, men har aldri sett noe antydning til dette slimet alle snakker om. Har prøvd både grapefruktkjerneekstrakt og hostesaft, uten at det hjalp. Hvor viktig er det egentlig med el-slim? Er det unormalt å ikke ha det? Anonymkode: 5d3ea...a4f Akkurat det samme her. Ble litt bekymret da jeg aldri så noe til EL-slim (selv om jeg forsøkte å lete 🙄), og jeg forsøkte også grapefruktkjerneekstrakt og hostesaft. Men så har jeg blitt gravid 8 ganger til sammen i mitt liv, så har innsett at gynekologen hadde riktig med at å se fysisk EL-slim ikke er nødvendig. Det er 'oppi der' og soldatene får det de trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Del Skrevet 16. august 2021 Takk for gode svar!!🥰 Da skal jeg slutte å lete etter det berømte slimet!😅 Anonymkode: 5d3ea...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå